בגלל המצב: הזדמנות לוהטת לאמהות עסוקות להשיג את גוף החלומות שלהן מהבית בקלות.

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות אמהות קורסות תחת העומס ומתקשות לשמור על הגזרה והבריאות, למרות שעקבו אחר ההנחיות המקובלות. אלינור פפרמן עזר, האקרית הפיטנס המובילה, יצאה בתוכנית חדשה שמטרתה לשים סוף לתופעה. יצאנו לבדוק!

אלינור פפרמן עזר, פיטנס האקרית, מרימה עשרות נשים מהספה לגוף החלומות שלהן
אלינור פפרמן עזר, פיטנס האקרית, מרימה עשרות נשים מהספה לגוף החלומות שלהן (צילום: רועי חסון)

החלום לאורח חיים בריא וגוף חטוב וחזק הפך יותר נשות קריירה למיואשות מאשר מרוצות. הסיבה העיקרית היא שנשים רבות מגששות באפלה, עוקבות אחרי הוראות לא נכונות, ומקשיבות לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק’ קצרות עם אלינור פפרמן עזר לראיון קצר, למרות היומן המלא. 

אלינור, עשרות אמהות עסוקות נכשלות שוב ושוב בנסיון לתחזק את הגוף שלהן ולשלב כושר ושגרה בריאה בחיי היום יום שלהן. מה את עושה אחרת עם המתאמנות שלך? 

תראי דניאלה, היום יש המון אימונים חינם באינטרנט והכי קל לחפש איזה סרטון ולעשות בבית, אבל זה לא באמת עובד. תמיד יש משהו אחר בסדר העדיפויות- אחרי העבודה, אחרי הכלים, אני אסיים את המייל ואז… אנחנו אף פעם לא מתפנות לזה, ועד שכבר פתחתי אתר ומצאתי סרטון- את לא מבינה את התרגילים, הקצב לא ברור ולא תמיד האימון מתאים לדרגת הכושר שלך עד שבסוף זה מתמסמס לגמרי. 

הנוסחה שאני פיצחתי מורכבת מכמה חלקים. אני לא רק נותנת ערמה של תרגילים אלא ערכה מושלמת ומדויקת- גם שילוב של אימונים קצרים, ברורים, אפקטיביים ומעולים לכל הגוף, גם בונוס של אימונים ממוקדים לאזורים שבדיוק רצית לחטב, שאפשר לעשות בכל זמן, בכל מקום ובכל רמה ולוקחים בדיוק 10 דקות. 

והכי חשוב- את לא לבד באפלה עם הערכה! יש גם ליווי- אנחנו עורכות שיחת היכרות ושאלון מפורט לכוונון המטרות ביחד עם ליווי מתמשך בוואטסאפ לוודא שאת צועדת בעקבות המטרה שלך ולא מוותרת לעצמך. 
אי אפשר ליפול! 

>> אולי יעניין אותך: התוכנית החדשה שמשגעת אמהות קריירסטיות ברחבי הארץ 

איך את מסבירה את אחוזי ההצלחה החריגים של מתאמנות עם הערכה שלך? 

בגלל שמדובר בפתרון כולל, One stop shop – לא רק תרגילים כלליים שאפשר למצוא באינטרנט אלא ערכה מקיפה הכוללת אימונים לכל הגוף, מבוססים מדעית כאימונים הכי יעילים לשיפור הבריאות, ירידה משמעותית במשקל ולשריפת שומנים באופן כללי והשומן הבטני המסוכן בפרט בשילוב ייעוץ מותאם אישית וליווי מקצועי. אני איתך ולא נותנת לך לוותר לעצמך ואנחנו מוצאות ביחד את המסלול המושלם אל היעדים שלך! 

מחקרים עדכניים על השפעת אימוני הפוגות על שריפת שומן כללי, בטני וויסרלי*
מחקרים עדכניים על השפעת אימוני הפוגות על שריפת שומן כללי (בטני וויסרלי*)

תראי, סוד הנוסחה, כמו כל נוסחה טובה, הוא בשילוב ובמינונים. רק אימונים זה לא מספיק. צריך להבין אילו אימונים, לבנות אותם נכון, לבחור האם רוצים להפעיל את כל הגוף, להתמקד בחלקים מסוימים ואיזה סוג אימון ייתן את התוצאות הטובות ביותר. בנוסף לכך יש את העניין של להיות לבד עם עצמך לעומת להוסיף מישהו נוסף למשוואה. אין ספק שכשאני מכניסה למשוואה גורם נוסף, ויש לי מאמנת שאני צריכה לתת לה דין וחשבון ולשתף באימונים בעיקר אחרי שישבנו והשקענו ובנינו יעדים ומטרות- את הרבה יותר מחויבת לתהליך ולתוצאה. ואחרי הרבה עבודה קשה ישבתי וחישבתי ומצאתי את האיזון המושלם בין ייעוץ, הדרכה וליווי מקצועיים ונוכחים שבאמת נותנים תמיכה ותוצאות ועדיין מתאפשר במחיר סופר משתלם. 

זה ממש פשוט, תראי את הסיפור של מתאמנת שלי, נ’ (השם המלא שמור במערכת).  

את מכירה אותה. באמצע שנות ה30 שלה, כשמאחוריה שנים ארוכות של “לחיות את החיים הטובים” כמו שהיא קראה לזה- אלכוהול, עישונים, ג’אנק פוד בשעות לא שעות ובדיוק אפס פעילות גופנית. ואז היא הבינה שזה כבר לא עובד, שהיא לא מרגישה טוב, הבדיקות הרפואיות התחילו להראות אדומות יותר ויותר, היא מתנשפת במדרגות ומתעייפת רק מהמחשבה להתרוצץ עם הילדים. אז התחילה דיאטה ועוד אחת. נרשמה לחדר כושר ואפילו הלכה כמה פעמים עד שהחליטה שזה לא בשבילה, קבעה עם חברה לצאת להליכות כל שבוע אבל זה לא כל כך הסתדר…. 

קיצור, הבנת… 

כשהיא הייתה על סף ייאוש היא שלחה לי הודעה: “נשבר לי מהשומנים, נשבר לי להיגעל מעצמי, הצילו”. 

אז קבענו שיחה, הצבנו מטרות ויעדים והתחלנו אימונים. ומפה לשם- היא מצליחה להתמיד ואפילו נהנית מזה. היא רזה יותר, חזקה יותר, בריאה הרבה הרבה יותר ולא פחות חשוב- היא מלאה ביטחון עצמי והערכה עצמית כי היא מצליחה להתמיד במקום בו היא נכשלה ונפלה פעם אחר פעם, היא מסתכלת במראה בגאווה, הגב לא כואב כמו פעם וכל זה בגלל שמצאנו יחד את המינון המדויק של אימונים (גם מבחינת כמות האימונים, גם מבחינת האופי והאינטנסיביות שלהם) שמצד אחד מביא לתוצאות אופטימליות ומצד שני לא “קורע” אותה ומפרק לרסיסים אלא משתלב היטב בשגרת היום יום העמוסה שלה. 
 

אלינור, לאחרונה יצרת ערכת אימונים וליווי חדשה בשם Kickstart… מה יש שם? 

כן, זו ערכה מלאה שמהווה בעיטת פתיחה בת** לנשים המרגישות שהן לא מוצאות זמן להשקיע בעצמן, עלו במשקל, מרגישות שהבריאות כבר לא כמו שצריך, חסרות חיוניות וכושר ברצפה ולא יודעות מאיפה להתחיל. אנחנו מתחילות עם שאלון קביעות מטרות אקסקלוסיבי ושיחה אישית לכוונון ודיוק המטרות, בנוסף בערכה יש 3 אימונים ביתיים שניתן לעשות בכל זמן, בכל מקום וממש בלי שום רקע מוקדם שמיועדים להקפיץ את הכושר לשמיים, לשרוף שומנים, לשפר את כל המדדים הבריאותיים והכל מהבית, בלי שום ציוד מיוחד ב10 דקות לאימון! יש גם בונוס מיוחד של אימונים קצרים וממוקדים וסופר אפקטיבים לבטן ולישבן. אני גם נותנת ליווי שבועי בוואטסאפ כדי לוודא שאת נשארת במסלול שקבענו. כל זה ביחד מבטיח לתת לך בעיטת פתיחה רצינית ולהקים אותך מהספה, לשפר את איכות החיים, ההתנהלות היומיומית, הגוף מתחזק, החיוניות והאנרגיה קופצות לשמיים ביחד עם הביטחון העצמי, הקילוגרמים נושרים ואת יכולה לרוץ עם הילדים בפארק בלי להתנשף. 

ולקוראות שלנו שרוצות עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר? 

זה פשוט. אני אתן לך לינק במיוחד לנשים שרוצות לקחת את הצעד הבא. שילחצו עליו, ימלאו פרטי קשר, ונעלה לשיחת אבחון קצרה שבה נראה איך אפשר לעזור להן. ואם זה יתאים בינינו? גם תהיה להן אפשרות להצטרף. 

>> הנה הלינק שקיבלתי מאלינור – לחצי כאן! 

אלינור פפרמן עזר, פיטנס האקרית, מפצחת את הנוסחא הסודית להוביל נשים לאורח חיים בריא בקלות
אלינור פפרמן עזר, פיטנס האקרית, מפצחת את הנוסחא הסודית להוביל נשים לאורח חיים בריא בקלות (צילום: רועי חסון)

*המחקרים בנידון: 

  • Comparable Effects of High-Intensity Interval Training and Prolonged Continuous Exercise Training on Abdominal Visceral Fat Reduction in Obese Young Women- Haifeng Zhang, Tom K. Tong, Weifeng Qiu, Xu Zhang, Shi Zhou, Yang Liu, and Yuxiu He 
  • Effect of High-Intensity Interval Training on Total, Abdominal and Visceral Fat Mass: A Meta-Analysis- Florie Maillard, Bruno Pereira, Nathalie Boisseau in Sports Medicine November 2017 
  • High-Intensity Intermittent Exercise and Fat Loss- Stephen H. Boutcher 

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.