בגלל המצב: הזדמנות ענק לעורכי דין להגדיל משמעותית את כמות התיקים הפעילים במשרד תוך 30 יום

לפי העדויות שפורסמו עד כה, אלפי עורכי דין מתקשים לגייס לקוחות חדשים למשרד, למרות שעקבו אחר ההנחיות המקובלות. עד סיברוני, מומחה לשיווק דיגיטלי, יצא בשירות חדש שמטרתו לשים סוף לתופעה. יצאנו לבדוק!

(ממאגר אישי)

החלום לבנות משרד מצליח, רווחי ומוביל בתחומם הופך יותר עורכי דין למיואשים מאשר, מסופקים. הסיבה העיקרית היא שעורכי דין רבים מגששים באפלה, עוקבים אחרי הוראות לא נכונות, ומקשיבים לחצאי אמיתות ברשתות. כשהחלו להציף את מערכת דה רוטשילד שמועות על תוכנית חדשה שמבטיחה לשים קץ לתופעה, הצלחנו לתאם 45 דק’ קצרות עם עד סיברוני לראיון קצר, למרות היומן המלא. 

עד, עשרות עורכי דין נכשלים במיתוג המשרד וגיוס לקוחות חדשים. מה בדיוק אתה עושה אחרת עם עורכי הדין שאתה מלווה? 

תראה, כדי למתג את עצמך בצורה ייחודית ולבדל את עצמך מאלפי עורכי הדין שעוסקים בתחום שלך, אתה חייב לקחת את היתרונות שלך ולהבליט אותם. אני יודע לנתח את הלקוח שלי, לקחת ממנו את הנקודות החזקות ביותר שלו ואת המעלות שלו – על פי מה שהלקוחות אומרים עליו, צרכי השוק והיתרונות שלו כפי שהוא מכיר אותם, ולשווק אותם בצורה מושכת שתיגע בכאב של הלקוח הפוטנציאלי. המטרה היא שברגע שלקוח הקצה נתקל בך, הוא יבין שהוא מצא את מה שחיפש. 

לשיחה עם עד ויצירת תהליך שיווק לחץ כאן 

איך אתה מסביר את אחוזי ההצלחה החריגים של הלקוחות שלך? 

בגלל שברוב המקרים, ההצעה הקיימת של עורכי הדין ללקוחות פוטנציאליים היא מאוד בנאלית ולא יודעת להדגיש את הייחודיות של עורך הדין על פני אחרים. אני יודע לנתח את היכולות של עורך הדין, ולהבליט ללקוח הקצה את הסיבות שבגללן הוא חייב לפנות לעורך הדין הספציפי הזה. בעזרת חקר עמוק עם עורך הדין ומניסיון העבר שלי, אני מבין את צרכי הלקוחות ומזהה מי הם הקהלים הרלוונטים ביותר, כך שהפנייה מלכתחילה מגיעה לעיניים מתעניינות. 

עורכת דין אחינעם סגל אורבך
עורכת דין אחינעם סגל אורבך (ממאגר אישי)

תראה את הסיפור של אחינעם, עורכת דין בתחום הנזיקין. המשרד שלה עובד טוב ויש לה ניסיון של 12 שנים בתחום. המטרה שלה הייתה להכפיל את היקף פעילות משרדה גם מבחינת תיקים וגם מבחינת עובדים. כרגע נכנסים בקמפיין בסביבות ה40-50 לידים לחודש, ומתוכם כבר יש סגירות.  

אנחנו בדרך הנכונה להשגת המטרה שלה. מנגד, דוד, עורך דין בתחום המשפחה, לא הצליח לבדל את עצמו מהשוק.  בעזרת ניתוח מעמיק, יצרנו לו הצעה ייחודי, ששונה מהצעות של עורכי הדין בתחומו, וזרם של פניות מלקוחות החל להגיע.  

עד, לאחרונה יצאת עם שירות חדש לעורכי דין… מה יש שם? 

כן, החלטתי לתת לעורכי דין מהירי החלטה, שבוע ריצה לקמפיין בעלות מופחתת, כדי שעורך הדין יוכל להבין מה יש לו ביד ויהיה שלם עם השירות. בניגוד לרוב המשווקים, אני מקפיד לקחת תשלום רק על הזמן שהקמפיין רץ ולא על ההקמה – חשוב לי שהלקוח ישלם על תוצאות ולא על הכנה. אחרי שהוא רואה את הלקוחות שמתעניינים ומקבל את הפרטים שלהם ישירות לטלפון, אנחנו ממשיכים הלאה בחוזה חודשי. 

אנחנו עובדים ביחד בצורה של WIN WIN – עורך הדין מקבל את הלקוחות ומגדיל את העסק, כשלאורך כל הזמן הוא לא צריך להתעסק בשיווק, ואני מגדיל את העסק שלי ואת מעגל הלקוחות המרוצים. חשוב לי להיות שקוף עם הלקוחות שלי לאורך כל הדרך ולוודא שהשירות שהם מקבלים עונה על כל צרכיהם. 

ולקוראים שלנו שרוצים עוד פרטים, איך אפשר ליצור איתך קשר? 

זה פשוט. אני אתן לך לינק במיוחד לעורכי דין שרוצים לקחת את הצעד הבא. שילחצו עליו, ימלאו פרטי קשר, ונעלה לשיחת ייעוץ קצרה שבה נראה איך אפשר לעזור להם. ואם זה יתאים בינינו? גם תהיה להם אפשרות להצטרף. 

לשיחה עם עד ויצירת תהליך שיווק לחץ כאן

עד סיברוני, מומחה שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים
עד סיברוני, מומחה שיווק דיגיטלי לבעלי עסקים (ממאגר אישי)

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.