בגלל המצב: הזדמנות אמיתית למטפלים ברפואה משלימה להשתלט על השוק ולגרוף את הלקוחות הכי טובים.

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות מטפלים ברפואה משלימה מתקשים להחזיר לקוחות לעסק, למרות שפעלו בהתאם להנחיות המקובלות של שיווק ופרסום. אריאנה שלם, מפתחת מודל המצגת שמוכרת, יצאה בתוכנית חדשה שמטרתה לשים סוף לתופעה. יצאנו לבדוק!

אריאנה שלם, מפתחת מודל
אריאנה שלם, מפתחת מודל "המצגת שמוכרת". (צילם: אורן קלר)

הקליניקה כבר פתוחה אבל… 

החלום להחזיר לקוחות וותיקים ולהביא לקוחות חדשים לקליניקה הפך יותר מטפלים ברפואה משלימה למיואשים מאשר מרוצים. הסיבה העיקרית היא שמטפלים רבים מגששים באפלה בכל הנוגע לפרסום אפקטיבי. הם לא מפרסמים סרטוני מכירה בגלל שהם פוחדים מהעלויות הגבוהות ועוקבים אחר הוראות פרסום לא נכונות. כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה סרטוני מכירה בקלות ובמהירות, הצלחנו לתאם 45 דקות קצרות עם אריאנה שלם לראיון קצר, למרות היומן המלא. 

אריאנה, עשרות מטפלים ברפואה משלימה נכשלים בהגדלה מהירה של קהל הלקוחות שלהם. מה את עושה אחרת עם המטפלים שבאים אליך? 

תראי, כדי להביא היום לקוחות חדשים לעסק חייבים להשתמש בסרטוני מכירה. סרטוני מכירה קצרים ופשוטים הוכיחו את עצמם ככלי הפרסום היעיל ביותר. במיוחד כשמדובר בקהל חדש. אבל צילום של סרטוני מכירה, אפילו קצרים, לוקח שעות ועלול לעלות אלפי שקלים. אלפי שקלים שהמטפלים ברפואה משלימה מהססים להוציא עכשיו. לכן, אני מראה למטפלים בעלי קליניקה איך לייצר סרטוני מכירה בקלות ובמהירות. בלי להוציא הון על צילומים בסטודיו. בלי לעמוד מול מצלמה ובלי לדבר אל המצלמה. הלקוחות שלי מקבלים תבניות מוכנות כך שהם לא צריכים להתלבט מה לכתוב ומה לומר בסרטוני המכירה. כל מה שהם עושים זה להחליף את השאלות בתבניות שקיבלו בתשובות שלהם ובלחיצת כפתור הופכים את המצגת לסרטון שמוכר. אני או מישהו מהצוות שלי יושב אתם על התבנית הראשונה כדי להבטיח שהם עוקבים באדיקות אחר התהליך וההוראות ואת הסרטון הראשון גם מעלים יחד לפייסבוק או ליוטיוב. 

התפלגות ערוצי הפרסום באינטרנט באחוזים. הנתונים נלקחו מאתר hubspot.com
התפלגות ערוצי הפרסום באינטרנט באחוזים. הנתונים נלקחו מאתר hubspot.com

אולי יעניין אותך: הסדנה החדשה לסרטוני מכירה שמשגעת מטפלים ברפואה משלימה ברחבי הארץ  

איך את מסבירה את אחוזי ההצלחה החריגים בסדנה לסרטוני מכירה? 

הביטי, תראי את הנתונים בגרף. זה לא סתם שהווידאו נמצא במקום הראשון. אחוזי ההצלחה עם סרטונים תמיד היו יותר גבוהים מכל דרך פרסום אחרת. זה לא חדש. סרטוני מכירה מככבים בסטטיסטיקות כבר יותר משלוש (3) שנים. ועכשיו, בגלל שכל העולם באינטרנט, ההשפעה של הסרטונים מזנקת למעלה.  

בסדנה אני מדגימה יצירה של סרטוני מכירה מתבניות מוכנות מראש. בקלות, במהירות ובלי להזדקק לסטודיו או צלם מקצועי. התבניות האלה מאפשרות ללקוחות שלי ליצור הרבה סרטונים בזמן קצר ובעלויות ממש נמוכות. למשל, תבנית “הטיפ הגדול” מאפשרת ליצור סרטון קצר בפחות מחצי שעה בלי להופיע מול מצלמה. על סמך התבנית הזו הלקוחות שלי מייצרים תוך ימים ספורים 5 ואפילו 10 סרטונים כשבכל סרטון יש טיפ אחר.  

זה לא מסובך, שמעי את הסיפור של ורדית: 

לורדית אין זמן וחשק להתאפר, להתלבש יפה ולהופיע מול מצלמה. במצב הנוכחי של הקליניקה שלה גם אין לה כסף להוציא על סטודיו לצילום. ישבנו יחד שעתיים בזום ומלאנו את התבנית “הטיפ הגדול”. מאז ורדית שחררה עוד 5 סרטוני טיפ גדול והיא כבר לא מספיקה לחזור לכל האנשים שהשאירו לה טלפון. 

רוצה גם לקבל את תבנית “הטיפ הגדול”? 

אריאנה, לאחרונה יצרת תוכנית חדשה בשם “המצגת שמוכרת” … מה יש שם? 

זו תוכנית ששוברת את המוסכמות של סרטוני מכירה. היא מאפשרת למטפלים ברפואה משלימה לפנות ללקוחות חדשים וגם וותיקים דרך סרטוני מכירה שמבוססים על מצגות במקום צילומי וידאו.  

יש בתוכנית 24 תבניות שמתאימות ל 90% מהמוצרים והשירותים שמטפלים ברפואה משלימה מוכרים. כל מה שצריך זה להחליף את השאלות בתשובות ולהוסיף 2-3 תמונות. בתבניות הארוכות יותר כדאי להוסיף גם דיבוב או מוזיקה ואפשר להוריד קטעי מוזיקה חינם מיוטיוב. הצוות שלי עוזר להם לבחור תמונות וקטעי מוזיקה והם גם ממליצים על מדבב מתאים כשצריך.  

התוצאה הסופית היא סרטון מכירה שעובד בעשירית המחיר של סטודיו לצילום והתבניות נשארות אצל המטפל ברפואה משלימה ליצירת סרטונים נוספים. 

בנוסף, בתוכנית הזו הם מקבלים הדרכה מפורטת, צעד אחר צעד, איך לבנות תהליך שנקרא “משפך שיווקי” או בשפה מקצועית “פאנל שיווקי”. מדובר בתהליך מסודר שהופך גולש מתעניין ללקוח משלם כמעט ללא מגע יד אדם. 

תבניות ליצירת סרטוני מכירה בקלות, במהירות ובלי להופיע מול מצלמה (מתוך מאגר התמונות של המצגת שמוכרת)
תבניות ליצירת סרטוני מכירה בקלות, במהירות ובלי להופיע מול מצלמה (מתוך מאגר התמונות של המצגת שמוכרת)

אני אספר לך בסוד שחלק מהמטפלים שמגיעים אלי מעדיפים לרכוש את השרות שלנו “עושים עבורך” ואז הצוות שלי מראיין את המטפל או המטפלת ברפואה משלימה ומייצר עבורו 3 סרטוני מכירה פלוס 3 דפי מכירה וגם ערוץ לשמירת קשר עם הלקוחות שיוצר לו מאגר של לקוחות חוזרים. 

ולקוראים שלנו שרוצים עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר? 

זה פשוט. אני אתן לך לינק במיוחד לכל מי שרוצה לקחת את הצעד הבא. שילחצו עליו, ימלאו פרטי קשר, ונעלה לשיחת אבחון קצרה שבה נראה איך אפשר לעזור להם. ואם זה יתאים בינינו? גם תהיה להם אפשרות להצטרף  לתוכנית החדשה של המצגת שמוכרת. 

הנה הלינק שקיבלתי מאריאנה – תלחץ כאן 

אריאנה שלם, מפתחת מודל "המצגת שמוכרת", מובילה מטפלים ברפואה משלימה לחגיגה בקליניקה. (צילם: אורן קלר)
אריאנה שלם, מפתחת מודל “המצגת שמוכרת”, מובילה מטפלים ברפואה משלימה לחגיגה בקליניקה. (צילם: אורן קלר)

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.