החיסון לעצמאים שנפגעו מהקורונה: מומחה הפייסבוק של ישראל מראה איך לנצל את משבר הקורונה ולהזרים לקוחות לעסק ב- 30 דקות עבודה ביום

בחודשים האחרונים סגירתם של עסקים ברחבי הארץ הופכים אט-אט לדבר שבשגרה. המגבלות במשק, הקפאת ההכנסות, ההוצאות הקבועות והקושי במכירת מוצרים או שירותים - הפכו לגרדום על צווארם של אלפי עצמאיים. הכל על מומחה הפייסבוק של ישראל שמאפשר לבעלי עסקים בישראל דווקא עכשיו, כן להגדיל את הפעילות ולנצל את המשבר להזדמנות של פעם בחיים. 

אורן שינה המושיע של בעלי העסקים בתקופת הקורונה ומייסד תוכנית הליווי FCM לעסקים (מאגר אישי)
אורן שינה המושיע של בעלי העסקים בתקופת הקורונה ומייסד תוכנית הליווי FCM לעסקים (מאגר אישי)

אורן שינה, המוכר כמושיע של בעלי העסקים בתקופות הקורונה בפייסבוק, מבלה בשבועות האחרונים יחד עם צוות העובדים שלו בטירוף ומלווה בימים טרופים אלה, מאות בעלי עסקים בתוכניות ליווי אישיות בעבודה אינטנסיבית ליציאה ממשבר הקורונה ובשידורי לייב לעסקים. בנוסף, מנהל אורן מגה מסעות פרסום עם תקציבי ענק של K200-500 בחודש.
למרות היומן הצפוץ, הצלחנו לתאם 45 דק‘ לראיון קצר.


אולי יעניין אותך:  חשיפה: 7 הפעולות שיהפכו את הפייסבוק שלך למכונת שיווק

אורן, מאות בעלי עסקים סוגרים עכשיו את העסקים בגלל הקורונה. מה בדיוק אתה עושה אחרת עם בעלי העסקים שאתה מלווה אותם?

קודם כל חשוב להבין את המציאות בשוק העצמאיים בלי לייפות אותה: השוק נמצא עכשיו במצב חירום. במצב כזה – הלקוחות שלהם נמצאים בחוסר ודאות, פחד וחרדה. זה אומר שמי שלא התאים את המוצרים או השירותים שלו לתקופה הנוכחית וממשיך לנסות למכור בפייסבוק שירותים ומוצרי מותרות יקרים, לא ישרוד את התקופה הקרובה בוודאות!

קשה יהיה להצדיק כרגע קנייה של רכב חדש, תכשיט או תוכנית ליווי בעשרות אלפי שקלים…ובגלל זה, השלב הראשון שכל בעל עסק חייב לעשות מיידית הוא להתנתק ממוצרי פרימיום ולהתאים את סל המוצרים או השירותים שלו לתקופה הנוכחית.ומהצד השני… זה הזמן הטוב ביותר להיות נוכח בפייסבוק כש- 87% מהמתחרים בנישה שלהם  ״קיפלו״ את הבאסטה, מחירי הפרסום בשפל חסר תקדים וזמן השהייה של גולשי הפייסבוק עלה ביותר מפי 10 מאשר בתקופות רגילות.

רמזי מכירה ב 3 ש״ח????? שנים לא היה לי דבר כזה (צילום מתוך מסך הוואטסאפ של אורן שינה)
רמזי מכירה ב 3 ש״ח????? שנים לא היה לי דבר כזה (צילום מתוך מסך הוואטסאפ של אורן שינה)

אוקיי, מה בעל עסק שקורא את המילים האלה יכול לעשות כבר עכשיו?

הפוקוס של בעלי העסקים כיום בפייסבוק אינו נכון, הם חייבים לשים פוקוס על מתן ערך ותוכן לגולשים ולחזק את הקהילה סביב העמוד העסקי שלהם וע״י כך, לבנות את הקשר האישי והאמון של הגולשים. 

בגלל שהמצב השתנה, ישנן 7 פעולות חירום שכל בעל עסק שיישם אותן יראה שינוי מטאורי אצלו בעסק ובזמן יחסית קצר:

  1. תחזוקה שוטפת של עמוד הפייסבוק העסקי ובניית סמכות מול הגולשים
  2. בניית קהילה עוקבת וטיפוחה 
  3. הכרות מדויקת של קהל המטרה שלו ושליפתם בפינצטה מתוך הרשת
  4. בחירת תמונות מסובבות ראשים לפרסום
  5. כתיבה שיווקית מניעה לפעולה – קריטי!
  6. בחירה מדויקת של מטרות השיווק שלו ובניית משפך שיווקי בפייסבוק
  7. הכרות עם הנתונים שפייסבוק מספקת לנו בצורה קלה וברורה

אולי יעניין אותך:  חשיפה: 7 הפעולות שיהפכו את הפייסבוק שלך למכונת שיווק

אוקיי, מה בעל עסק שנפגע קשה מהקורונה יכול לעשות כבר עכשיו?

הייתי ממליץ לו כרגע לשחרר את החלק במוח של המכירה הישירה ולהישאר בתודעה של הגולשים בעמוד הפייסבוק שלו ובעיקר, לבנות את היסודות ליום שאחרי, כשהדברים יתחילו לחזור לשגרה ולהיות מוכן לפני כל המתחרים שלו שלא עשו כלום בתקופת הסגר הכללי בענף שלהם.

במיוחד בנישות שהמתחרים שלהם ״קפאו״ במקום ולא עושים שום פעילות בפייסבוק כרגע ואינם מאמינים בכלל שיש מה לעשות ותכלס… יש המון מה לעשות. אני רואה את זה חזק מאוד אצל הלקוחות והתלמידים בתוכנית שלי בתחומים כמו נדל״ן, אימון אישי, ייעוץ, חנויות אינטרנטיות ומקומיות, תכשיטים, סדנאות ועוד…

ראיתי הרבה אנשים רוכבים על ההזדמנות שיש לבעלי עסקים בתקופת הקורונה. מה ההבדל?

אני מסכים לחלוטין. מהבדיקה שעשיתי, רובם ניצלו את זה בתור מניפולציה שיווקית. אני תמיד ממליץ לאנשים לשאול שאלה פשוטה: ״האם האדם שמולם חי את השטח ומנער אבק לכל קמפיין בפייסבוק שהוא בונה, או… שהוא רק מטיף מהצד וחי את התאוריה?״
אני לא מודאג בגלל שהתוצאות מדברות בעד עצמן- התלמידים שעקבו אחרי המשימות, ההוראות והאסטרטגיות שנתתי להם, עשו יותר כסף דווקא עכשיו במשבר הקורונה.

רמזי מכירה ב 3 ש״ח????? שנים לא היה לי דבר כזה (צילום מתוך מסך הוואטסאפ של אורן שינה)
רמזי מכירה ב 3 ש״ח????? שנים לא היה לי דבר כזה (צילום מתוך מסך הוואטסאפ של אורן שינה)

התקופה הזאת מאפשרת לכל בעל עסק רעב שמוכן להתעורר על החיים שלו, לעשות מה שצריך לעשות, הזדמנות אמיתית לפשוט על כל השוק שלו! ולצאת בצד השני של המשבר הזה עם הון, משאבים, מוניטין וקהל לקוחות משלמים שהולך אחריו.

אף אחד כמעט לא מפרסם עכשיו בפייסבוק ומי שכן, בונה עכשיו נכסים בעסק לשנים קדימה
ב- 70-80% הנחה. אני מבין, זה מאוד מפחיד לצאת לתקוף כשכולם בכוננות ספיגה בבית.
בגלל זה 87% מהעסקים לא עושים כלום כרגע וחבל. אני ממליץ לבעל העסק שקורא אותנו להצטרף למאסטר קלאס שלי בשידור חי ולראות איך בדיוק עושים את זה.
אורן, זה נשמע ממש חשוב, מה יש שם בשידור החי שלך?

מיפיתי את 7 הפעולות המיידיות בפייסבוק שאני עושה בעצמי עם הביזנס שלי, עם תלמידי הפרימיום, הצוות והשותפים העסקיים שלי, ארזתי אותן למאסטר קלאס מדויק שכל בעל עסק שבוחר למנף את התקופה הנוכחית להזדמנות הכי גדולה שלו, יוכל לקחת ולהפעיל אותן כבר בסיום השידור החי אצלו בעסק

מאסטר קלאס חי עם אורן שינה: 7 הפעולות המיידיות לשיווק עם תוצאות בפייסבוק (ממאגר אישי)

איך נרשמים למאסטר קלאס שלך?

אני אתן לך לינק לקוראים, חשוב לי מאוד רק להדגיש שהשידור שלי מיועד למי שבאמת הולך לקחת חלק פעיל במאסטר קלאס ומבין שהוא חייב לפעול אחרת דווקא עכשיו ושחלון ההזדמנויות שיש לו כרגע לא יימשך עוד הרבה זמן.

קישור הרשמה למאסטר קלאס:  חשיפה: 7 הפעולות שיהפכו את הפייסבוק שלך למכונת שיווק

האם זה עולה כסף?

כרגע זה לא עולה כלום אבל מחייב רישום מראש על מנת לשריין מקום למאסטר קלאס כיוון שמספר המקומות בשידור מוגבל ל 250 בעלי עסקים בלבד, בהמשך כמובן שההדרכה שלי תעלה כסף.

אוקיי אורן, מילה לסיום?

אנשים שואלים אותי לפעמים, למה תכלס אני עושה את זה? או… מה באמת יוצא לך מזה…?

אז אני חייב לחדד את זה, אני לא איזה קדוש מעונה שעושה דברים למען עולם טוב יותר אבל יש לי פה כן מטרה נסתרת והיא להיות שותף למהלך היסטורי ולעזור לכמה שיותר בעלי עסקים לעבור את התקופה הקשה הזו. ומצד שני, אני בטוח שמבין כל בעלי העסקים שאצליח לעזור להם, חלק לא קטן מהם יהפכו בעתיד ללקוחות משלמים באחת מהתוכניות שלי,
ככה שיש לנו פה מצב של  Win-Win לכולם.


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.