בגלל המצב: הזדמנות ענק לבעלי חברות עם מחזור שנתי שבין 4 ל-20 מיליון ש”ח בשנה, להשגת שליטה במספרים על מנת לצמוח משמעותית

לפי העדויות שפורסמו עד כה, מאות בעלי חברות מתקשים לשלוט במספרים של העסק למרות שעקבו אחר ההנחיות המקובלות. רו"ח רועי קרטה, מומחה במספרים חכמים, יצא בתוכנית חדשה שמטרתה לשים סוף לתופעה. יצאנו לבדוק!

רועי קרטה: מייסד שיטת
רועי קרטה: מייסד שיטת "מספרים חכמים" המשלבת ראיית חשבון ופיננסים (ממאגר אישי)

החלום להגיע לשליטה במספרים ולקבל וודאות אמיתית בעסק הפך יותר בעלי חברות למיואשים מאשר, בפוקוס על הפעילות העסקית. הסיבה העיקרית היא שבעלי חברות רבים מגששים באפלה, עוקבים אחרי הוראות לא נכונות, ומקשיבים לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק’ קצרות עם רו”ח רועי קרטה לראיון קצר, למרות היומן המלא. 

רועי, מאות בעלי עסקים נכשלים בשליטה במספרים וקשה להם לראות את הפעילות שלהם באופן ברור על מנת לצמוח משמעותית, מה אתה עושה אחרת עם הלקוחות שלך? 

תראה, כדי לשדרג את עצמך כבעל חברה ולהיכנס לתהליך של צמיחה, אתה חייב לפתח שיטה ברורה לקבלת המספרים הנכונים לעסק שלך. לכל עסק יש אופי שונה ואסטרטגיה שונה ולכן צריך לחלץ ממנו את המידע הרלוונטי לו. ישנם עסקים שחייבים להיות עם אצבע על הדופק בקשר להלוואות מהבנקים, אחרים לגבי הוצאות השכר, הרבה עסקים חייבים ניתוח נפרד לכל מגזר רווח וכו’. כל עסק חייב להיות בפוקוס על כ-10 מדדים ושתהיה לו היכולת לשאוב מהם מידע שיעזור לו לפרוץ קדימה. יש לשים לב כי אנחנו לא רוצים מספרים מיותרים שיבלבלו אותנו, בסגנון “מרוב עצים לא רואים את היער” אך גם לא לפספס מידע שהעסק מספר לנו ובכך ליפול למלכודות או לפספס הזדמנויות.  

אולי יעניין אותך: תוכנית “מספרים חכמים” שמשגעת בעלי חברות ברחבי הארץ 

איך אתה מסביר את ההצלחה החריגה של הלקוחות בתוכנית שלך?  

זה בעיקר בגלל שאנחנו מעניקים שירותי ראיית חשבון משולבת פיננסים. כרו”ח המומחה בייעוץ פיננסי פיתחתי שיטה הכוללת פגישות אישיות יחד עם תהליכים אוטומטיים, שבעזרתה אנו מנתחים את פעילות החברה ומקבלים מידע קריטי מידי חודש. בעל החברה רואה באופן צלול את הפעילות העסקית שלו וכך הוא יכול לבצע פעולות מדהימות ולזהות סכנות בזמן אמת. היתרון הגדול הוא שהניהול הפיננסי וראיית החשבון תומכים זה בזה ומגדילים אחד את השני, כך שהשלם גדול מסך חלקיו. 

רועי קרטה: חשבונאות היא שפת העסקים, אם תכיר את השפה תבין את הסיפור שהעסק מנסה לספר לך.
רועי קרטה: חשבונאות היא שפת העסקים, אם תכיר את השפה תבין את הסיפור שהעסק מנסה לספר לך. (ממאגר אישי)

תראה את הסיפור של לקוח שלנו מתחום השירותים שהינו בעל מחזור של מספר מיליוני ₪ בשנה ומעסיק כ-10 עובדים. לבעל החברה הייתה יכולת פיננסית בסיסית והוא רצה להבין, “בשפה שלו”, מה קורה אצלו בעסק. התחלנו לנתח את הפעילות ולאתר את הנתונים הרלוונטיים לעסק, כך שלאחר שלושה חודשים זיהינו שישנן מחלקות מפסידות שנהנות מרווחים של מחלקות אחרות, וכי מבנה כוח האדם לא מאפשר לעסק באמת לצמוח. אתה מבין, אם היו מעניינים אותו כל הפרטים, היה אפשר להסביר לו מהם המדדים שיצרו את התמונה הזאת ואיך אנו מגיעים למסקנות שלנו, אך במקרה שהוא עסוק מידי או מעדיף מידע תמציתי אנו מדברים על ה”שורה התחתונה” ומציעים פעולות פרקטיות לביצוע. מיותר לציין שלמרות המצב, העסק נמצא במצב איתן ואנו כבר מתכננים את קפיצת המדרגה הבאה. 

רועי, לאחרונה יצרת את תכנית “מספרים חכמים”… מה יש שם? 

כן. זאת תכנית שעוטפת בעלי עסקים בדרך חדשנית. היא מאפשרת לבעלי עסקים לקבל שירותי ראיית חשבון והנהלת חשבונות בשילוב ניהול פיננסי תחת שיטה ברורה ופשוטה. הלכה למעשה – אנו מנתחים את העסק בפגישות הראשונות ובונים תכנית מסודרת שבה אנו עוזרים לבעלים לשלוט בעסק ולהגיע לשקט נפשי כדי שיוכל להתעסק בפעילות השוטפת.  

זה לא קורה ‘סתם ככה’. אנו נפגשים מידי חודש ומנתחים את העסק, מקבלים החלטות ובוחנים פעולות שבעל העסק ביצע. בנוסף, במקרים מסוימים, אנו ממש מעניקים תמיכה להתנהלות הביתית של בעל העסק מכיוון שאנו מאמינים שלעיתים אין הפרדה בין השניים. 

ולקוראים שלנו שרוצים עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר? 

זה פשוט. אני אתן לך לינק במיוחד לבעלי חברות שרוצים לקחת את הצעד הבא. שילחצו עליו, ימלאו פרטי קשר, ונעלה לשיחת אבחון קצרה שבה נראה איך אפשר לעזור להם. ואם זה יתאים בינינו, גם תהיה להם אפשרות להצטרף. 

הנה הלינק שקיבלתי מרועי – תלחץ כאן 

רועי קרטה: עוזר לבעלי עסקים לראות צלול ורחוק יותר
רועי קרטה: עוזר לבעלי עסקים לראות צלול ורחוק יותר (ממאגר אישי)

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.