בגלל המצב הזדמנות ענק למנהלי שיווק ורכש להפוך את מוצרי מיגון החובה לקורונה למתנות ממותגות, מרגשות ,רב חושיות עם פרסום ומיתוג

לפי העדויות שפורסמו עד כה, עשרות מנהלי שיווק מתקשים להמשיך לשווק ולפרסם את הארגונים, מוסדות והעסקים שלהם, למרות שעקבו אחר ההנחות המקובלות לשווק בדרך המסורתית ,בה נהוג לחלק מוצרי קד"מ. ורדה זבריקו" אשפית המתנות" יצרה סדרת מוצרים למיגון קורונה למתנות ממותגות רב חושיות שמטרתן להפוך למתנות שימושיות וממותגות עם ההכרח להשתמש בהם במיוחד לקבלת תו סגול, יצאנו לבדוק.

ורדה זבריקו
ורדה זבריקו" אשפית המתנות" (ממאגר אישי)

החלום  לשווק ללקוחות להגיע לליבם, לגרום להם להיות נאמנים כך שירצו לקנות רק ממך בזמן משבר, הפך מנהלי שיווק למיואשים מאשר יצירתיים .בעידן בו רוב המתחריםמציעים את אותן הצעות ונלחמים על כיס הלקוח בזמן משבר, מנהלי שיווק רבים מגששים באפילה, עוקבים אחרי הוראות לא נכונות ומקשיבים לחצאי אמיתות ברשתות.  

כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק’ קצרות עם ורדה זבריקו לראיון קצר למרות היומן המלא. 

ורדה, עשרות מנהלי שיווק נכשים בהתמודדות והישרדות מול הלקוחות שלהם. מה את עושה אחרת עם הלקוחות שלך?

תראה ,משבר הקורונה יצר הזדמנויות חדשות בשירות ובחוויית לקוח, זה הזמן  של בעלי העסקים והחברות, להראות ללקוחות שלהם מהם הערכים החשובים ועד כמה הלקוח חשוב לעסק, כך שהעסק ממש שם את האינטרס של הלקוח בראש ובדרך הזו מבטיח את נאמנותו גם לאחר שנחזור לשגרה בריאה ובטוחה. 

אולי יעניין אותך לשמוע על תכנית השיווק המדויקת  שבניתי למנהלי שיווק בכל הארגונים והמוסדות בארץ 

איך את מסבירה את אחוזי ההצלחה החריגים של הלקוחות שלך? 

בגלל שברב המקרים מנהלי שיווק מוצאים את עצמם ,שוברים את הראש ,כיצד ואיך להשאיר את הלקוחות בעסק ואיך למשוך דווקא בימים אלו עוד לקוחות נאמנים. 

לשם כך בניתי 3 מסלולים של  *יעוץ *ליווי *ביצוע מרעיון למוצר ושירות מוגמר  

1.יעוץ –ראשית מתחילה בהקשבה לצרכים, למה נועד המוצר שצריך לספק? למי נועד המוצר? לוח זמנים ? תקציב? 

2.ליווי אישי עם צוות מקצועי ומיומן ב”שיא פרסומים” שיוצרים בהתאמה אישית את המוצרים והשירות הנלווה משלב הרעיון ועד המוצר והשירות המוגמר. 

3.מדריך דיגיטלי לבחירת מתנה ממותגת לקידום מכירות וחיבור בין לקוחות ועסקים. 

המדריך לבחירת מתנה ממותגת.pdf 

אם כך מתנות הן הדרך המתבקשת ביותר לאותת ולקרב בין אנשים בכל פעם מחדש. העולם הטכנולוגי מתקדם בצעדי ענק, אבל בני אדם נותרו כשהיו מאז ומתמיד וכמו תמיד רוצים שיאהבו אותם, שיתייחסו אליהם ,רוצים להרגיש מיוחדים. 

את התובנה  האנושית  הבסיסית הזו בשילוב חשיבה מחוץ לקופסא אני הופכת לערוץ שיווקי ואפקטיבי מתמיד עבור לקוחותיי! לרגש את הלקוחות שלי ,את מקבלי המתנות מלקוחות שלי, כל פעם מחדש…כך כל פעם מחדש אני מעבירה ללקוחותיי את המסר מהי מתנה רב חושית  

את הערכים שמפעילים אותי כבר למעלה מ20 שנה, אלו שבגינם אני מייצרת מעצבת מייבאת מוצר חדש הם: 

*נתינה –אהבתי לתת מתנות מקוריות ומרגשות  

*הקשבה – הקשבה אחרת מחוץ לקופסא בראיה  360 

*יזמות- יוזמת ויוצרת חיבור בין לקוחות באמצעות מיזמים ופרויקטים 

תראה את הסיפור של בנק דיסקונט שעיצבתי עבורם מגן הוקרה לכנס נבחרי השנה לשנת .2019  

הטכס בוטל אך התקיים טקס חלופי באמצעות זום, זה היה ממש עם פרוץ הקורונה , את המגן הזוכים קיבלו אישית עם שליח עד הפתח הסניף ….., כי עדיין מתנות היו ויהיו הכלי השיווקי האפקטיבי. 

ורדה לאחרונה יצרת מבצע “מתמגנים ומתפרסמים”? 

מכיוון שמרבית האנשים עוברים להשתמש במסכות בד רב פעמיות ,יצרנו מסיכות מבד, תוך כדי  מענה לבעלי צרכים מיוחדים ,כמו המסכות עם החלון השקוף לטובת כבדי שמיעה שצריכים לקרוא שפתיים, לאנשים מבוגרים  ועוד. את המסכות כמו את שאר מוצרי המיגון מפני הקורונה הפכתי למתנות ממותגות שהפכו לפרסום חוצות החדש, את המדחום האוטומטי למסך פרסומי ואת הגי’ל לעוד מתנה קטנה שימושית ופרסומית ככה יצרתי מספר מוצרים למיגון הקורונה שעובדים24/7  לעסק או לארגון של הלקוחות. 

(ממאגר אישי)

ורדה, אם יש לי לקוחות או עובדים שנכנסו לבידוד, יש לך משהו עבורם? 

בדיוק עבורם יש לי ליין חדש של מוצרים מסדרת “מתמגנים ונהנים בבידוד” מתנות לעובדים שנכנסו לבידוד, מתנות לעובדים שעברו לעבוד מהבית , מתנות לילדי העובדים והלקוחות, מתנות לעמותות שמחלקים תרומה …כולן מתנות שימושיות ,מרגשות , אכילות כמו הפרלינים המעודדים, המתנות אף יגיעו לבית הלקוחות באמצעות משלוח אישי עד הדלת. 

נשמע טוב, איך ניתן ליצור קשר? 

ליצירת קשר אתן  את מספר הטל הישיר לווצאפ כדי שיקבלו מענה מידי מהיר והכי אפקטיבי לקבלת השירות המהיר.  

הנה הלינק שקיבלתי מורדה מנכ”לית ובעלים של שיא פרסומים לחץ כאן 

או בוואטצאפ – 052-2295062


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.