בגלל המצב: הזדמנות ענק לאדריכלים ומעצבי פנים לכבוש את הנישה שלהם בדיגיטל ולהגדיל את כמות הלקוחות

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות אדריכלים ומעצבי פנים מתקשים למצוא לקוחות חדשים בתום עידן הקורונה, למרות שעקבו אחרי ההנחיות המקובלות. יונת אטלס, מומחית באונליין מרקטינג יצאה בתכנית חדשה שמטרתה לשים סוף לתופעה, יצאנו לבדוק!

יונת אטלס: מומחית בשיווק דיגיטלי, עוזרת לאדריכלים ומעצבי פנים לכבוש את הרשת
יונת אטלס: מומחית בשיווק דיגיטלי, עוזרת לאדריכלים ומעצבי פנים לכבוש את הרשת (ממאגר אישי)

החלום להתפרסם ולהביא לקוחות חדשים בכל חודש הפך יותר אדריכלים ומעצבי פנים למיואשים מאשר מצליחים. הסיבה העיקרית היא שאדריכלים ומעצבי פנים רבים מגששים באפלה, עוקבים אחרי הוראות לא נכונות, ומקשיבים לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק’ קצרות עם יונת אטלס לראיון קצר, למרות היומן המלא. 

יונת, עשרות מעצבי פנים ואדריכלים נכשלים בשיווק העסק שלהם באינטרנט. מה בדיוק את עושה אחרת עם הלקוחות שלך?  

“תראה, כדי להתברג בתור אדריכל/ית או מעצב/ת פנים בעל שם בישראל, צריך לפעול לפי שיטה ברורה מאוד. אני יוצאת מנקודת הנחה שכל מי שמגיע אלי הוא מוכשר מאוד אבל לא יודע כיצד לשווק את הכישרון שלו החוצה. כדי לעשות זאת, צריך להכיר את כל המדיות השונות בהם ולפרסם בהן באופן קבוע. צריך לדעת איזה תוכן לפרסם, איפה לפרסם אותו, להכיר את קהל היעד ולמקד את הלקוח לנישה הנכונה. ” 

“העולם השתנה, אם בעבר כדי לפרסם כתבת פרויקט, היית חייב קשרים ולשלם סכומים גדולים למגזינים בתחום העיצוב,  היום יש דרכים אחרות למצב את המעמד שלך ולפרסם כתבות בעשירית מחיר. בתכנית הליווי שאני מציעה אני מלווה אותם מהרגע הראשון ויחד אנחנו בונים מחדש את כל ערוצי השיווק הדיגיטלי. אנחנו נפגשים פעם בשבוע כשיש משימות לבצע בכל שבוע, כך שבתום שלושה חודשים האדריכל/ית או המעצב/ת יוצאים עם ערוצי שיווק מלאים בתכנים, עם קהל שמכיר ועוקב אחריהם ועם תכנית ברורה להמשך.” 

אולי יעניין אותך: התוכנית החדשה שמשגעת אדריכלים ומעצבי פנים ברחבי הארץ 

איך את מסבירה את אחוזי ההצלחה החריגים בתוכנית הליווי שלך? 

“בגלל שעד היום האדריכלים ומעצבי הפנים הגיעו למפרסמים ומשווקים חובבניים שלא מכירים את התחום באמת.  

בתכנית שלי אני בונה באופן אישי את האסטרטגיה לכל מעצב/ת ואדריכל/ית לפי הפרוייקטים שלו והנישה הספציפית שלו. גם בקרב מעצבים יש נישות שונות שחייב להתייחס אליהם ולהכיר אותם. אני גם מלמדת בתכנית כיצד לפרסם את העסק שלהם או לפחות להבין על מה הם צריכים להוציא כסף בפרסום ואילו תוצאות הם אמורים לקבל. בנוסף זו תכנית ש’עובדים בה’ , זה לא שגר ושכח ואני אשלח לך דו”ח שלא תבין אותו בסוף החודש. אנחנו בקשר שבועי אינטנסיבי ובגלל זה רואים תוצאות. ” 

צריך מישהו שמכיר את התחום כדי להופיע בגוגל , פרסום כתבות אדריכליות במגזינים אבל לא רק
צריך מישהו שמכיר את התחום כדי להופיע בגוגל , פרסום כתבות אדריכליות במגזינים אבל לא רק (צילום מסך מגוגל)

“עד לפני שנה וחצי ערכתי את אחד מאתרי המגזינים המוכרים בתחום העיצוב והאדריכלות ופרסמתי חברות שעוסקות בתחום. רק מי שמבין את העולם הזה יודע כיצד למקד ולשווק נכון את קהל האדריכלים והמעצבים בארץ.”  

יונת, לאחרונה יצרת תוכנית חדשה של ליווי ממוקד לאדריכלים ומעצבי פנים במדיה החברתית, מה יש שם? 

“כן זאת תכנית שמפרקת את פרדיגמת השיווק הישן לרסיסים. התכנית מאפשרת לאדריכלים ומעצבי פנים לבנות מחדש ובצורה הנכונה ביותר את ערוצי השיווק הדיגיטלי שלהם. דרך אגב, לא מדובר רק על פייסבוק אלא אנחנו בונים חשיפה רב ערוצית – אינסטגרם, יוטיוב, פינטרסט, טאבולה, בלוג עיצוב ותתפלא גם טיקטוק.” 

“אני חייבת להגיד שלגבי הטיק טוק יהיו כאלה שירימו גבה, אבל זו האפליקציה עם כמות ההורדות הגדולה ביותר בשנת 2019 והמגמה ממשיכה. יש בה 800 מיליון יוזרים פעילים ולא כולם צעירים, יש כבר המון אימהות ובני 30+ שהופכים להיות קהל יעד.  

אני מאמינה שמי ישכיל להקדים ויפתח את ערוצי השיווק הדיגיטלי הנכונים ישלוט וימצב את עצמו כאוטוריטה בתחום.  

בסוף תכנית הליווי האדריכלים ומעצבי הפנים יוצאים עם ערוצי שיווק פעילים, כתבות אדריכליות ואסטרטגית פרסום לחצי שנה ואם יהיה גל נוסף של קורונה הם כבר יהיו מוכנים.”  

ולקוראים שלנו שרוצים עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר? 

זה פשוט. אני אתן לך לינק במיוחד לאדריכלים ומעצבי הפנים שרוצים לקחת את הצעד הבא. שילחצו עליו, ימלאו פרטי קשר, ונעלה לשיחת אבחון שבה נראה איך אפשר לעזור להם. ואם זה יתאים בינינו? גם תהיה להם אפשרות להצטרף. 

>> הנה הלינק שקיבלתי מיונת – לחצו כאן 

 יונת אטלס – תגלו איך מתמונות רגילות שצילמו הלקוחות שלכם אתם יכולים להביא לכם לידים חדשים בלי כסף (ממאגר אישי) 

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.