אפליקציה חדשה תהפוך ביקור במוזיאון למשחק חוויתי

האפליקציה מיוזלופ משמשת כלי לתיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, ומשלבת משחק ותוכן ליצירת למידה משמעותית

טלפון סלולרי (צילום אילוסטרציה: יח"צ)

הסטארט-אפ הישראלי, מיוזלופ (Museloop), בוגר חממת החדשנות MindCET מבית המרכז לטכנולוגיה חינוכית (מטח), משיק היום אפליקצייה חדשה, שתהפוך את הביקור השגרתי במוזיאון לחוויה אינטראקטיבית, מסקרנת ומעודדת למידה משמעותית. האפליקציה מייצרת עבור המבקרים סיור משחקי עשיר בתוכן במוזיאון.

האפליקציה מיוזלופ משמשת כלי לתיווך בין מוצגים במוזיאון לילדים ובני נוער, ומשלבת משחק ותוכן ליצירת למידה משמעותית.

התכנים משתנים בין התערוכות והתצוגות השונות ומפותחים בשיתוף פעולה עם המוזיאון המארח. בשלב זה, האפליקציה זמינה לביקור בשלושה מוזיאונים (מוזיאון ישראל, מוזיאון תל אביב ובית התפוצות) ובמהלך 2017 צפויה להשתלב בכ-10 מוזיאונים ברחבי הארץ.

קרן ברלר, מייסדת-שותפה ומנכ”לית מיוזלופ מספרת כי “היופי בשימוש במשחקים הוא שהם כיפים ואינטואיטיבים ולכן הופכים כל למידה שנעשית דרכם למשמעותית יותר. למידה באמצעות משחקים הופכת את תהליך הלמידה לחווייתי, מעניין, מסקרן ומאתגר. מיוזלופ משתמשת בכלים המשחקיים ובמכשירים הניידים על מנת לעודד התבוננות במוצגים הפיזיים במוזיאון. דרך החוויה הטובה שנוצרת המבקרים שמים לב לפרטים ביצירה ומקבלים כלים להתבוננות. כל החוויה היא כיפית ואקטיבית, מהנה עבור מבקרים בכל הגילאים, הורים וילדים כאחד”.