בלעדי: יזם ישראלי מצא את הדרך לפרוץ את שערי ממלכת האונליין ולהושיע אלפי בעלי עסקים בשיא משבר הקורונה, לחלץ את הביזנס מהבוץ ולפתוח ערוץ רווח חדש תוך 14 ימים בלבד

בשבועות האחרונים הכנסתם של היזמים והעצמאיים ברחבי הארץ מתאפסת לחלוטין וזה הופך אט-אט לדבר שבשגרה. חוסר הוודאות, הירידה הקיצונית בהכנסות, ההוצאות הקבועות והקושי במכירת השירותים - הפכו לביצה טובענית ולסבל מתמשך של אלפי בעלי עסקים בישראל. עכשיו הכל על היזם שמאפשר לעסקים לפרוץ לממלכה חדשה לחלוטין ולנצל הזדמנות נדירה לתפוס מקום ייחודי באונליין.

ברק לוי המטפל והמאמן העסקי המבוקש בישראל, מייסד שיטת זאב אלפא בביזנס ושיטת יהלום למודעות עצמית מנצחת
ברק לוי המטפל והמאמן העסקי המבוקש בישראל, מייסד שיטת זאב אלפא בביזנס ושיטת יהלום למודעות עצמית מנצחת (מאגר אישי)

זה הזוי! בשיא משבר הקורונה, ברק לוי הצליח להוביל מאות יזמים ועצמאיים ישראלים לפרוץ את שערי ממלכת האונליין עם ערוץ רווח חדש לחלוטין, ועושה כל מה שצריך כדי להגשים את מטרתו להיזכר בספרי ההיסטוריה בתור מי שהציל את בעלי העסקים בישראל והכניס אותם אל ממלכת האונליין דווקא בשיא משבר הקורונה!

ברק לוי, המוכר בתור המושיע של היזמים ובעלי העסקים שחייבים לפרוץ לאונליין, מבלה בשבועות האחרונים בפגישות חירום עם התלמידים שלו, “מפצח” איתם מודלים עסקיים מותאמים לאונליין למשבר הקורונה, מוביל קבוצת כוח בחירום עבור אלפי בעלי עסקים ועצמאיים בישראל ובנוסף הוא מוביל קבוצת פייסבוק התומכת בקהל הרחב בזמן הקורונה. למרות היומן הצפוף הצלחנו לגנוב אותו ביום ההולדת העברי ל-45 ד’ לראיון קצר ובלעדי.

אולי יעניין אותך: “הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין”, ערכת החירום לפריצה לאונליין וחילוץ הביזנס ממשבר הקורונה בישראל

ברק לוי, עשרות יזמים ועצמאיים בישראל מוצאים את עצמם עם הכנסה ששואפת לאפס בגלל הקורונה. מה בדיוק אתה עושה אחרת עם התלמידים שלך?

הדבר הראשון שאתה חייב להבין הוא שהמציאות השתנתה לחלוטין, אי אפשר עוד לעצום עיניים ולהתנהג כאילו כלום לא קרה. אם בעבר הלקוח התנהג בצורה מסוימת ורכש דברים מסוימים הרי שעכשיו, בזמן הקורונה, כשהוא נמצא בפחד היסטרי הוא כבר לא רוכש כל דבר. 

זה לגמרי הגיוני שהוצאות על מוצר או שירות פיזי שאינו קריטי עבור הלקוח, כמו בגדים, תהליכי ייעוץ ואימון לקריירה/זוגיות ועוד… או אפילו רכישה של אוכל בצורה הישנה שמחייבת אותך לצאת מהבית, כבר לא מתקבלות על הדעת בזמן המשבר.

הספר הראשון של ברק לוי לזהות הזדמנויות בדרך להצלחה. תורגם לאנגלית ולווייטנאמית והגיע למקום ראשון באמזון במספר קטגוריות.
הספר הראשון של ברק לוי לזהות הזדמנויות בדרך להצלחה. תורגם לאנגלית ולווייטנאמית והגיע למקום ראשון באמזון במספר קטגוריות. (מאגר אישי)

עכשיו יש את ההזדמנות הגדולה ביותר לפרוץ דרך בביזנס ולגרוף כסף גדול לכיס. יש משהו שכל יזם ובעל עסק חייב לדעת, ברגע שיש רגש גבוה בשוק יש רכישות גבוהות. אנשים קונים על בסיס רגש, הכל זה רגשי, אף אחד לא באמת קונה בצורה רציונלית, לכן ברגע שאנחנו מגיעים אל הלקוח האידיאלי שלנו עם הצעה שהוא פשוט לא יכול לסרב לה כי הוא מבין שזה קריטי עבורו, שאנחנו קריטיים עבורו, שבלעדינו הוא פשוט לא יוכל לעבור את המשבר הזה ‘בחיים’, ברגע הזה אין לו ברירה אלא לקנות מאיתנו.

בגלל זה הדבר הראשון הוא קודם כל להפוך את עצמך לקריטי, לנצרך, להכניס את הביזנס ‘למוד חירום’ והדבר השני הוא לבצע טרנספר מיידי של הביזנס לממלכת האונליין. זה מה שעושה את ההבדל אצל היזמים שלי ומאפשר להם לפרוץ לממלכת האונליין. כך הם מובילים ומנהיגים את השוק, בזמן שכל המתחרים שלהם קפאו במקום בלי מושג מה לעשות.

היזם ברק לוי מרצה בוורקשופ פריצה עסקית ליזמים ובעלי עסקים.
היזם ברק לוי מרצה בוורקשופ פריצה עסקית ליזמים ובעלי עסקים. (מאגר אישי)

אולי יעניין אותך: “הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין”, ערכת החירום לפריצה לאונליין וחילוץ הביזנס ממשבר הקורונה בישראל

אוקיי, מה העצמאי והיזם שקורא את המילים האלה ונפגע קשה מהקורונה יכול לעשות כבר עכשיו?

ישנם 3 צעדים עיקריים שכל יזם ובעל עסק חייב לשדרג בביזנס שלו עכשיו כדי לשרוד ויותר מזה, כדי לשגשג בזמן משבר הקורונה ובוודאי לאחריו.

הדבר הראשון הוא לעדכן את האווטאר שלך למצב חירום, אני אסביר לקוראים שעוד לא מכירים את המושג הזה, אווטאר הוא הלקוח האידיאלי שלך, הלקוח אליו אתה מכוון.

אנחנו כבר מבינים שהמצב בו הלקוח שלנו נמצא השתנה לחלוטין, אנחנו חייבים להבין מחדש אילו כאבים ובעיות חדשות התעוררו אצלו והאם יש לנו בכלל סיכוי למכור לו, יכול מאוד להיות שהאווטאר שלנו אפילו לא מודע לבעיה שיש לו.

סקאלת המודעות של ברק לוי מה רמת המודעות של הלקוח האידיאלי שלך
סקאלת המודעות של ברק לוי מה רמת המודעות של הלקוח האידיאלי שלך (מאגר אישי)

בוא ניקח לדוגמא את אחד התלמידים שלי, יש לו עסק לאימון זוגיות – לפני המשבר האווטאר נמצא בד שמאל של הסקאלה. הוא בכלל לא מודע לכך שיש לו בעיה, הזוגיות זורמת, כל אחד הולך לעבודה וחוזר בערב, מטפלים בילדים וחיים את השגרה… עם זאת, פתאום בזמן המשבר? האווטאר מתחיל להרגיש כאב, המשימה שלך הוא למשוך אותו מהר ימינה על הסקאלה.

תחשוב על זה, בדיוק עכשיו זוגות נמצאים בבית 24/7, מצב שהם לא רגילים אליו, הרי בדרך כלל הם נמצאים בעבודה רוב שעות היממה, פתאום עכשיו המצב יכול להיות נפיץ הרבה יותר, לכן כאשר התלמיד שלי התחיל לדבר על הקשיים העכשוויים שלהם ולהציע להם דווקא עכשיו טיפים לשיפור הזוגיות בזמן הקורונה, בזמן המשבר, כדי שהם יצלחו אותו ודווקא יצאו מהמשבר עם זוגיות מחוזקת ומשופרת. במקום להגיע למוסד הגירושין בסוף משבר הקורונה האיום.

לכן אתה חייב להפוך את עצמך ‘לקריטי’ עבור האווטאר שלך ולהיות עם ההצעה המתאימה, כזו שהוא לא יוכל לסרב לה, כי הוא חייב לפתור את הבעיה שנוצרה לו. אתה חייב להיות בשטח משתי סיבות (השטח שאני מדבר עליו הוא כמובן האונליין, הרי כולם בהסגר), הראשונה כדי להיות שם כשהוא חייב אותך, השנייה כדי לעורר לו את הכאב מהר יותר ולחשוף אותו אליך ולפתרון שלך מהר יותר.

מה היית ממליץ לעשות למי שהעסק שלו לגמרי פיזי ונתמך אך ורק באופליין?

הוא פשוט חייב למהר ולבצע טרנספר מיידי לאונליין. הרבה בעלי עסקים גילו שהם לא יכולים יותר להישאר מאחור ואין להם ברירה אלה להיכנס לאונליין. 

היום להיות באונליין זה לא רק לפרסם פוסטים בפייסבוק או לנהל בלוג… זה הרבה הרבה מעבר לזה, לבנות ביזנס שאינו מבוסס באונליין זה חד משמעית גזר דין מוות לביזנס בשלב כזה או אחר, בטח שבזמן משבר, בטח בזמן הקורונה.

אז נכון, הרבה בעלי עסקים גילו שהם מוכרחים לפרוץ לממלכת האונליין, אחרת הם לא ישארו איתנו עוד הרבה זמן. יחד עם זאת, יש להן עכשיו הזדמנות ענק לפתוח ערוצי רווח חדשים, לבנות קהילה חדשה ולבסס את עצמם באונליין במיוחד בתחומים בהם המתחרים בטוחים ‘שאף אחד’ לא קונה עכשיו ואי אפשר לעשות כסף.

היזם והמנטור ברק לוי מוביל את התלמידים להצלחה עסקית.
היזם והמנטור ברק לוי מוביל את התלמידים להצלחה עסקית. (מאגר אישי)

אולי יעניין אותך: פתוח בחינם – קבוצת כוח בחירום של בעלי העסקים בישראל לביצוע פריצה לממלכת האונליין

אז תרשה לי לומר לך מה זה אומר ביזנס באונליין זה אומר לבנות קהילה ורשימת תפוצה, זה אומר להעניק ערך רב ולייצר מוצרים דיגיטליים, לשמור על קשר על רשימת הלקוחות שלך, להוציא פרסום ממומן כדי להפיץ אור לקהל חדש וגדול יותר שלא מכיר אותך אבל בהחלט צריך אותך… ועכשיו במשבר הוא אפילו חייב אותך!

זה הזמן לפתח ערכת חירום אונליין – מוצר מידע בעלות נמוכה של כמאה או כמה מאות שקלים ומשם למשוך אותם לחבילה גדולה יותר. זה עובד.. זה עובד לי, זה עובד לתלמידים שלי וזה יעבוד גם לך.

ראיתי הרבה אנשים רוכבים על הטרנד הזה של ‘קורסים דיגיטליים במחיר מיוחד’. מה ההבדל?

את צודקת לחלוטין. מהבדיקה שעשיתי, רוב היזמים ובעלי העסקים שראיתי כבר היו באונליין ומה שהם עשו הוא להוריד מחירים בצורה דראסטית, קורסים שבעבר עלו כמה אלפי שקלים מוכרים אותם היום בכמה מאות, זהו בהחלט מעשה שנובע לדעתי מתוך פחד ופאניקה מאוד גדולה. אני חושב שזה פשוט מוריד בצורה משמעותית את האמינות של בעל העסק.

אני חושב שכאשר אתה נותן לאדם מולך פתרון מידי ומהיר לבעיה שלו בכמה מאות שקלים ולא איזה מוצר גרנדיוזי שאין לו מושג מה לעשות איתו, הוא רק סומך עליך מהר יותר ואז יש לך ההזדמנות להוביל אותו לשירות גדול יותר, שגם השירות הזה עוזר לו, כך אתה בהחלט עושה שליחות חשובה.

אני מאמין שהמטרה העיקרית של המשבר הזה היא להוביל קהל גדול הרבה יותר לשגשוג והצלחה, על מנת ‘שביום שאחרי’ הוא בהחלט יזכור אותך. את זה אפשר לעשות בעזרת המינוף שממלכת האונליין מציעה לכל אחד ואחד.

התלמידים של ברק לוי בשיא משבר הקורונה לידים רותחים ב-4 שקלים בלבד, 48K רווח לכיס, 7 סליקות בבוקר אחד, ו-18,000 שח נוספים של תהליכי ליווי.
התלמידים של ברק לוי בשיא משבר הקורונה לידים רותחים ב-4 שקלים בלבד, 48 אלף רווח לכיס, 7 סליקות בבוקר אחד, ו-18,000 שח נוספים של תהליכי ליווי. (מאגר אישי)

אולי יעניין אותך: פתוח בחינם – קבוצת כוח בחירום של בעלי העסקים בישראל לביצוע פריצה לממלכת האונליין

התקופה הזאת מאפשרת לכל יזם ובעל עסק שרעב להצליח ולהוביל אחריו אנשים נוספים, שמוכן לקחת את החיים שלו בידיים, לעשות את מה שחייב לעשות יש לו הזדמנות אדירה להגיע לטופ בתחום שלו! ולהגיע ‘ליום שאחרי’ המשבר הזה עם משאבים, כסף, מוניטין וקהילה גדולה של לקוחות משלמים שהולכת אחריו. 

הסיבה הפשוטה שזה קורה היא שהמתחרים פשוט לא יודעים מה נדרש לעשות במצב הזה, הם לא יודעים מהו טקס בוקר ואיך לוקחים את החיים בידיים, הם לא יודעים איך לחשל מיינדסט מפלדה ואיך לצאת לפעולה קיצונית עם אסטרטגיית חירום מהירה.

כמות העסקים שנשארו לפרסם ירדה בצורה משמעותית ועכשיו מי שרץ קדימה בונה ממש עכשיו ערוצי רווח ונכסים חדשים לביזנס, הוא בונה את היסודות לאימפריה שלו. כן, זה מפחיד לצאת החוצה בסערה ולהוביל את הספינה כשכולם בסגר כללי בבית. בגלל זה ביזנס עושים ביחד עם קבוצת כוח. אני ממליץ לכל יזם ובעל עסק שקורא אותנו להצטרף לקבוצת כוח החירום שפתחתי.

ברק, לאחרונה גם יצרת ערכה שנקראת “הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין”… מה יש שם?

בניתי את 6 השלבים הקריטיים ביותר שחייב לדעת וליישם על מנת לפרוץ את שערי ממלכת האונליין ממש עכשיו. קראתי לזה ‘הסקלטור’ מכיוון שבזמן הזה יש שומר שעומד מחוץ לממלכה, לא כל אחד זכאי להיכנס, רק מי שאמיץ מספיק ושמוכן לקחת להתעורר על החיים יהיה זכאי לעבור בשערי הממלכה ולתפוס את המקום הראוי לו.

ארזתי את השלבים שכל יזם ובעל עסק רעב שמחליט למנף את המשבר הזה להזדמנות הגדולה ביותר שלו, יוכל לפתוח ערוץ רווח חדש בממלכה חדשה ולחדש את ההכנסה שלו.

ערכת החירום הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין, לבנות ערוץ רווח חדש בממלכת האונליין.
ערכת החירום הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין, לבנות ערוץ רווח חדש בממלכת האונליין. (מאגר אישי(.

האמת היא שהמטרה העיקרית שלי היא לא הכסף, היא הרבה מעבר לזה.. אני רוצה להיזכר בספרי ההיסטוריה בתור מי שהציל את בעלי העסקים בישראל בזמן משבר הקורונה והכניס אותם בשערי ממלכת האונליין. הרי מה יעזור לי לעבור את המשבר הזה ולראות את כולם גוססים מסביב.

עם זאת, להוביל את השוק קדימה, לייצר לאנשים כסף דווקא עכשיו בשיא המשבר? זה בדיוק הדרך בה אני רוצה שיזכרו אותי ‘ביום שאחרי’ כמי שתמך בהם בימים הקשים וכך הם ישקיעו בחזרה את הרווחים שלהם באחת מתוכניות הליווי שלי, במטרה להתקדם אפילו יותר ולהוביל קהל גדול יותר להגשמה והצלחה.

איך משיגים אותך?

אני אתן לך לינק לקוראים. חשוב מאוד שאחרי שהם נכנסים, הם ירכשו את הקורס במחיר המיוחד וגם יצטרפו לקבוצת הכוח שפתחתי. ביזנס עושים ביחד. אני נותן בקבוצה משימות וכלים היישר מהתנור, כלים שיוצרים לי וליזמים שלי תוצאות ממש עכשיו. כמובן שאתם מוזמנים לעקוב אחרי בכל הרשתות החברתיות.

>>לינק רכישה מוזלת ומיידית מברק: ערכת החירום “הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין”, בניית ערוץ רווח חדש בשיא משבר הקורונה בישראל

ערכת החירום הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין, לבנות ערוץ רווח חדש בממלכת האונליין.
ערכת החירום הסלקטור – הפריצה לשערי ממלכת האונליין, לבנות ערוץ רווח חדש בממלכת האונליין. (מאגר אישי(.

הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.