מה מסתתר מאחורי ההבטחה של שיטת “קליק ברנד“ להפוך את הפשן או המומחיות שלך לרב מכר אונליין?! יצאנו לחקור!

אלון וולר בן 31 ממציא שיטת קליק ברנד
אלון וולר בן 31 ממציא שיטת קליק ברנד

כבר התרגלנו שעבודה ופשן לא מתערבבים. רבים מאיתנו מכבים את התשוקה שלנו כבר בבוקר כשמנוע המכונית ניצת בדרך לעבודה ומדליקים אותה רק כשחוזרים הביתה (אם נותרה לנו מעט אנרגיה אחרונה).

לעומתם, יש את אלו שהעזו להפוך את “התשוקה“ (Passion) שלהם לעיסוק (כמו צילום, בישול, אפייה, הום-סטיילינג ועוד) אבל לא מצליחים למלא את היומן בגלל תחרות גבוהה ולקוחות הססנים. המשותף לשניהם הוא תסכול גדול.

שני משווקים ישראלים שנויים במחלוקת מנפצים לנו את כל הפרדיגמות שהכרנו על תשוקה, זמן והכנסה עם שיטה שיכולה להפוך כל בעל ידע או מומחיות, למותג מצליח שההכנסה שלו לא תלויה בגחמות של ה”בוס” במשרד או בזרימה של לקוחות מ”פה לאוזן”.

האם יש טעם לחלום לקום בבוקר עם ברק בעיניים ולראות כסף שנכנס לחשבון הבנק בזכות התשוקות שלנו או שהאחים וולר מוכרים חלומות חסרי בסיס?

אלון וולר (בן 31, מתגורר בתאילנד) התחיל את הדרך שלו בעולם היזמות הדיגיטלית מתוך אילוץ ולא מתוך בחירה.

אני זוכר את עצמי יושב באמצע חדר אוכל מלא בתאילנדים, מרגיש מבולבל וחסר אונים לסיטואציה שנכנסתי אליה לאחר שבישרו לי שהתפקיד הבטחוני שהתקבלתי אליו כבר לא שלי.

לא היה לי כמעט כסף להתקיים ממנו (נגמרו החסכונות) ובלי ויזת שהייה בתאילנד (“העבודה“ הייתה אמורה לסדר לי).

עברנו לבנגקוק כי בת הזוג שלי למדה תואר שני באדריכלות באוניברסיטה בבנגקוק.

התחייבנו על חוזה שכירות לשנה וחשתי לחץ עצום להתחיל לפרנס אותנו ותסכול מכך שלא ידעתי אפילו איך להתחיל בלי אישור עבודה.

וכשאני חושב מה הוביל אותי למצב הזה?

פשוט.

עקבתי אחרי העדר בעיניים עצומות…

ראיתי שכולם הולכים ללמוד משהו.

הלכתי ללמוד…

ראיתי שכולם מוצאים עבודה?

לקחתי עבודה כזאת… (אבטחה באל–על)

לא ראיתי שהדרך הזאת שאני עושה תוביל אותי לקצה התהום מבחינה כלכלית, תעסוקתית וזוגית.

למזלי, אחי הגדול עידן (שהיה בתחילת הזינוק שלו ועסק בכתיבה שיווקית וקופירייטרינג, עבור עסקים מכל הסוגים) ראה את ההזדמנות שנוצרה. בעזרתו צללתי ראש לתוך עולם המסחר האלקטרוני ולקחתי עשרות הכשרות.

נכשלתי כמה פעמים בדרך עד שעליתי על שיטת שיווק ובניית מותג שהניבה 1.7 מיליון שקלים בשנה הראשונה שהשתמשנו בשיטה.

מפגש תלמידים בתל אביב שלמדו את השיטה

>>> צוות קליק ברנד במפגש תלמידים האחרון בלהלה לנד, חוף תל אביב

בדיעבד עשו לך טובה בזה שהחליטו בשבילך שלא תהיה שכיר יותר.

נכון, היום אני לוקח בעלות ושליטה על הזמן שלי וההכנסה שלי. החלטה של מישהו אחר  לא תשפיע על העתיד הכלכלי שלי ושל אישתי.

אני חייב להודות שאילולא התמיכה של אחי, עידן והרצון שלי להצליח, יכול להיות שהמצב היה נגמר אחרת.

תביני, קניתי הכשרות באלפי שקלים שלימדו אותי שיטות מיושנות ולא יעילות על שיווק אינטרנטי ובקלות הייתי יכול להתייאש ולפרוש עם בורות עמוקים יותר בכיס.

מהסיפור שלי למדתי בדרך הקשה שבחיים לעשות את מה שכולם עושים עלול להביא אותי למצב שאני לא יכול לשלם חשבונות.

בשיווק העיקרון תקף אפילו בצורה יותר חזקה.

הרבה מאוד מהתחומים היום מוצפים ואם תעשה מה שכולם עושים, כשתבוא למכור ללקוחות, אין לך סיכוי להצליח או אפילו לשרוד.

היית ממליץ לשכירים שמתוסכלים מחוסר עניין בעבודה או מרמת ההכנסה שלהם להתפטר וללמוד שיווק דיגיטלי לעסק שלהם?

קודם כל אני לא בעד צעדים קיצוניים.

אדם שיש לו באמת “תשוקה“ לתחום מסויים יוכל לבנות את “הפרסונל בראנד“ (Personal Brand) שלו גם בשעות שאחרי העבודה כשכיר. כמובן שלאדם שכבר עוסק היום בתחום ורוצה לגרום לזרימת לקוחות מסיבית אליו יש יתרון קל, אבל שוב, שניהם יכולים להצליח באותה המידה.

אני לא מפזר הבטחות שביום למחרת סיום הקורס, תחכה לתלמידים פרארי בחניה שלהם (בניגוד לאחרים שמפרסמים הבטחות להרוויח כסף אונליין).

השיטה שאני מלמד היא שער לדרך חדשה והתלמידים מחליטים לאן היא תוביל אותם.

אני הלכתי עם זה עד הסוף והרווחתי מיליונים. יש שכירים שהעדיפו להשאר בעבודה בשביל תחושת היציבות אבל הרוויחו סכומים יפים בזכות קורסים דיגטליים שמכרו במקביל לעבודה היומיומית שלהם.

ֿ

תכנית הכשרה דיגיטלית? למה הכוונה?

תכנית הכשרה דיגיטלית זהו מידע שארוז בצורה של סרטונים ומכיל בתוכו מידע מזוקק ואיכותי בנושא מסויים עם תמיכה של צוות מנטורים שכבר התמקצעו בשיטה.

היום זמן הוא משאב יקר והאינטרנט מציף אותנו בכמויות אדירות של מידע. אם אני רוצה ללמוד על תחום מסויים יקח לי המון זמן למצוא את החומרים הרלוונטים עבורי, לארגן אותם ולהתנסות עם הכסף שלי כדי לבדוק אם הם בכלל עובדים.

תכנית הכשרה דיגיטלית ובליווי אישי מקצר לי את הדרך ומלמד אותי בפשטות ובמהירות.

למעשה, לשם העולם מתקדם.

תכניות כאלו יחליפו את האוניברסיטאות בעתיד. זאת לא רק דעתי אלא מגמה שמדברים עליה במגזינים כלכליים בכל העולם. (בקרוב נשמע על אוניברסיטאות של אפל וגוגל שיחליפו את המיושנות של היום).

התכנים נמצאים אונליין ואפשר לגשת אליהם בכל שעה מכל מחשב, ככה שאפשר ללמוד אותם גם בערב אחרי שעות העבודה.

קליק ברנד היא תכנית הכשרה דיגיטלית שמלמדת אנשים עם תשוקה לתחום מסויים לבנות לעצמם נכסים דיגיטליים שיהוו עבורם הכנסה אקטיבית והכנסה פסיבית.

הכנסה פסיבית?

בעולם של היום אנחנו לא יכולים להמשיך להתבסס יותר על המשוואה של זמן תמורת כסף.

עולם האינטרנט מציע לנו הזדמנויות שלא נראו לכל אורך ההיסטוריה ומאפשר לנו ליצור תכנים דיגיטלים כמו וידאו, אודיו, ספרים אלקטרונים ולמכור אותם אונליין בלי “מגע יד אדם“.

זאת בעצם ההכנסה הפסיבית “מנכס דיגיטלי“ שמצטרפת להכנסה האקטיבית מזרימת לקוחות משלמים “שממלאים את היומן“.

מה זה נכס דיגיטלי?

כולנו מכירים נכסים כמו נדל”ן וניירות ערך. בהשקעה חד פעמית אנחנו רוכשים אותם והם מניבים לנו רווחים לאורך הזמן שנחזיק בהם.

נכס דיגיטלי עובד בדיוק אותו הדבר רק שבמקום השקעה כספית, משקיעים זמן כדי ליצור אותו.

שכיר או עצמאי שרוצה להרוויח יותר כסף צריך לעבוד יותר שעות וזאת תמיד תהיה משוואה של זמן לעומת כסף.

כשהזמן מוגבל כך גם יש תקרה ליכולת שלהם להגדיל את ההכנסה.

בחרתי להתמקד דווקא בקורסים דיגיטליים כי הם היום הנכס המניב ביותר ביחס להשקעה שלהם. יותר מחנות אינטרנטית או שיווק שותפים.

זה כמו שהייתי מציע לך היום לרכוש דירה זולה ולקבל עליה שכירות גבוהה.

נשמע טוב נכון?

ככה זה גם עם מוצרים דיגיטליים כל עוד בונים אותם בצורה חכמה ונכונה.

אז אתה מציע לאנשים להיות מורים?

לא מורים, אלא “פרסונל ברנד“ אונליין.

לכל אחד מאיתנו יש תחביב, משהו שהוא אוהב לעשות, שיש לו תשוקה אליו. הידע שנצבר תוך כדי ההתעסקות בו הוא הרבה מעבר למה שהאדם הממוצע יודע על אותו התחום.

בעצם זאת הזדמנות נדירה להרוויח כסף מהפשן שלנו ולהרוויח אותו בצורה שאינה לינארית לזמן שאנחנו משקיעים בו. קורס דיגיטלי הוא נכס דיגיטלי.

אבל בטח דרושה השקעה כספית גדולה לכל זה, לא?

השיטה שלי עובדת בצורת profit first.

זאת אומרת, קודם רואים שהמודל השיווקי עובד ומכניס רווחים יפים ואז מוציאים את אותם כספים על פרסום כדי לגדול.

ואם לא, עושים התאמות עד שזה מצליח. ככה שלא מסכנים סכומים משמעותיים.

 אזור ההתפתחות המקורבת – ישנו מחסום שנוכל לעבור איתו רק בעזרת הכוונה <<< 

שיווק נשמע כמו משהו ששמור לאנשי מקצוע. איך תלמידים שלך יכולים לשווק את המוצרים שלהם בלי ניסיון בשיווק?

השיטה שלי לא הופכת את התלמידים למומחי שיווק אלא מספקת להם את הכלים המדויקים בשביל מה שהם צריכים.

אני מלמד אותם איך להפוך למותג “פרסנואלי“ בעיני הקהל שלהם בניגוד לקוקה קולה ונייק ששופכים כספים על מיתוג כדי שההמונים יכירו אותם.

המיתוג חשוב כדי שאנשים ישאירו אצלך כסף.

מיתוג יוצר אמון. אנשים לא משלמים למישהו שהם לא מכירים, במיוחד בעולם האינטרנטי.

צלמים לדוגמא,  מסתמכים בעיקר על “פה לאוזן”. כלומר, הם מחכים שלקוחות ימליצו עליהם כדי להשיג עבודה.

“פה לאוזן” זה דבר מאוד מסוכן לעסק, אי אפשר לשלוט או להשפיע עליו.

צלם שממתג את עצמו בשיטה של קליק ברנד יהנה מזרימה של לקוחות משלמים ומהכנסה נוספת של מכירת תכנים דיגיטליים מהנכסים שהוא יוצר.

למה?

כי הוא יהפוך להיות בעל סמכות בעיני הלקוחות שלו.

הוא יפגין מקצועיות ויתן ערך ללקוחות העתידיים שלו עוד לפני שהם יפקידו אצלו את כספם ולכן ברגע שיציע להם שירות בתשלום הם ירגישו בנוח לשלם לו.

יש לי חברה שעוסקת בהום סטיילנג כעצמאית וסיפרה שהיא נאבקת להביא לקוחות באופן קבוע.

השוק שלה מוצף באנשי מקצוע מצד אחד והלקוחות ספקניים שמהססים לשלם על שירותים מבעל מקצוע שלא היה להם ניסיון קודם איתו.

היא סיפרה גם שהרבה מהלקוחות מעדיפים ללמוד בעצמם את התחום ולעצב לבד.

היא מסתכלת על המצב ומתוסכלת, אני מסתכל ורואה הזדמנות.

אם הם רוצים ללמוד ולך יש את הידע – בוא ללמד אותם!  זה עובד עם כל ידע, בין אם זה תחביב או עיסוק רציני.

דיפוזיית החידושים – הכשרות דיגיטליות מהוות הזדמנות לביזנס אונליין
דיפוזיית החידושים – הכשרות דיגיטליות מהוות הזדמנות לביזנס אונליין
אם קורסים דיגיטליים הם עולם שכולו טוב למה לא כולם עושים את זה?

קודם כל, לא מספיק להכין קורס דיגיטלי צריך ללמוד איך לשווק אותו ולהביא לקוחות.

לצערי, יש הרבה משווקים שמלמדים שיטות שכבר לא רלוונטיות. עולם השיווק באינטרנט דינמי מאוד ומי שלא משתנה יחד איתו נשאר לאחור. אני למדתי להיות גמיש ולהתאים את השיטות שלי בהתאם לשינויים בעולם.

דבר שני, לאנשים לוקח זמן לזהות הזדמנויות שנוצרות.

רוב האנשים, מביעים ספקות לגבי דברים חדשים ומחכים לראות אחרים מתנסים כדי להשתכנע. כשהם מחליטים להצטרף זה כבר כשכולם עושים את אותו הדבר וההזדמנות להנות מאוקיינוס כחול (שוק ללא מתחרים) מתפספסת.

טיפ קטן לסיום?

וורן באפט, המשקיע מספר 1 בעולם, אמר פעם משפט שכששמעתי אותו הבנתי בדיוק איך עולם התעסוקה עומד להשתנות בשנים הקרובות.

וורן באפט: “אם לא תמצא דרך להרוויח כסף בזמן שאתה ישן… אתה תעבוד עד שארית חייך

איך אפשר לעשות כזה דבר?

בעזרת הנכסים הדיגיטלים שאנחנו יוצרים לעצמנו.

איך אפשר לשמוע עוד על תכנית ההכשרה?

אנחנו עולים להדרכת לייב חד פעמית בחינם, שם אנחנו מראים צעד אחר צעד איך עובדת שיטת “קליק ברנד“ אז אפשר לנסות להצטרף בלינק הזה – במידה ונגמרו 500 המקומות להדרכה של החודש אפשר להיכנס לרשימת המתנה להדרכה בלייב ולקבל זכות ראשונים במידה ויהיו הדרכות נוספות.

>>> לינק לקבלת פרטים נוספים על ההדרכה בלייב הקרובה