בגלל המצב: הזדמנות ענק לבעלי עסקים לבלוט מעל כל המתחרים שלהם ולגרום ללקוחות להגיע דווקא אליהם

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות בעלי עסקים מתקשים להביא לקוחות דרך האינטרנט, למרות שעקבו אחר ההנחיות המקובלות. רן עובד קופירייטר ומומחה בתחום המיתוג בדיגיטל, חושף פתרון חדש שמטרתו לשים קץ לתופעה. יצאנו לבדוק!

רן עובד: היזם מאחורי השיטה של 7 השלבים לבניה של מותג על שמביא לקוחות תוך 35 יום
רן עובד: היזם מאחורי השיטה של 7 השלבים לבניה של מותג על שמביא לקוחות תוך 35 יום (ממאגר אישי)

החלום להביא לקוחות דרך האינטרנט בצורה אוטומטית ומהירה הפכה יותר בעלי עסקים למיואשים. הסיבה העיקרית היא שרבים מגגשים באפלה, עוקבים אחרי הוראות לא נכונות ומקשיבים לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את האתר דה רוטשילד שמועות על שירות חדש שמבטיח לשים קץ לתופעה, נפגשנו עם רן עובד לראיון קצר לשמוע על מה מדובר. 

רן, עשרות בעלי עסקים נכשלים בפרסום באינטרנט. מה בדיוק אתה עושה אחרת עם הלקוחות שלך? 

תראי, כדי להצליח להביא לקוחות דרך האינטרנט, צריך שיהיה לך מנגנון שעובד בשבילך שמטרתו לסנן את הלקוחות המתאימים לך. השאיפה שלנו כבעלי עסקים להביא לקוחות על בסיס קבוע לגרום לאנשים לרצות לעבוד דווקא איתנו ולהשתחרר מהתלות המייגעת של קידום והשיווק של העסק. כדי לעשות את זה אנחנו צריכים לייצר מכונת לקוחות שמזרימה פניות של מתעניינים לפי הדרישה שלנו. בצד הפרקטי אנחנו צריכים סיסטם. ואסביר, כדי שהסיסטם יעבוד הוא חייב להיות מורכב משלושה שלבים עיקריים, מקור פרסום, הצעה מיוחדת שמתאימה שגורמת לאנשים להשאיר פרטים ומערכת שמחברת את כל המרכיבים האלה. רק למי שיש את שלושתם הללו מצליח לקבל לקוחות מקבלים מנגנון לקוחות באינטרנט לפי דרישה. 
 

אולי יעניין אותך:  

איך אתה מסביר את אחוזי ההצלחה החריגים בשירות שלך? 

רוב בעלי העסקים עושים את אותו דבר בפרסום באינטרנט, בונים אתר, מעלים כמה פוסטים ומתפללים שזה יעבוד. מה שאני עושה אחרת הוא לבנות מנגנון שבו אני כותב אייטם (כתבה) על בעל העסק ושם אותו כמוביל דעה בתחום שלו במטרה להציג אותו כמומחה מס 1 בתחום שלו, כך אני בונה מערכת שמזרימה לקוחות לפי דרישת העסק. 
מפרסם אותו באתרי החדשות המובילים בארץ בעצם שם אותם על המפה. זה הדרך הכי מהירה שאני מכיר להפוך מאנונימי לסלב. כמה אנשים את מכירה שיש עליהם כתבה באתרים המובילים בארץ? 

להפוך למותג על ברשת: עשרות בעלי עסקים יצאו בצד השני עם כתבה שמתפרסם באתרי חדשות המוביל בישראל שמביא לקוחות. (צילומי מסך)

אתן לך דוגמא הסיפור של אייל. 5 שנים בעל קליניקה לרפואת שיניים מומחה בתחומו במרמת גן, במשך שנים הוא שפך עשרות אלפי שקלים על פרסום באינטרנט. והתוצאה? פניות של מתעניינים שטוענים שהשירות יקר להם או שהם צריכים לחשוב על זה, בעצם פניות לא רלוונטיות. הוא היה מתוסכל כבר מהמצב במיוחד אחרי המשבר הנוכחי שהלחץ הכלכלי התחיל להשפיע… היה צריך למצוא עבורו פתרון ומהר. 

אחרי שתחקרנו אותו, פרסמנו עליו כתבה באתרי החדשות הגדולים בארץ, במטרה להציג אותו כמומחה מספר 1 בתחום שלו, נתנו דוגמאות להצלחות שלו עם שמות של לקוחות מרוצים, סגרנו את כל העיניינים הטכניים ומאתרים את הפניות ודוחפים את הכתבות לקהל גדול יותר.  

משם כבר הכל היסטוריה ונוצר זרם של פניות שהחל להגיע לקליניקה שלו והכפיל את כמות העסקאות, למרות שהשירות שלו יקר יותר מהמתחרים שלו. 

רן, לאחרונה גם בנית הדרכה אינטרנטית של 90 דקות שאתה מעביר מפעם לפעם בשידור חי. מה מסתתר שם? 
 

מיפיתי את נוסחת 7 השלבים תראה לך איך לבנות מערכת שיווק שמושכת לקוחות משלמים שתהפוך אותך למומחה מספר 1 בתחום שלך. 

ארזתי את הכל להדרכה של 90 דקות שמכסה את הצעדים החשובים ביותר להביא לקוחות וכל מי מוכן באמת להגיד “עכשיו תורי” ולעשות את זה, יכול להפוך למותג על ברשת בקלות. 

הדרכה אינטרנטית בשידור חי: שיווק על סטרואידים - שיטת המיתוג להפוך לעסק משגשג
הדרכה אינטרנטית בשידור חי: שיווק על סטרואידים – שיטת המיתוג להפוך לעסק משגשג (ממאגר אישי)

איך אפשר לצפות בשידור חי בהדרכה הבאה שלך? 

אני אתן לך קישור שאתה יכול לתת לקוראים. בצד השני, מחכה להם הרשמה זריזה (לוקח 7 שניות) להדרכה של השבוע הבא, בשידור חי מהבית. פשוט ממלאים שם ומייל ולוחצים על הכפתור, אם מועברים לדף שמאשר את ההרשמה, סימן שהמקום שוריין בהצלחה. 

בגלל הגבלות טכניות של התוכנה שאנחנו עובדים איתה בכל הדרכה יכולות להיות רק 100 משתתפות והביקוש גדול בהרבה, אז מי שזה מעניין אותו, חשוב שיפעל מהר. 

 לחץ כאן כדי להירשם בחינם לשידור החי הבא של רן 

רן עובד: מוביל יזמים ובעלי עסקים לפריצת דרך חסרת תקדים בעסק שלהם (ממאגר אישי)

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.