משווקים את טבריה כמוקד תיירות בינלאומי

כ-50 מקבלי החלטות וגורמי מפתח בתעשיית הכנסים והתיירות, הגיעו ליומיים סיור בטבריה ובגליל, והתרשמו מאתרי התיירות, ההיסטוריה, המלונות, מטעמי הגליל ומתחום הקולינריה

מעוניינים להגדיל את כמות התיירים (צילום אילוסטרציה: פיקסביי)

כ-50 מקבלי החלטות וגורמי מפתח בתעשיית הכנסים והתיירות, הגיעו ליומיים סיור בטבריה ובגליל, והתרשמו מאתרי התיירות, ההיסטוריה, המלונות, מטעמי הגליל ומתחום הקולינריה.

מדובר בקבוצה חשובה מאד, שהוזמנה לארץ על ידי משרד התיירות, במסגרת ‘כנס ישראל’ במטרה לקדם את שיווק העיר טבריה והגליל בעולם. בקבוצה היו נציגים מארה”ב, קנדה, גרמניה, איטליה, מקסיקו, פיליפינים, רומניה, אוקראינה, רוסיה ועוד.

במהלך הסיור, ביקרו הסוכנים בהר האושר, בחמי טבריה, במוזיאון הבית של דונה גרציה, שטו בכנרת, ביקרו בטבחה- כנסיית הלחם והדגים והתרשמו מאתרים נוספים.

לאחר יום סיור עמוס, התקיים ערב גאלה מיוחד: Go Galilee, במלון ‘רימונים גלי כנרת’, אשר הופק ע”י התאחדות המלונות טבריה ועיריית טבריה. הסוכנים פגשו את המלונאים הטבריינים ושאר גורמי התיירות בעיר.

לדברי לימור פורטל, מנכ”לית התאחדות המלונות בטבריה, “נשתתפי הסיור מייצגים סוכנויות תיירות בעולם מדובר בפעילות חשובה מאד של משרד התיירות. ביקור הסוכנים חשף את העיר בפני מקבלי החלטות מרכזיים ומחזק את מאמצי השיווק שלנו. לצערי, אנו עדיין רחוקים ממיצוי הפוטנציאל העצום של טבריה, שמצטיינת בהיסטוריה עשירה, בקולינריה מקומית גלילית, בארכיאולוגיה, בנופים ובקדושתה ליהדות, לנצרות ולאסלאם”.

ראש העיר טבריה, יוסי בן דוד הוסיף, “מדובר בפעילות חשובה מאד אנו מאמינים, שפעילויות השיווק שאנו מאד תומכים בהם יסייעו בהגעת תיירים רבים, שילונו במלונות העיר, יבקרו באתרים השונים וייהנו מהגליל. טבריה מוקד משיכה לתיירות נכנסת והיא לפי נתוני הלשכה המרכזית מוקד מס 3 בגודלו ונעשה ככל האפשר אף לשפר זאת”.