בגלל המצב: הזדמנות ענק לבעלי עסקים שאיבדו הכנסות, ללמוד לכתוב כדי למכור להמונים באינטרנט

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות יזמים מתקשים למכור את עצמם דרך האינטרנט, למרות שעקבו אחר ההנחיות המקובלות. עומר נהוראי, מוביל דעה בתחום הקופירייטינג בישראל, יצא בתוכנית חדשה שמטרתה לשים קץ לתופעה. יצאנו לבדוק!

(ממאגר אישי)
(ממאגר אישי)

מדובר בתופעה ידועה וכואבת: בעלי עסקים רבים חולמים לדעת איך לכתוב כדי למכור למיליוני אנשים באינטרנט. אולם עד כה, החלום הזה הפך יותר בעלי עסקים למיואשים מאשר לעשירים. הסיבה העיקרית היא שבעלי עסקים רבים מגששים באפלה, עוקבים אחרי הוראות לא נכונות, ומקשיבים לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק’ קצרות עם עומר נהוראי לראיון קצר, למרות היומן המלא.

עומר, מאות בעלי עסקים לא מצליחים לכתוב כדי למכור באינטרנט. מה אתה עושה אחרת עם התלמידים שלך?

תראה, מי שרוצה לכתוב כדי למכור להמונים באינטרנט, חייב לפתח מומחיות של מאסטר ביכולת

להשפיע על אנשים. אתה חייב לדעת איך לשכנע אותם לקנות בעזרת המילים שאתה כותב. וכדי שזה יקרה, אתה צריך ליצור לעצמך סגנון כתיבה אותנטי – שהופך את התהליך של כתיבת קופי לקל וכיף, וגם גורם לקוראים שלך להתחבר אליך, לאהוב אותך ולקנות ממך בכמויות.

וזה בדיוק מה שאני עושה עם התלמידים שלי: אני עובד איתם אחד על אחד ונותן להם את מה שידוע בתור ‘הכשרת קומנדו לקופי’: אני מכניס אותם למוח של קופירייטר צמרת, ומלמד אותם איך לחשוב כמו הלקוח, ואיך לכתוב לו כדי שהוא ‘ייתפס להם בחכה’ ולא ירצה לשחרר עד שהוא יקנה ממך. זה נשמע מסובך, אבל בפועל זה פשוט להפתיע: ברגע שאני מלמד אותך 7 כלי השפעה ותעמולה סודיים מעולם ה-NLP והפסיכולוגיה השיווקית, ומראה לך איך ליישם אותם באופן מיידי בקופי שלך, הכל נהיה פשוט יותר.

>> אולי יעניין אותך: התוכנית החדשה שמשגעת בעלי עסקים ברחבי הארץ

איך אתה מסביר את אחוזי ההצלחה החריגים בתהליכי הליווי שלך?

קודם כל, זה בגלל שאני בוחר לעבוד אישית עם קבוצה מצומצמת של בעלי עסקים, שמקבלים ממני ליווי אישי קפדני לכל אורך הדרך. בניגוד לאחרים, אני לא נותן לך איזה קורס דיגיטלי ונוטש אותך לבד. בגלל שאני מחויב לתוצאות של התלמידים שלי, יצרתי להם מערכת ליווי אישית שמוודאת שאתה מבין ב-100% את כל החומר שאני מלמד אותך, ועוזרת לך להתמודד עם כל הבעיות והקשיים שעולים בדרך. וככה? אתה מקבל מנגנון אל-כשל שמבטיח הצלחה ברמת הוודאות הכי גבוהה שאפשר.

חוץ מזה, ברמת התכנים הכנסתי פנימה לא רק את הניסיון שלי כקופירייטר צמרת, אלא גם את שיטות העבודה של הקופירייטרים הגדולים בהיסטוריה: גאוני שיווק כמו ג’וזף שוגרמן, יוג’ין שוורץ ודן קנדי, שהרוויחו עשרות מיליוני דולרים כל אחד, ויצרו שיטות שיווק שהוכחו כעובדות באלפי קמפיינים במאה השנים האחרונות. השקעתי שבועות של חשיבה כדי להפוך את התכנים המתקדמים האלה לחומר לימוד אולטרה-פשוט שכל ילד מסוגל להבין וליישם. וברגע שהבנת ואתה מוכן להתחיל ליישם, אני מראה לך איך לכתוב במהירות את הקופי לפאנל הממיר הראשון שלך – ממודעות ופוסטים בפייסבוק, דרך דפי נחיתה ועד המיילים הראשונים שלך.

עומר עם דקל זקיף, אחד מתלמידיו: "עם מספיק כוח רצון, כל אחד יכול להפוך מילים לכסף. אין תירוצים."
עומר עם דקל זקיף, אחד מתלמידיו: “עם מספיק כוח רצון, כל אחד יכול להפוך מילים לכסף. אין תירוצים.” (ממאגר אישי)

זה אפילו ממש פשוט. תראה את הסיפור של אחד התלמידים שלי. דקל זקיף, מאמן כושר בן 28 מחולון. דקל הגיע אלי כשהוא אבוד: משבר הקורונה אכל לו 90% מההכנסות, והוא ידע שהוא חייב להמציא את עצמו מחדש דרך האינטרנט. הוא רצה ללמוד איך לכתוב כדי לשווק את עצמו בפייסבוק ולמכור להמוני הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

 הוא הגיע אלי מלא במוטיבציה ורצון להצליח, אבל הייתה לו בעיה גדולה. דקל הוא חירש מלידה, והוא לא שמע מעולם מילה בעברית. היה לו מאוד קשה לכתוב, ועל להפוך מילים לכסף בכלל לא היה מה לדבר. זה לא היה קל, אבל בעזרת כמה טריקים שהתאמתי עבורו בליווי האישי, הוא התגבר על מחסומי הכתיבה והתחיל לכתוב קופי אותנטי שמוכר בפעם הראשונה בחיים.

עומר, לאחרונה יצרת תוכנית ליווי חדשה לבעלי עסקים… מה יש שם?

כן, זאת תוכנית ליווי חדשה וראשונה מסוגה. היא מנתקת עבורם את התלות בערוצי השיווק של העולם הישן כמו פה לאוזן או שיחות מכירה, ומאפשרת להם לפלוש לאינטרנט בעזרת המיומנות האחת ההכרחית לשליטה בערוצי השיווק באינטרנט. המיומנות הזו היא קופירייטינג – היכולת לכתוב כדי למכור להמונים באינטרנט. ובתוכנית החדשה? אני לוקח אותך יד ביד ומראה לך איך לכתוב באינטרנט כדי למכור להמונים, להפוך קוראים אקראיים ללקוחות משלמים, ולייצר לעסק שלך ערוץ רווח חדש שלא תלוי בזמן ובמאמץ שתשקיע בו.

זה לא קורה סתם ככה. אני מצמיד לתלמידים שלי ארבעה כלי נשק מותאמים אישית לבעלי עסקים, כדי שיוכלו לפתח סגנון כתיבה אישי ואותנטי שגורם לאנשים להתחבר אליו. וכמובן, אני נותן להם מסגרת ליווי אישית שמכריחה אותם ליישם. וככה, תוך 4 שבועות הם מתחילים לכתוב כדי למכור להמונים, והופכים לאמני השכנוע והתעמולה של העסק שלהם.

ולקוראים שלנו שרוצים עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר?

זה פשוט. אני אתן לך לינק במיוחד ליזמים שרוצים לקחת את הצעד הבא. תגיד להם שילחצו עליו, ימלאו פרטי קשר, ונעלה לשיחת אבחון קצרה שבה נראה איך אפשר לעזור להם. ואם זה יתאים בינינו? גם תיהיה להם אפשרות להצטרף.

>> הנה הלינק שקיבלתי מעומר – תלחץ כאן

עומר נהוראי: מוביל יזמים להפוך מילים לכסף ולמכור להמונים באונליין
עומר נהוראי: מוביל יזמים להפוך מילים לכסף ולמכור להמונים באונליין (ממאגר אישי)

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.