התרופה לעסקים שנפגעו מהקורונה: יזם ישראלי מראה איך לחלץ את הביזנס ממשבר הקורונה ולחדש את ההכנסה תוך 7 ימים בלבד

בשבועות האחרונים סגירתם של עסקים ברחבי הארץ הופכות אט-אט לדבר שבשגרה. חוסר הוודאות, הירידה בהכנסות, ההוצאות הקבועות והקושי במכירת השירותים - הפכו לחבל תלייה על צווארם של אלפי בעלי עסקים בישראל. הכל על היזם שמאפשר לעסקים לחזור למשחק ולמנף את המשבר להזדמנות של פעם בדור.

עידן וולר: המשווק היקר בישראל, הבעלים של קוברה מרקטינג ומייסד מועדון ה-100k

זה הזוי! בשיא משבר הקורונה, עידן וולר מצליח להוביל מאות יזמים ישראלים להכנסות חסרות תקדים של עשרות אלפי שקלים ביום, ועושה כל מה שצריך כדי להגשים את מטרתו להיזכר בספרי ההיסטוריה בתור מי שהוביל את בעלי העסקים בישראל אל חוף מבטחים.

עידן וולר, המוכר בתעשיית האונליין בתור המשווק היקר בישראל, מבלה בשבועות האחרונים את הבקרים בשיחות חירום אישיות עם התלמידים שלו, ’מפצח‘ איתם מודלים עסקיים מיוחדים למשבר הקורונה, פתח חמ“ל חירום עבור אלפי בעלי עסקים, מנהל את החברות שלו בארץ ובחו“ל, וגם מתכונן להולדת בנו הראשון. למרות היומן הצפוץ הצלחנו לתאם 45 דק‘ לראיון קצר.

אולי יעניין אותך: צ’קליסט החירום – 6 צעדים מיידים לחילוץ הביזנס ממשבר הקורונה בישראל

עידן, עשרות בעלי עסקים נסגרים כל יום בגלל הקורונה. מה בדיוק אתה עושה אחרת עם היזמים שלך?

קודם כל חשוב להבין את המציאות של השוק בלי לייפות אותה: השוק נמצא בקרייסיס. במצב חירום – הלקוחות נמצאים בפאקינג וחוסר וודאות. זה אומר שמי שממשיך להציע שירותים ומוצרים שהם ’מותרות‘, כלומר קניות שמתאימות לשוק בצמיחה… לא ישרוד את הקורונה. 

קשה להצדיק עכשיו הוצאות על שמלה חדשה, ייעוץ למציאת הייעוד שלך או בניית אתר תדמית חדש לביזנס. הקניות האלה נכחדות בשוק של קרייסיס.

בגלל זה השלב הראשון הוא קודם לנתק את עצמך מעולם המותרות ולהעביר את עצמך מיידית ’למוד חירום בביזנס‘. זה מה שעושה את ההבדל ומאפשר ליזמים שלי לשבור דווקא עכשיו שיאי הכנסה היסטורים, בזמן שהמתחרים שלהם עדין משותקים ולא יודעים מה לעשות.

הכוכבים של וולר ב-100k :אנשים אמיתיים תוצאות אמיתיות

אוקיי, מה בעל עסק שנפגע מהקורונה יכול לעשות כבר עכשיו?

קיימים ארבעה מרכיבים שכל יזם חייב לעדכן בעסק שלו כדי להכנס למוד חירום בביזנס.  הצעד הראשון הוא לאתר מיידית לאן הלקוח אוואטר שלך זז על ’סקלת הקרייסיס‘. אני אסביר לקוראים שעוד לא מכירים את התחום:

 לקוח אוואטר זה לקוח המטרה שלך. בגדול יש לו שלושה פרמטרים: 1) הוא חייב את מה שאתה מוכר 2) יש לו כסף לשלם על זה, 3) יש מספיק ממנו. כי מה עוזר שיש אדם אחד בארץ שרוצה את מה שאתה מוכר אם אין לך אפשרות מינוף להמונים כמוהו… נכון?

הלאה. אז עכשיו אנחנו חייבים לראות מה קרה לרמת הכאב של האוואטר בעקבות משבר הקורונה. אנחנו רוצים לדעת אם יש לך פה הזדמנות של פעם בחיים, או שאתה צריך להסתגל ומהר כדי להחליף אוואטר וערוץ רווח.

סקלת הקרייסיס של וולר: מה קרה לרמת הכאב של לקוח היעד שלך?

בוא נקח לדוגמא עסק לאימון קריירה – לפני המשבר לקוח האוואטר נמצא בצד שמאל של הסקאלה. הוא רוצה להתקדם בתפקיד, אולי לעבור לחברה אחרת, לתפקיד טוב יותר… אבל פתאום בזמן המשבר? הוא עף ימינה!  ”איך אני לא מקבל את הגרזן והופך למובטל?!“

יש כמעט מיליון מובטלים בישראל, רובם בחל“ת. 20% מהם לא הולכים לחזור לשוק העבודה… הכאב הזה גדול וזה אומר שדווקא עכשיו אפשר לעשות פה הרבה יותר כסף. 

מצד שני, אם נחזור לדוגמא של חנות אופנה – בזמן רגיל שלקוחה עוברת בדיזינגוף, אומרת “יא איזה שמלה חמודה אני חייבת אותה!“. היום בזמן המשבר גם עם הקניות באונליין כשרואים שמלה חדשה ב-700 שקל?… מה שעובר לה בראש זה ”אין מצב שאני מוציאה עכשיו על שמלה חדשה. נסתדר“. עסקים מבוססי מותרות נכחדים בתקופות קרייסיס.

מה היית ממליץ לעשות למי שגילה שהוא עדיין בעסקי המותרות?

יש משפט ידוע של צ‘רצ’יל שאומר “לעולם אל תבזבז משבר טוב“. הרבה בעלי עסקים גילו שהם לא יכולים יותר להשאר מאחור ואין להם ברירה אלה להכנס לאונליין. הרבה מעסיקים גילו שהם לא חייבים את כל הכח אדם כדי לתפקד ואפשר לחתוך בהוצאות. הרבה חברות גילו שהעובדים שלהם עובדים יפה מאד מהבית ולא חייבים את המשרדים הכבדים. 

וכן – הרבה בעלי עסקים גילו שהם בעסקי המותרות, והם גוססים. אבל יחד עם זאת, יש להם הזדמנות ענק מתחת לאף, ליצור ערוצי רווח חדשים, למצוא אוואטר חירום ולבנון הון יותר גדול מאי פעם.

עידן וולר ומנו בן הרוש: הקימו פס ייצור אנושי של יזמי 100k בחודש.

אולי יעניין אותך: פתוח בחינם – חמ”ל החירום של בעלי העסקים בישראל

במיוחד בתעשיות שבהם המתחרים בטוחים שהם ’מתו‘ ושאי אפשר עכשיו לעשות כסף. אנחנו רואים את זה חזק עם הכוכבים שלנו ב-100k בתעשיות האימון, ייעוץ, נדל“ן, השקעות ועוד כמה נישות שאני שומר קרוב לחזה לתלמידים בלבד… במקרים האלה? ההזדמנויות אדירות פי 10 אם רק תקדיש את הזמן למצוא אותה או לשכור את המוח הכי יקר שאתה יכול להרשות לעצמך כדי לאתר אותן.

ראיתי הרבה אנשים רוכבים על הטרנד של ‘הזדמנות גדולה דווקא עכשיו‘. מה ההבדל?

את צודקת לחלוטין. מהבדיקה שעשיתי, רובם ניצלו את זה בתור מניפולציה שיווקית. אני תמיד ממליץ לאנשים לשאול שאלה פשוטה. האם האדם שמולם יורד להתלכלך במגרש, או שהוא רק מטיף מהצד. אני לא מודאג בגלל שהתוצאות מדברות בעד עצמן – היזמים שעקבו אחרי המשימות, ההוראות והאסטרטגיות שנתתי להם? עשו יותר כסף דווקא עכשיו במשבר הקורונה.

התלמידים של וולר בשיא משבר הקורונה: 55k רווח לכיס, לידים ב-0.5 ש”ח, והחזר השקעה של 1,593% ROI

התקופה הזאת מאפשרת לכל יזם רעב שמוכן להתעורר על החיים שלו, לעשות מה שצריך לעשות, הזדמנות אמתית לפשוט על כל השוק שלו! ולצאת בצד השני של המשבר הזה עם הון, משאבים, מוניטין וקהל לקוחות משלמים שהולך אחריו.

הסיבה הפשוטה היא שהמתחרים פשוט לא יודעים מה זה מוד חירום בביזנס, לא יודעים מה זה אוואטר חירום, לא יודעים מה עושים ב-60 דק‘ הראשונות בבוקר,לא יודעים איך לנצח את שתי המלחמות הכי קריטיות ובטח שלא יודעים ואיך לצאת לאסטרטגיית בליץ אגרסיבית ומהירה. 

אף אחד כמעט לא מפרסם עכשיו ומי שנוהר פנימה בונה עכשיו נכסים בביזנס לשנים קדימה ב-70-80% הנחה. זה מאד מפחיד לצאת לתקוף כשכולם בכוננות ספיגה בבית. בגלל זה ביזנס לא עושים לבד. אני ממליץ לבעל העסק שקורא אותנו להצטרף לחמ“ל החירום שפתחתי.

עידן, לאחרונה גם פרסמת צ‘קליסט עם 6 צעדים לחילוץ הביזנס … מה יש שם?

מיפיתי את 6 הצעדים שאני עושה בעצמי עם הביזנס שלי בארץ ובחו“ל, עם תלמידים הפרימיום, הצוות, והשותפים העסקיים. ארזתי אותן לצ‘קליסט זריז שכל יזם רעב שבוחר למנף את המשבר הזה להזדמנות הכי גדולה שלו, יוכל לקחת ולחדש את ההכנסה שלו. 

צ‘קליסט חירום בהול: 6 צעדים מיידים לחילוץ את הביזנס ממשבר הקורונה

עכשיו אני לא איזה קדוש… יש לי מטרה אגואיסטית להחריד – אני רוצה להזכר בספרי ההיסטוריה בתור מי שהוביל את בעלי העסקים בישראל מחוץ למשבר הקורונה. מה יעזור לי לעבור את המשבר הזה ולהשאר עם 20 תלמידים חזקים? 

אבל להוביל את השוק קדימה, על אמת, לייצר לאנשים כסף דווקא עכשיו בשיא המשבר? תיהי בטוחה שהם יזכרו מי נתן להם גב בימים הקשים וישקיעו בחזרה את הרווחים שלהם באחת מתוכניות הליווי שלי. זה מצב של win-win לכולם.

איך משיגים אותו?

אני אתן לך לינק לקוראים. חשוב מאד שאחרי שהם מכניסים את המייל, הם יצטרפו גם לקבוצת חמ“ל החירום שפתחתי. ביזנס לא עושים לבד. אני נותן להם שם משימות רותחות מתנור המציאות של 2020, שעובדות ומייצרות תוצאות ממש עכשיו ליזמים שלי. 

>> לינק הצטרפות מעידן: צ’קליסט החירום לביזנס ששובר את עולם העסקים בישראל


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.