בעלי חנויות רהיטים שנפגעו מהקורונה, זאת התרופה בשבילכם: אסף ורחלי מדר מפתחי שיטת פוקוס לחנויות רהיטים, מראים איך ניתן לייצר 791 קופוני מכירה ולהחזיר את העסק לחיים תוך 7 ימים.

בשבועות האחרונים, בעלי חנויות רבים הקפיאו את פעילותם. עקב הוראות פיקוד העורף ואי הוודאות, תזרים המזומנים של רוב חנויות הרהיטים נעצר. המצב המשברי שם סימן שאלה גדול על המשך הפעילות של חנויות רהיטים רבות ושל ענף חנויות הרהיטים כולו. בעזרת "שיטת פוקוס לשעת חירום" שפיתחו אסף ורחלי, חנויות מצליחות לייצר יציבות תזרימית בזמן המשבר וכך מצילות את עצמן ממצוקה כלכלית עכשיו, מצילות עצמן מסגירה ביום שאחרי ומבטיחות חזרה חלקה לפעילות והימנעות ממצבים דומים בעתיד.

אסף ורחלי מדר, מפתחי שיטת פוקוס לחנויות רהיטים והבעלים של דיגיטל מנטרה. מתמחים ביצירת מנגנוני רווח.
אסף ורחלי מדר, מפתחי שיטת פוקוס לחנויות רהיטים והבעלים של דיגיטל מנטרה. מתמחים ביצירת מנגנוני רווח. (מאגר אישי)

קשה להאמין!! בשיא משבר הקורונה אסף ורחלי מדר ‘מפתחי שיטת פוקוס לחנויות רהיטים’, מצליחים לייצר מנגנון משומן שמניב ריבוי בקשות מכירה ללא צורך בהגעה לחנות. הזוג מצליח להיכנס ל ‘ראש’ של בעלי חנויות ולהקים להם מנוע מכירה עוצמתי בהקמה מהירה, שלא מפסיק להזרים מכירות על בסיס יומי.

בואו נשים את הקלפים על השולחן: הדרך בה חיינו עד היום וצורת המסחר כבר לא יחזרו להיות מה שהיו, בטח עד שימצאו חיסון לקורונה. חלק מהחנויות יפתחו בכפוף להנחיות מחמירות שכוללות הגבלת מספר אנשים בחנות, דרכי חיטוי אין סופיות ותוצאות של כמות נדבקים על בסיס יומי.

במבט מפוקח של איש עסקים, אתה בטח מבין שאתה חייב היום מנגנון פועל ומוכח שיזרים לך כסף אם שוב תעמוד בפני מצב של סגר מכל סיבה שהיא, ושוב תיהיה חייב לנעול את דלת החנות. 

חנות רהיטים שלא תאבטח את עצמה במובן הזה ולא תדאג למערך שיספק לה מכירות גם בשעת משבר, במוקדם ובמאוחר תעמוד בפני סגירה.

אסף ורחלי מדר, המוכרים בתעשיית הרהיטים כמקימי ערוצי רווח מניבים ללא הגעה לחנות וללא צורך באתר, מבלים את השבועות האחרונים בהקמת מערכים רווחיים רבים לחנויות. למרות הלו”ז העסוק הם מפנים בכל יום כ-45 דקות לשיחות עם בעלי חנויות שבשל המצב הקפיאו פעילות, מעוניינים להחזיר את החנות לחיים ומבינים שהם חייבים פתרון למקרה שמשבר דומה יקרה שוב.

כל בעל חנות רהיטים חייב: מדריך 10 השיטות להגדלת מחזור המכירות בחנויות רהיטים

רוב חנויות הרהיטים קופאות במקום ומפסיקות פעילות שיווקית. מה אתם ממליצים להם לעשות במצב כזה?

“במצב כזה הדבר האחרון שבעל חנות רהיטים צריך לעשות זה להקפיא פעילות. 

למרות ‘העצירה’ במכירות, אין רגע נכון יותר לחנות רהיטים להקים מנגנון אגרסיבי שימשיך להכניס כסף גם בשעת חירום. הפתרון הנכון הוא לייצר זרם של בקשות מכירה שלא תלויות בהגעה לחנות, מנגנון שיהפוך את תזרים המזומנים לבלתי תלוי בדלת הכניסה של החנות שלך.

על אף הקושי שנוצר בתזרים המזומנים, יצירת ערוץ רווח חדש יטפל בדיוק כירורגי בבעיה הזאת, יתקן את מנוע הזרמת המזומנים שלך ויפתח לך את הראש לערוץ רווח והכנסה שעד היום לא חשבת שהוא אפשרי.

בגלל המצב והגבלת התנועה ברחובות, אתה חייב לבנות מערך חירום שמנטרל את ההגעה לחנות.

בעזרת המערך שלנו אתה מייצר מעקף הגעה לחנות, עוקף בצורה חלקה וחוקית את הוראות פיקוד העורף ומשלים מנגנון רווח בלתי תלוי שיתחיל למכור החל מעכשיו – זמן הקורונה, וימשיך למכור ללא הפסקה כל השנה, בכל זמן ולכל הארץ!

חשוב לא פחות להבין שמה שהיה לא יחזור. דברים ישתנו וכל חנות רהיטים חייבת תוכנית פעולה למקרה שמצב כזה יחזור (ואומרים שיחזור מהר יותר ממה שנדמה).

התוצאה ארוכת הטווח היא לא פחות ממדהימה:
אתה תפסיק להיות תלוי בקהל האזורי שלך ותתחיל למכור בתפוצה ארצית, בלי להשקיע עשרות אלפי שקלים בהקמת אתר מכירה. והכל מקו מוצרי הקורונה/משבר שאנחנו נקים עכשיו ושיתחיל להזרים מכירות במיידי, וללא התלות של הגעת הלקוח לחנות.

מערך החירום של שיטת פוקוס מייצר לך ערוץ רווח חדש שמנוהל בנפרד, מרוויח בנפרד ויוסיף רווחים על ההכנסה הקיימת של החנות שלך.”

 גם אתה יכול לקבל תוצאות כאלה! הרבה בקשות לקניה בכמה ערוצי מכירה במקביל. התוצאה - הגדלת הרווח.
גם אתה יכול לקבל תוצאות כאלה! הרבה בקשות לקניה בכמה ערוצי מכירה במקביל. התוצאה – הגדלת הרווח. (מאגר אישי)

מה בעל חנות רהיטים יכול לעשות כבר עכשיו?

התרופה לבעלי חנויות רהיטים שנפגעו מהקורונה היא פשוטה: יצירת מנגנון חירום לפי שיטת פוקוס לחנויות רהיטים, שיבנה במהירות, ויזרים בבטחון בקשות לקופוני מכירה ובקשות קניה אל החנות. המערך מוקם בתוך 5 ימים.

השאיפה היא לייצר תוך זמן קצר מאוד מנוע חלופי שעובד בשבילך ומניע את העסק שלך ממצב של אפס הכנסות או הכנסות מועטות, למצב של בקשות מכירה שמתקבלות על בסיס יומי. 

חשיבות גבוהה ביצירת מערך פוקוס משומן הוא הצורך בשיתוף פעולה של בעל החנות. שיתוף הפעולה יתבטא בהבנה שלו שזה המצב ושחייבת להינקט פעולה, אחרת הוא יכול לעמוד בפני מצב שעשרות שנים של השקעה ירדו לטמיון בגלל משבר כמו משבר הקורונה. במקרים גרועים ולצערנו יהיו הרבה מקרים כאלו, בעלי עסקים שלא מבינים את גודל השעה ואת הנחיצות, יסגרו דלתות ולא יצליחו לחזור לפעילות כשהמשבר יסתיים.

מאגר אישי

אין ספק שמשבר הקורונה תפס את כולם לא מוכנים. בעלי חנויות רהיטים רבים, כמוך, עומדים נבוכים אל מול המשבר העולמי שמכריח אותם לסגור דלתות. אין ספק שאם בעל חנות רהיטים היה מכין לעצמו אופציית יציאה עם ערוץ רווח לשעת חירום, המשבר היה עובר על ידו כאילו הוא לא קיים וכסף היה ממשיך לזרום אל חשבון הבנק . אך עדיין לא מאוחר!
יישום של שיטת פוקוס לשעת משבר מייצרת מנגנון משולש שהתוצאות שלו ידועות מראש עבור כל חנות:

1. יתקבל זרם קבוע ומתחדש של בקשות קניית רהיטים 

2.  אתה תייצר ערוץ הכנסה חדש שישמור אותך פעיל ומרוויח תוך 5 ימים ותפסיק להפסיד זמן

3.  תייצר יתרון על המתחרים, לא תאכל את החסכונות ובסוף המשבר תפתח את החנות כאילו לא קרה כלום.

מה היית ממליץ לעשות למי שקשה לו או שחושב שזה לא יעבוד בשבילו?

אין שום בעיה, זה מובן שלא כל אחד יכול להתאים את עצמו בצורה מושלמת למצב משבר באופן מהיר.
במצב הזה אנחנו ממליצים להתמקד רק בפריט אחד שנחשב “הלהיט” שלך ולהתרכז בו.

באופן הזה אתה שולט יותר בהוצאה היומית של הקמפיין ועדיין מייצר מנוע שמזרים כסף ומונע ממך אפס הכנסות.

אסף ורחלי: הקימו מערכי הצלה לחנויות בשעת משבר הקורונה. בזכותם חנויות ימשיכו לעבוד כשהמשבר יעבור
אסף ורחלי: הקימו מערכי הצלה לחנויות בשעת משבר הקורונה. בזכותם חנויות ימשיכו לעבוד כשהמשבר יעבור (מאגר אישי)

ראיתי שהרבה אנשים משתמשים בפתרון דומה, מה ההבדל?

בגלל שיש לנו ניסיון עם לקוחות פעילים ממש מעכשיו, שמוכרים בעזרת מערך הקופונים (מצורפות תמונות של התוצאות) ובעזרת הגרפיקה האיכותית שלנו שמשפיעה מאוד על ההחלטה אם להוריד את הקופון או לא.

בנוסף, אנחנו שומרים את כל הקופונים לתוך רשימת תפוצה (מועדון לקוחות) שישמש את העסק בהמשך בקמפיינים נוספים, קופונים לקראת חגים ומבצעים שונים ולמעשה ימשיכו לעבוד הרבה אחרי הקורונה. כסף ממקור נוסף לעסק.

התוצאות של שיטת פוקוס. זרם מתחדש ובלתי פוסק של בקשות קניה במחירים נמוכים, שמייצרים רווח גדול.
התוצאות של שיטת פוקוס. זרם מתחדש ובלתי פוסק של בקשות קניה במחירים נמוכים, שמייצרים רווח גדול. (מאגר אישי)

אז כמו שהבנת, עכשיו זה בדיוק הזמן לחשוב אחרת משאר השוק שלך, להמציא את עצמך מחדש ולייצר מערך מכירות שישמש אותך הרבה אחרי שמשבר הקורונה יסתיים.

העובדה שיש לך מנגנון רווחי שמזרים לעסק שלך דם מחודש ומפיח בו רוח חיים בשעת משבר, תעמוד לזכותך ותשרת אותך בכמה רמות נפרדות:

  1. אתה תכניס כסף קריטי וחשוב במיוחד לעסק שלך. עכשיו! ותפצה על הפסדים שנגרמו.
  2. אתה תייצר מנגנון שלאחר מכן ישמש אותך כמקפצה להגדלה של העסק או מעבר לאון- ליין.
  3. אתה תהיה זה שישרוד ביום שמשבר הקורונה יסתיים.

כל זה בגלל שחשבת קדימה, ראית את העתיד ופעלת כדי להיות מוביל בשוק שלך.

אסף ורחלי, לאחרונה אתם מראיינים בעלי חנויות רבים. על מה אתם מדברים איתם?

בשיחה האישית עם בעלי עסקים, אנחנו מנתחים בצורה מהירה את העסק, מזהים את החוזקות שלו ומנסחים על המקום תוכנית פעולה שמביאה לשליחת מאות קופונים חודשיים ולמכירות אגרסיביות ללא צורך בכניסה או ביציאה של לקוחות מדלת החנות.

זה בדיוק הרגע הקריטי! כאן אתה חוסך זמן יקר שהלך לאיבוד, ובמונחים שלך זהו זמן ששווה הרבה מאוד כסף.

ככל שתמהר לאחות את החור הכלכלי שנוצר לך בחודש האחרון, כך תתחיל לקבל את ההכרה שיהיה לך הרבה יותר קל לפתוח את העסק ביום שאחרי, כי אתה לא תאכל את החסכונות שלך ולא תיקח הלוואות, אלא תמשיך לקיים את העסק שלך כגוף עצמאי ומרוויח. 

תעשה סקירה קטנה ותראה מי המרוויחים מהמהלך הגאוני שלך:

  1. אתה מרוויח שקט נפשי וזה משהו שחשוב לכל יזם ואיש עסקים. לחשוב רגוע, קר ומחושב
  2. המשפחה מרוויחה רוגע בין בני הזוג, תזרים המזומנים בבית גם הוא לא נפגע ואתה יכול לתת לילדים שלך את מה שהם צריכים
  3. העסק שלך נשאר חזק וצולח את המשבר. זהו המבחן האולטימטיבי לעסק ולבעל עסק. האם בעל העסק יידע להשתנות בהתאם למציאות כדי להציל את העסק שלו? האם הוא יצא מחוזק מהמשבר הזה? וזאת בדיוק המטרה והתוצאה של שיטת פוקוס למצבי חירום.

בנוסף, אנו מעניקים לכל אחד מהם את מדריך 10 השיטות לשיפור מערך השיווק של כל חנות גם בזמן משבר וגם בזמן רגיל.

המדריך המלא
המדריך המלא (מאגר אישי(

מדריך חובה בכל חנות! 10 השיטות להגדלת מחזור המכירות בחנות רהיטים, בזמן קורונה ובזמן רגיל.

כדי להצטרף לתוכנית הליווי של שיטת פוקוס, השאר פרטים!

למה שתעשו את כל הטוב הזה?

ברור שהמטרה שלנו היא לייצר WIN WIN לכולם,
אבל יותר חשוב מכך אנחנו רוצים להיזכר בספרי ההיסטוריה כמי שחיסנו את בעלי חנויות רהיטים במשבר הקורונה, שעזרו להם לצלוח את משבר הקורונה ללא הפסדים וללא עגמת נפש, כמי שבעזרתם הם המשיכו לעבוד כרגיל בזמן המשבר ולאחריו, וכמי שעזרו להם לייצר מנגנון שיהיה רווחי בכל משבר עתידי ובזמן רגיל.

איך קובעים אתכם פגישה טלפונית?

התהליך פשוט, למרות שאין לנו הרבה זמן פנוי במשך היום.
צירפנו טופס בתחתית בו צריך לרשום את השם ואת מספר הטלפון, אנחנו ניצור אתכם קשר בתוך 24 שעות כדי לערוך איתכם את שיחת ניתוח העסק וחידוד הקמפיין.
לכל המתעניינים אנחנו נותנים בונוס נוסף בצורת סדרת מדריכים חינמיים צעד אחר צעד, לשיפור השיווק והגדלת הכנסות של חנויות רהיטים. מדריכים כאלה עולים מאות ואלפי שקלים, אך אנחנו מעניקים אותם בחינם דווקא בגלל הקורונה.

קבע איתנו פגישה טלפונית לתוך היומן שלך בלחיצה אחת

אסף ורחלי, לאחרונה גם פרסמתם את 10 השיטות להגדלת המכירות בחנויות רהיטים… מה יש שם?

תכלס מדריך 10 השיטות עובד בצורה מסודרת. הוא נותן לבעל עסק כלים שיווקיים שאחרים משלמים כסף טוב כדי לרכוש אותם, ושהמטרה שלהם היא לשפר את מאזן המכירות בחנות בזמן הקצר ביותר.

המדריך חושף דרכים ושיטות של משווקי ומנהלי דיגיטל שיגרמו ל-3 דברים לקרות:

  1. לשפר במיידי את זרם הלקוחות שמגיעים אליך לחנות
  2. להתחיל להבין ולקבל שיש עוד קהלים חוץ מהקהל המזדמן שאתה לא יכול לסמוך עליו, ולהתחיל לפעול להביא את הקהלים האלה לחנות שלך
  3. לחשוף את איש העסקים האמיתי שבך, שרוצה להביא את העסק שלו לגדילה משמעותית ולהכניס כסף גדול

איך משיגים את המדריך הזה?

אנחנו נשים פה את הקישור להורדה של המדריך. זה תהליך מאוד קצר,
פשוט נרשמים ומקבלים.

>> לינק הורדה דחופה מאסף ורחלי: מדריך החירום שיגדיל מכירות לכל חנות רהיטים

הקורונה היה פעמון השכמה, והשוק הקמעונאי כולו עובר שינוי בעקבות הנגיף. אופן העבודה וזמני פתיחת החנויות לקראת שינוי. חוקים מחמירים יגבילו את כמות הלקוחות ולא כל החנויות יפתחו. 

בזמן שיש עסקים שמבינים שצריך לנקוט בפעולה ושפועלים כדי להמשיך ולהזרים חמצן לעסק, רוב חנויות הרהיטים לא פועלות בכיוון ובוחרות להקפיא פעילות. 

אל תיתן למשבר הקורונה ולהגבלות החדשות לסגור לך את החנות ואת זרימת המכירות! 

הכנס את פרטי ההתקשרות ובוא נדבר כדי שגם אתה תוכל להסתכל לקורונה בלבן של העין ולהפוך אותה להזדמנות הגדולה שלך!!!


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.