בחירות 2019 מביאות איתן שיטות השפעה ושכנוע מתוחכמות, שפוליטיקאים מכל המפלגות מפעילים עלינו כדי שנצביע דווקא להם בקלפי. עומר נהוראי, הקופירייטר הצעיר והחריף בישראל, חושף בפנינו את השיטות הסודיות שלהם, ומראה לראשונה איך ניתן להשתמש בהן (לטובה בלבד), כדי לעזור לך להשיג יתרון שובר שוויון בשיווק העסק שלך אל מול כל מתחרה בשוק.

“כשנחשפתי לראשונה לסוד הזה, הייתי מופתע. עד אז, לא האמנתי שיש קשר כל כך הדוק ועוצמתי בין עולם העסקים ועולם הפוליטיקה. אבל אחרי שראיתי בעיניים שלי איך התבנית השיווקית הזאת חוזרת על עצמה, גם בפוליטיקה וגם בעולם השיווק, שוב ושוב – הבנתי שיש כאן ”סיסטם” משומנת ובנויה היטב. פוליטיקאים מסוימים מנצלים אותה כדי להיבחר שוב ושוב, ובעלי עסקים יחידי סגולה משתמשים בה כדי לשלוט בשוק שלהם, ולהשאיר אבק לכל המתחרים בנישה שלהם”.
עומר נהוראי, 23, נחשב בקרב גורמים רבים בתעשיית השיווק באינטרנט כאחד ממוחות השיווק הצעירים והחריפים בישראל. על אף גילו הצעיר, מאחוריו ניסיון בהקמת פרויקטים שיווקיים לחלק מבעלי העסקים הגדולים ביותר בעולם השיווק באינטרנט בישראל. אבל לדבריו, התשוקה האמיתית שלו היא לא רק לגרום לאנשים לסלוק אצלך את כרטיס האשראי שלהם. לטענתו, זה החלק הקל: ”החוכמה האמיתית בשיווק היא לפענח את הטריגרים הרגשיים שגורמים לאנשים לקנות ממך – ואז לראות מי מנצל אותם בצורה הכי טובה כדי להשיג עליונות על המתחרים שלו. למשל, זה יכול להיות מנוצל לצורך שליטה בעולם העסקים, או כדי להפוך לראש ממשלה.“
עומר נהוראי

אולי יעניין אותך גם:

  1. בלי לשבור את הראש: איך להפסיק את המרדף אחרי לקוחות, ולגרום להם לרדוף אחריך? התשובה עשויה להפתיע אותך.
  2. מפתיע: כך זוכים בעלי עסקים למעמד שלכוכביםבשוק שלהם, ומשאירים אבק למתחרים שלהם.
  3. סופם של משרדי הפרסום? אם חשבת שפרסומות בעיתון הן הדרך היחידה להתפרסםתראה את זה

אז מה בעצם עומד מאחורי אותןמניפולציות“?

”פשוט מאוד. קודם כל, חשוב להבין שכל בני האדם מונעים משלושה סוגים של ”טריגרים“, מנגנונים פסיכולוגיים ששולטים במוח שלנו: הטריגר הראשון הוא האינסטינקטים ”החייתיים“ שלנו, שדואגים למזון, מים, ואוויר. השני עוסק בכל הרגשות שלנו. והשלישי הוא המחשבות הרציונליות שלנו. הטריגרים האלה מעצבים את דפוס הפעולה שלנו ומניעים את כל ההחלטות שלנו בחיים. פוליטיקאים ואנשי עסקים ששולטים בנישה שלהם מבינים, שברגע שאתה שולט בטריגרים של הקהל שלך, אתה לומד איך להשפיע על הדרך שבה הם מקבלים החלטות – וככה, גם להניע אותם לעשות בדיוק מה שאתה רוצה שהם יעשו.”

נשמע קצת מפחיד.

”זו המציאות. תסתכל על נאומים של פוליטיקאים בארץ, למשל. רוב הפוליטיקאים מנסים רק לפנות כל הזמן לצד הרציונלי של המצביעים שלהם – לתת להם סיבות הגיוניות למה להצביע לי, ולא למועמד של הצד השני. באופן מפתיע, זו הדרך הכי לא יעילה לשכנע אנשים להצביע לך. כי האמת? פוליטיקאים ואנשי עסקים מצליחים הם אלה שיודעים לדבר דווקא לטריגר הרגשי של אנשים, וככה? הם גורפים את כל הקופה בענק, בכל מערכת בחירות מחדש.“

על סמך אתה טוען את זה?

זה לא ברור? אם תסתכל על בנימין נתניהו למשל, אתה תראה בן אדם שיודע לייצר במאזינים שלו רגש בעוצמות אדירות. הוא יכול לגרום לך להרגיש כעס, שנאה ופחד מצד אחד, ואהדה, משיכה והזדהות מצד שני. הוא עושה את זה בדיוק איך שהוא רוצה, מתי שהוא רוצה, ולמי שהוא רוצה. בגלל זה, הוא מייצר לעצמו קהל גדול ונאמן, שיהיה מוכן לעשות בשבילו כמעט כל דבר. תאהב אותו או לא – דבר אחד בטוח – נתניהו יודע את הסוד לקופירייטינג ושיווק נכון ושובר שוויון.“

מעניין מאוד. ואיזה עוד סוד אתה יכול לספר לנו לגבישיווק שובר שוויוןבביזנס ובפוליטיקה?

”שאלה מצוינת. אם הייתי צריך להציג בפניך גורם אחד נוסף שגורם למי שמשתמש בו להשאיר אבק לכל המתחרים שלו – הייתי אומר לך ששיווק אותנטי וייחודי, שמייצר הזדהות של הלקוח עם ההילה שאתה מייצר למותג שלך, הוא הדרך הבטוחה הנוספת להפוך את המתחרים שלך לבלתי רלוונטים בעליל מולך.“

ייחודיות ואותנטיות? זה לא ממש נשמע כמו איזה סוד כמוס

”אולי זה לא נשמע כמו סוד, אבל העיקרון הזה הוא כל כך חזק, עד שהוא כמעט לבדו יכול להכריע מערכות בחירות שלמות. למשל, למה אתה חושב שטראמפ ניצח בבחירות לנשיאות בארה“ב? כי הוא היה אותנטי. הוא אמר את מה שהוא מרגיש, הוא ”לא דפק חשבון“ לאף אחד והכי חשוב – הוא דיבר בשפה של קהל היעד שלו. את זה כנראה פחדו לעשות כל המתחרים של טראמפ. וזו הסיבה שהוא יושב היום בבית הלבן, ולא הם.”

תראה, זה לא סוד שטראמפ יכול להיות בוטה מאוד. אתה באמת ממליץ לקוראים שלנו לאמץ אותו כמודל לחיקוי?

”ממש לא! חשוב להבין שלכל בעל עסק יש סגנון אחר, שמתאים לו ולקהל היעד שהוא משווק, ואין חוק קבוע בעניין הזה. מה שאני כן אומר זה ששיווק טוב, בביזנס ובפוליטיקה כאחד, דורש מאיתנו לזכור שאנחנו מדברים לאנשים אמיתיים. אנשים שונאים זיוף ומתעבים פוליטקלי קורקט. כשתדבר איתם בצורה אותנטית, בצירוף של סודות השיווק שובר השוויון שאת חלקם הצגתי כאן – אתה תהיה המום מכמות האנשים שהולכת להתחבר אליך וירצו לקנות ממך כמעט כל מה שתרצה למכור להם.“

טראמפ. עומר: ”99% מהפוליטיקאים נחשבים לאפורים ומשעממים כי הם מתעקשים לדבר ולהישמע כמו כולם. עד שמגיע לבחירות ”סוס שחור“ כמו טראמפ, ומביס את כולם בעזרת שימוש איכותי בקופירייטינג שובר שוויון.“  

לקריאה נוספת:

  1. חולם שמישהו יראה לך איך לדבר ולכתוב לקהל שלך, כדי שיתחנן לקנות ממך? הוא יראה לך מה לעשות
  2. המלצת החודש של דהרוטשילד: כוח העל של קופירייטינג כמכפיל מזומנים לעסק שלך.
  3. לא מבין למה הם לא קונים ממך? יש מצב שהתשובה שלך נמצאת כאן.

מרתק. אז מה היית ממליץ לקוראים שלנו, שרוצים לרתום את כוחות השיווק שתיארת כאן לעסק שלהם?

שאלה מצוינת. הייתי ממליץ על שני דברים: אחד, כל בעל עסק שכותב חומרי שיווק לעסק שלו חייב לבחון בכל החושים את האקפט הרגשי שהם מייצרים. אם זה חומר שיווקי שמרגיש לך ”אנמי“, כזה שלא מייצר רגש – תכניס בו רגש חזק או שתזרוק אותו לפח. או יותר טוב – תמצא לעצמך קופירייטר איכותי שיודע את העבודה ויודע להביא תוצאות בשבילך.

אותו דבר, אגב, תקף גם למפלגות שמתמודדות עכשיו בבחירות – קופירייטר טוב יכול להיות הנשק שובר השוויון במאמצים להשיג מהפך שלטוני בישראל בבחירות הקרובות, אם רק יידעו להשתמש בו נכון. אני מקווה מאוד שאחת המפלגות תבין את זה בזמן שנותר עד הבחירות – במקרה הזה, יהיה מעניין לראות לאן הכוח של קופירייטינג טוב יוכל לקחת את הבחירות האלה.

והדבר השני הוא: כשאתם משתמשים בשיווק שובר שוויון – תשתמשו בו לטובה. תהיו מוסריים, ותוודאו שמה שאתה מוכרים באמת מסב תועלת אמיתית ללקוחות שלכם. בלי זה – שום שיווק שבעולם לא יעבוד, והזיוף שלכם יתגלה מהר מאוד. אני אישית לא עבדתי, ולעולם לא אעבוד, עם אנשים שרוצים לשווק דברים לא מוסריים, ואני מקווה שכל בעל עסק ישכיל לעשות כמוני.”

מסכים איתך. אז תגיד, מה צריכים לעשות קוראים שלנו שרוצים ללמוד ממך עוד?

”טוב ששאלת. במיוחד עבור הקוראים שלך, אני מצרף לך קישור לטופס הרשמה לעבודה איתי. בעל עסק שרוצה לייצר לעצמו מערך שיווקי שובר שוויון, שיביס עבורו בקלות את כל המתחרים שלו, מוזמן ליצור איתי קשר בטופס ההרשמה הבא, ואם אני אמצא אותו מתאים – אני אשמח להראות לו עד כמה רחוק נוכל להביא את הביצועים שלו…“

>>לזמן מוגבל: למילוי חינמי של טופס מועמדות לעבודה משותפת מיידית עם עומרלחץ כאן עכשיו. 

לקריאה נוספת:

  1. האם קופירייטינג שובר שוויון יכול להפיל ממשלה בישראל? יש מצב שהתשובה תפתיע אותך.
  2. להפסיק להיות פראייר: קבל את הכוח השיווקי שהופך פוליטיקאים לראשי ממשלות, והופך בעלי עסקים לשליטי השוק שלהם!
  3. נמאס לך להסתכל בקנאה על המתחרים שלך שמצליחים יותר ממך? יש מצב שסוד השיווק הבא יעזור לך לקבל את מה שמגיע לך מהעסק שלך.
לקריאה נוספת:
  1. חולם שמישהו יראה לך איך לדבר ולכתוב לקהל שלך, כדי שיתחנן לקנות ממך? הוא יראה לך מה לעשות
  2. המלצת החודש של דהרוטשילד: כוח העל של קופירייטינג כמכפיל מזומנים לעסק שלך.
  3. לא מבין למה הם לא קונים ממך? יש מצב שהתשובה שלך נמצאת כאן.