אינוביד הישראלית תשתף פעולה עם IPG Mediabrands לפיתוח מוצרים חדשים

זרוע אחזקות המדיה הגלובלית של קבוצת אינטרפאבליק ופלטפורמת הוידאו המובילה בעולם מעלות את הרף בפרסום וידאו למכשירים סלוניים בכל מקום

הכנסה פאסיבית מהעסק שלך (צילום אילוסטרציה: פיקסביי)

חברת אינוביד (Innovid) הישראלית, פלטפורמת הוידאו המובילה בעולם המאפשרת למפרסמים ליצור, להפיץ ולמדוד חוויות ווידאו על גבי כל מכשיר, מכריזה היום על שותפות מורחבת עם IPG Mediabrands, זרוע אחזקות המדיה הגלובלית של קבוצת אינטרפאבליק.

השותפות, שהוכרזה ב-dmexco 2016, כנס השיווק הדיגיטלי המוביל בעולם, כוללת פיתוח מוצרים חדשים לניהול מערכת הווידאו המתקדמת הגלובלית OTT של IPG Mediabrands, ולשיפור חוויית המשתמש.

שיתוף הפעולה הייחודי הזה יאפשר ללקוחות IPG Mediabrands להגיע לקהלים בקנה מידה גדול על גבי מגוון מכשירי קצה, עם חדשנות טכנולוגית כמו ממשק משתמש אופטימלי ואינטגריציית טלוויזיה-מובייל למעורבות גדולה יותר, וגם יכולות ניתוח מאוחדות לשם מדידה ושיפור של קמפיינים בטלוויזיה-המחוברת.

לדברי צ’אד סטולר, סגן נשיא בכיר לחדשנות גלובלית ב-IPG Mediabrands: “עם התפצלות הקהלים לעוד ועוד מכשירי קצה שונים, מותגים מחפשים דרכים להגביר את המסרים שלהם כדי להגדיל את החשיפה ולמקסם את המעורבות. שיתוף הפעולה שלנו עם אינוביד מאפשר לנו להציע ללקוחותינו חשיפה חוצת-פלטפורמות וחסרת תקדים, ודרך חדשה לגמרי לחשוב על וידאו שמעריכה את הצופה – להבדיל מהצרכן – כחלק החשוב ביותר במשוואה. אנחנו מאמינים שהשינוי הזה יעורר מעורבות משמעותית”.

כדי לשפר את חווית הצופה ולגרום למעורבות, אינוביד פיתחה טכנולוגיית טלוויזיה-למובייל (TV2M) אינטראקטיבית, שמאפשרת לצופה להזין מספר סלולרי לשלט רחוק, ולקבל תוכן משלים מפרסומת בטלוויזיה המחוברת, כמו קופון דיגיטלי או כתובת אתר, באמצעות סמס.

כמה מלקוחות IPG Mediabrands הם גם לקוחות ארגוניים של פלטפורמת השיווק בווידאו של אינוביד, ורבים מהם משתמשים ביכולות הדינמיות, המותאמות אישית והאינטראקטיביות למקסם רלוונטיות של מודעות, להניע מעורבות ולהגדיל את כמות הזמן שהצופים מבלים עם המותג.

טל חלוזין, מייסד-שותף וה-CTO של אינוביד: “עם המעבר של הטלוויזיה לדיגיטל, צופים שצורכים וידאו במכשירים אחרים צריכים לקבל את אותה חוויה חלקה שהם מכירים ואוהבים מהטלוויזיה. במקביל, אנשי שיווק צרכים פתרונות טובים יותר להגיע לצופים על פני מספר מסכים, ולקבל מידע מדיד בעודם מטפחים מעורבות צופים אמיתית. אנו נרגשים משיתוף הפעולה עם IPG Mediabrands, שבו נתמקד יותר מאי פעם בצופה ונמשיך לעזור לכל מותר ‘לבנות פעם אחת ולספק בכל מקום'”.