כסף גדול מהמחשב בבית, אפשרי? או מכירת חלום?

לעשות כסף באינטרנט, מהבית, מהמחשב, לבד: האם זה אפשרי? או שזה עוד מיתוס של מוכרי החלומות? ראיון בלעדי עם א’, המורה הכי מסתורי בתחום, שעומד מאחורי קהילת האפיליאייט הגדולה בישראל.

ראשון לים, עם נוף עוצר נשימה, על אחד החופים הכי יפים בארץ.
חדר העבודה של א׳, קו ראשון לים, עם נוף עוצר נשימה, על אחד החופים הכי יפים בארץ. (מאגר אישי)

בשנים האחרונות אנחנו מוצפים בקורסים מסוג “הזדמנויות עסקיות”. זה בכל פינה. נדל”ן, שוק ההון, מסחר באינטרנט, קידום אתרים… קוראים לזה “ביזאופ” והמוח היהודי ממציא לנו הזדמנויות שכאלה בשפע. הישראלים קופצים על כל המצאה חדשה, שמבטיחה להם בוכטה “פאסיבית” ב”אפס מאמץ”. את הקורסים האלו, מסתבר, אנחנו רוכשים בעשרות אלפי עותקים, ומוציאים עליהם מיליוני שקלים בשנה. וההצלחות? שנויות במחלוקת. אבל הבאזז לא נגמר.

יש תחום הכנסה אחד שקורץ לקהל הישראלי, יותר מכל. האינטרנט (אלא מה). ובאופן ספציפי יותר – העולם של “שיווק השותפים”. זהו מקצוע חדש יחסית בעולם, שזכה לאחרונה להילה של מסתורין ושממגנט את הקהל השבוי, כמו קסם שלקוח מסרטי המטריקס. מי שכבר מתפרנס מהתחום, ממעט לגלות את סודותיו לציבור, וחיוך מנצח כובש אותו כששאולים אותו, “במה אתה עוסק?”

לחץ כאן כדי להצטרף לקהילת משווקים הגדולה בישראל

זוהי מהפכה. ממש כשם שהעולם עבר מעבודת כפיים לתעשייה, ומשם למיחשוב. כל מקצועות העולם עוברים היום שינויים קיצוניים. מקצועות מסורתיים נכחדים אל מול עיננו, הדיגיטציה כובשת את העולם. ממש כשם שהקופאית בסופר מאויימת מפני המכונות הממוחשבות לתשלום, ממש כמו שהתדלוק העצמי הדיח את המתדלקים מתפקידם, מגיע תחום השיווק ברשת, והופך ג’ובים שלמים למיותרים. “משווק שותף” הוא גם סוכן מכירות, גם מפרסם, גם משווק דיגיטלי, גם אסטרטג, וגם המוכרן. והכל קורה, בהתאם לדור האינטרנט, ללא מפגש פיזי עם הלקוח, לפעמים באוטומטיות מלאה, בלי התערבות אנושית, מהמחשב בבית, או מהלפטופ בבית הקפה. לא פלא שדור האינטרנט נוהר אחרי המקצוע החדש. לכאורה, יש בו את כל מה שמרכיב את חלום “החופש הכלכלי” – עבודה נוחה ונקיה, מבלי ללכלך את הידיים, מהבית, עם רווח גדול, ופוטנציאל לשנים רבות קדימה.

העולם משתנה, ויש מי שממהרים להכות בברזל בעודו רותח. אבל האם זה באמת אפשרי? או שאולי מדובר בעוד פנטזיה מפונפנת של מוכרי החלומות? יצאתי להתארח בביתו של א’ שמאחוריו קהילת האפיליאייט (שיווק השותפים) הגדולה בישראל, נכון לשנת 2020.

אני נכנס אל ביתו של א’ וריח הים ממלא את אפי. הנה בחור צעיר שלא מתבייש לחיות בבית בקו ראשון לים, עם נוף עוצר נשימה, על אחד החופים הכי יפים בארץ. הוא לוקח אותי אל חדר העבודה שלו ואני לרגע נעצר במקומי. מה, זה הכל? מחשב, שלושה מסכים, חצובה? איפה הקוקפיט של 8200 שדמיינתי? הוא צוחק ומגיש לי כוס לימונדה קרה, כיאה לאווירת החוף.

“תיכף תבקש גם וויסקי בלו לייבל”, אומר בעודו צוחק בחיוך שובבי, “שכח מכל הקלישאות של ‘המתעשרים בכאילו’ שאתה פוגש ברשת. אצלי אין שום דבר מכל החירטוטים האלה. אצלי באים כדי לעבוד ומכבדים את הפרנסה. בלי סיגרים ובלי הדאווין של פוטושופ על רקע פרארי”.

תיכף תגיד לי שגם אין דבר כזה “הכנסה פאסיבית”, ושהתעשרות מהירה היא שקר.

“תסלח לי שאני צוחק שוב. אבל כמו שאמרתי לך, כאן באים לעבוד. זה אומר, שבאופק – המטרה שלנו היא להגיע להכנסה גבוהה ופאסיבית, כזאת שתאפשר לנו להרגיש מאושרים מכל מה שאנחנו מאחלים לעצמנו בחיים האלה. אבל הדרך לשם מורכבת מ-3 דברים חשובים: לימוד, יישום והשקעה. ומי שחושב שיש קיצורי דרך, שיחפש מורים אחרים. יש לא מעט צעירים ששמים את הכסף שלהם על קרן הצבי, אצל מורים שחוץ מסיפורים, לא באמת עשו כסף מאפיליאייט, אבל טובים מאוד בלהבטיח את הירח ומעבר לו. כמעט כל התלמידים שלי, הם מאוכזבים של ‘מורים’ (א’ עושה מרכאות עם האצבעות) שאת הרווח שלהם עשו ממכירת הקורסים עצמם, אבל לא משיווק שותפים. אני דוגל בשיטה אחרת. אצלי קודם כל לומדים. כולם מתחילים בחינם. הרציניים והמשקיעים, מתקדמים איתי ביחד לשלב הבא, ושם כבר יש כסף גדול באמת. אני לא ישן טוב בלילה מלנצל אנשים תמימים שחלקם חיים מהיד לפה, ממכירה של חלומות שאחר-כך מתנדפים, כמו בועה בכוס קולה. אפשר להתפרנס בעסק הזה, ואפשר גם להתעשר, אבל נדרשת התחייבות אישית של כל אחד מעצמו. בלי נכונות להזיע, אל תבוא אלי”.

״הנה בחור צעיר שלא מתבייש לחיות בבית בקו ראשון לים, עם נוף עוצר נשימה, על אחד החופים הכי יפים בארץ״
״הנה בחור צעיר שלא מתבייש לחיות בבית בקו ראשון לים, עם נוף עוצר נשימה, על אחד החופים הכי יפים בארץ״ (מאגר אישי)

אולי יעניין אותך גם:


באנגלית קוראים לזה “אפיליאייט”. הקונספט, על פניו, מאוד פשוט. אתה בעצם “סוכן מכירות” שהתפקיד שלו הוא לתווך בין העסק ללקוח. אתה מפרסם את המוצר במדיות שונות, ועל כל מכירה שמתבצעת דרך הפרסום שלך, אתה מקבל עמלה. העמלות יכולות לנוע בין שקלים בודדים ועד אלפים על כל מכירה. לכאורה נשמע פשוט מאוד, אלא שהמקצוע דורש הבנה במספר תחומים, והכרות עם כלים מתקדמים.

“פעם, סוכני מכירות היו עוברים מדלת לדלת ומציעים את המוצר ללקוח ממש בפתח הבית. הם נאלצו להגיע פיזית מבית לבית, לצאת מגדרם במאמצי השכנוע, להדגים, להתאמץ בדיבור, לסחוב פיזית את המוצר על גבם. קח למשל את חברת ‘קירבי’ שהתפרסמה בזכות השיווק הישיר הנרחב שלה. היו להם אלפי סוכנים כאלה שעברו בית-בית. באותה תקופה, זה התאים וגם עבד. היום, בדור הדיגיטל, המימד הפיזי מת. היום ההשקעה הכספית קטנה משמעותית, אבל מצד שני, התפוצה פשוט לא נתפשת. בלחיצת כפתור אחת – אתה מגיע לכל חור בעולם. בהשקעה קטנה אתה מגיע לאלפי צפיות בפוסט ברשת, ואם עלית על שיטה שעובדת, אתה יכול לשחק אותה בענק. באותו זמן שהסוכן של ‘קירבי’ עושה מכירה אחת, אני עושה עשרים, ובמאמץ מינימלי”.

נו, אז זה קל.

“בסופו של דבר, אחרי שמצאת את הכלי המנצח, זה באמת מאוד קל. אבל כמו בכל מקצוע, אתה יכול להיות חובבן שמסתפק במועט במקרה הטוב, או כזה שנכשל בענק, במקרה הנפוץ יותר. שמע, רוב התלמידים החדשים בתחום הזה, נכשלים. אני מדבר על משהו כמו 95% של אנשים שמפסידים את כספי הלימודים שלהם, ואת ההשקעה ששמו על ההתנסות בפועל. לחלקם אלו חסכונות קריטיים למחיה שלהם. רובם לא מבינים איפה טעו, רובם פשוט נשברים ונוטשים את התחום כבר בחודשים הראשונים. וכשאתה מדבר איתם, הם מתחילים לזמר את התירוץ הידוע ‘אי אפשר לעשות בזה כסף’. אבל גם הם יודעים שזו שטות, והם פשוט לא נחשפו עדיין לנוסחה הנכונה”.

ובכל זאת, איפה הם טועים?

“הטעות העיקרית שלהם, היא האמונה השגויה שיש כאן ‘קסם’ ושזה ‘קל’. אני מאשים בזה מורים חובבנים שמדברים יפה מול המצלמה, אבל מספקים אפס הצלחה. כדי למכור קורסים, הם חוטאים בשיווק אגרסיבי ולעיתים קרובות שקרי או מוטעה מהיסוד, שמשדר לתלמידים: ‘הכסף על הרצפה, רק תתכופפו להרים’. ואותם תלמידים מולכים שולל, נשאבים אל תוך מעגל ההבטחות הזה, תמימים, בטוחים שעלו על הברקת המאה, וכבר מפנטזים טיול מסביב לעולם ביאכטה קטמרן… אבל כגודל ההבטחות, כך גודל האכזבות”.

נראה שאתה מאוד נסער, כשאתה מדבר על זה.

“קשה לי לראות אנשים תמימים שמתרסקים בגלל מכירת חלומות. השיווק ברשת מתרכז רק בפנטזיה ובחלק הקל של העשייה, אף אחד לא מעז לומר את האמת – שאין כאן קסמים. מי שעולם האפיליאייט מדליק אותו, צריך לברור טוב מאוד את מכבשי ההבטחות. יש הרבה מאוד מלכודות דבש שם בחוץ. שמע, אני לא מפרסם את עצמי כמעט. רוב התלמידים שלי מגיעים מפה לאוזן, ורובם אנשים שנפגעו מקורסים שמשווקים בגדול, אבל ברמה הלימודית, שווים כקליפת השום. מה עוזר השיווק והרעש אם מאחורי העטיפה אין כלום?”

איך אפשר בכלל לדעת מי מוכר חלום ומי לא?

“מה יותר פשוט מלבקש מהמרצה הוכחה להצלחה האישית שלו??? שיראה לך את הת’כלס – תדפיסי בנק, פייפאל, דו”חות מכירה – שיוכיח שהוא באמת מרוויח כפי שהוא מתהדר. שיציג הוכחות חותכות, לא חד-פעמיות, של הצלחות שלו בתחום, וגם של תלמידים שלו! הבעיה היא שעד היום לא ראיתי מסמך אחד אותנטי, שמוכיח הצלחה יציבה לטווח ארוך. אתה טוען שאתה רווחי? שהתעשרת מאפיליאייט? שלוף את הדו”חות – תוכיח! ממה אתה מפחד???”

מה נדרש כדי להפוך לאפיליאייט טוב?

“צריך ארגז כלים, וצריך שיהיו בו הכלים הכי חזקים בשוק. זה כולל ידע מבעלי מקצוע שיש להם רקע מוכח בתחום. אחר-כך צריך לצאת לשטח ולהעיז, לא לפחד מכשלונות קטנים בהתחלה, ולנסות שוב ושוב עד שעולים על דרך המלך, האחת שמוכיחה את עצמה – ולהתמיד בה. מבחינתי, הדבר ששם אותך על המפה הוא להכיר מנטור שיש לו שיטה בדוקה ומוכחת להצלחה, ולהעתיק את ההצלחה שלו. זה בדיוק מה שאני עושה, אני נותן לתלמידים שלי להעתיק אותי. ולא, אני לא מפחד מזה, להיפך: העולם גדול, ויש מספיק מוצרים לכולם.

לחץ כאן כדי ללמוד את תחום האפילייט מהמנטור המוביל בישראל

“חייבים להבין גם שלא צריך להמציא את הגלגל מחדש, לא צריך להגזים בחשיבה ‘חדשנית’ מדי – צריך פשוט פונקציה מדוייקת שעובדת – ללמוד אותה, להתמקצע בה, להתרכז בה עד הסוף, ולתפעל אותה כמו חייל ממושמע בסוללה של ‘כיפת ברזל’. כשחייל קרבי יוצא לרגע האמת, הוא לא מחפש להמציא את עצמו מחדש – הוא פועל לפי האסטרטגיה שלימדו אותו ומיישם את הטקטיקות בשטח. אני דוגל בלוחמה מאורגנת מא’ עד ת’ – גרילה ברברית? לא בבית-ספרי”.

כל אחד יכול?

“אני מאמין שכל אדם הוא יחודי, ולכל אחד יש יכולת להשיג את החלומות והמטרות שלו בחיים, אם רק יתנו לו את הידע והכלים הנכונים. נכון, יש מי שנולד עם כשרון ראשוני, וללא ספק שזה יהיה לו יתרון בדרך. אבל ראיתי אנשים שהגיעו עם ידע אפסי, ועשו דברים שהעיפו לי את הקרחת”.

במה השיטה שלך נבדלת מעשרות הקורסים שקיימים היום?

“קודם כל, אני מלמד את מה שאני יודע. אני מלמד רק את התחום שבו אני עצמי עשיתי כסף. אני לא מלמד ‘שיווק שותפים’ – אני מלמד את הדרך שלי. אני גם נותן את הכלים שפיתחתי בעצמי עבור עצמי, אחרי שנים של ניסוי וטעיה. כלים שמאפשרים לי להתרכז בעיקר שעובד. אני לא נתקלתי עדיין באיזשהו מורה שפיתח בכלל כלים כלשהם ברמה כזאת. התלמידים שלי מקבלים גישה למערכות מתקדמות ונכסים דיגיטליים שמוכנים לשימוש ושהוכיחו את עצמם אלפי פעם. המערכות שלי מפותחות בצורה אסטרטגית ולא מופשטת, כמו טיל מונחה מטרה עם GPS מובנה שלוקח אותך בזמן קצר מהמקובל, אל התוצאות הכי טובות שיש היום בארץ. אני לא מתבייש לומר את זה, התוצאות שלנו, באופן חד-משמעי, הכי טובות היום בארץ. וגם אתגרתי כמה פעמים את התלמידים שלי, תביאו לי הוכחה לתוצאות טובות מאלה, ואני משלם לכם חודש מההכנסה שלי”.

ו… מישהו ניסה?

“האמת?”, הוא מחייך בגאווה, “היה אחד שהביא לי תוצאה טובה יותר משלי. זה היה תלמיד שלי, שפשוט גבר על מורהו. יותר גאווה מזה?”.

למה אתה בעצם לא משווק את הקורס שלך ברעש גדול?

הוא מצביע על שלט שתלוי לו מעל הראש, “תן וקבל בחזרה. זה המוטו שלי מתחילת הדרך, זה ‘חוק הנתינה’ שלפיו כל הפרוייקט שלי נבנה. תרגיש חופשי גם לשאול: למה אני לא מרוויח ממכירת קורסים? אני אענה לך 2 תשובות הכי כנות שיש: קודם כל, אני מרוויח טוב מאפיליאייט. אני לא באמת צריך ללמד. אבל הנתינה הזאת, יש בה שני דברים מדהימים. הראשון – אני נהנה ללמד ולראות אחרים מסתדרים בזכות הכלים שלי. זה נותן לי תחושה של הגשמה פנימית גדולה מאוד, וזה עבורי רווח אישי שהוא הרבה מעבר לכסף.

“ושניים – באופן מדהים, הגלגל הזה עובד לטובתי, כך שהרווח של התלמידים שלי, הופך להיות גם הרווח שלי. יצרנו כאן מעגל קסמים של נתינה וקבלה וחוזר חלילה. וזה היופי בעצם בכל הפרוייקט הזה. כולנו מרוויחים בזכות הקהילה. אני הראשון שהבאתי לארץ את הקונספט הזה, ונדהמתי לראות אותו הופך למפלצת. נכון להיום, אנחנו הקהילה הכי גדולה לאפיליאייט בישראל, עם מעל 20,000 תלמידים – ואני אפילו לא כיוונתי לשם!”.

כמה תלמידים חשבת שיהיו לך?

“כמה מאות. גג. זה שהפכנו למעצמת אפיליאייט, זה בונוס שאני מגדיר כמתנה מהיקום. קרא לזה ‘קארמה’, קרא לזה איך שאתה רוצה… אני ראיתי איך הנתינה שלי לתלמידים הפכה לכלי השיווק הכי טוב שקיים. יכולתי מזמן לגבות 10,000 שקל על הקורס ואני מתאר לעצמי שהייתי מוכר הרבה. אבל זה לא הקטע שלנו. כמו שאמרתי לך כבר, אנחנו באנו לעבוד, ולעשות את זה ביחד, ובדרך הכי מוסרית שקיימת. להתפרנס בכבוד ולישון טוב בלילה”.

קשה שלא להתרשם מאישיותו המרשימה של א’. אדם צעיר ומבוסס, שנראה שההצלחה לא עלתה לו לראש. הוא שומר על צניעות ומרבה לעסוק בצדדים המוסריים של המקצוע. מאוד חשובה לו האתיקה המקצועית ולשמור על גבולות ברורים של רצוי ומצוי. אבל לא תמיד הכל היה דבש בקריירה של א’ ובדרכו המפותלת הוא חווה לא מעט אכזבות, כולל נפילה אחת שבה נאלץ להכריז על עצמו כפושט רגל.

“אני לא מתבייש לספר על זה. פשטתי רגל, הגעתי לחובות של מעל 600,000 שקל. זו היתה מפולת מוחצת, כבר בתחילת הדרך העסקית שלי, שהביאה איתה תחושה כבדה של כשלון. בשנת 2013 נכנסתי חזק בעולם השיווק הדיגיטלי, וחשבתי שגיליתי את אמריקה. אלא ששוב מצאתי את עצמי עושה טעויות של מתחילים, ושוב חטפתי על ימין ועל שמאל. תחושת הכשלון הביאה איתה מחשבות על גירושין מעולם הדיגיטל. היו ימים של שפל כל-כך עמוק, שהרגשתי אידיוט שהאמנתי שאפשר בכלל לעשות כסף באינטרנט. אבל זה תמיד היה מלווה בקונפליקט עיקש: כי מצד אחד, הרגשתי שאיכזבתי את עצמי ואת המשפחה שלי… אבל מהצד השני, ידעתי שזה מקצוע העתיד ושיש כאן המון כסף. הכרתי אפיליאייט’ס מחו”ל שעשו כסף גדול מאוד, ראיתי את זה קורה מול העיניים שלי, הזלתי עליהם ריר והיה לי ברור מעל לכל ספק שאני בתחום הכי נכון והכי חם כיום, רק לא מצאתי את המסלול האופטימלי שידייק אותי.

“ואז אשתי אמרה לי דבר, שבדיעבד שינה את חיי. היא אמרה לי, ‘בוא תמצא את הטעויות שלך, ותתרכז רק במה שמצליח לך’. וזה בדיוק מה שעשיתי. העפתי מהסיסטם שלי 95% מהדברים שגרמו לי להפסד. באופן מעניין, גיליתי שאלו הם גם הדברים שבזבזו לי את רוב הזמן בעבודה. במקומם התמקדתי רק ב5% מהטכניקות שעבדו לי. וזה הוכיח את עצמו. חזרתי לאט לאט לעצמי, עוד הצלחה ועוד רווח, עד שהבנתי שעליתי על שיטת עבודה, סיסטמה מסוננת ומדוייקת, שמוכיחה את עצמה ללא הפסק. החלטתי להשקיע יותר, ובהתאם לזה, הרווח הלך וגדל, עד שהרגשתי שאני מרוצה ממה שהשגתי. הגעתי למצב שיש לי עסק שהוא מכונה עובדת, שעושה לי תשואות שבשוק ההון ובנדל”ן, רק חולמים עליהן.

“אחת הטעויות שיש לאפיליאייט’ס רבים היא שהם מתפזרים ליותר מדי כיוונים. מישהו אומר להם ‘נסו את זה’ והם זורמים איתו, אחר-כך יש שמועה שאיזה כלי עובד והם נוהרים אחריו. ההתפזרות הזאת, כמעט תמיד, מוכיחה את עצמה לשלילה. דווקא ההתמקדות בשיטה אחת שעובדת והתמקצעות בה ורק בה – היא הסוד שאיתו הצלחתי לשבור את התקרות בעולם הזה. אז אתה שואל מה מבדיל ביני לבין אחרים? הם מלמדים ‘תורת השיווק’ ולך-תחפש-את-עצמך – אני מלמד את השיטה שעובדת לי”.

סביב אישיותו הכובשת הזו התפתחה לה בשקט-בשקט, קהילה מחתרתית שעובדת בשיטה שלו, שלדעת מומחים מהתחום, שונה לגמרי מזו הנהוגה על ידי מרבית “העדר” בישראל. יש להם גורו נעים הליכות שהם מעריצים, יש להם מישנה סדורה עם טכניקות מקוריות, והם מוכנים להישבע שהדרך שלו שינתה את חייהם ללא היכר.

דוד בן 27 מירושלים מספר לי, “עד שהכרתי את א’ והשיטה הגאונית שלו, חיפשתי את עצמי בעולם כעצמאי. הוצאתי סכומים של כמה עשרות אלפי שקלים על קורסים לשיווק בארץ ובחו”ל, ולא ראיתי תוצאות משביעות רצון, למדתי קופירייטינג, תורת השכנוע, תורת המכירות, קידום אתרים, שיווק דיגיטלי, מה לא… בלגן שלם של תחומים שרק יצרו אצלי בלבול גדול. בזמנים טובים הרווחתי משהו כמו 4,000 ₪ לחודש, וזה היה תוך מאבק יומיומי והתמכרות חולנית למסך. היום אני עושה סכום כזה ביום אחד, ויושב על המחשב גג שעה. אבל זאת שעה של הנאה צרופה, של הגשמה אמיתית. מה שלא קיבלתי מכל אותם קורסים שעשיתי, היה הת’כלס – השיטה האחת הזאת שמחברת את כל התחומים לפונקציה אחת שלוקחת אותי לרווח קבוע. אצל א’ מצאתי בפעם הראשונה דרך שלוקחת אותי מ-A ועד B, בלי להתברבר בדרך. הנוסחה היא המלכה ואני רק צריך להתמיד בה”.

לחץ כאן כדי להירשם לקורס אפילייט המקיף ביותר בישראל

גם דינה בת 41 מאילת, מלאת חיוך כשהיא מדברת על הקהילה שנוצרה סביב א’, “יצרנו כאן דבר מדהים. קהילה תומכת של חברים טובים שעוזרים אחד לשני, מעירים, מאירים, מדייקים זה את זה, והתמיכה ביננו היא מתנה של פעם בחיים. למדתי בקורס אחר ושם לא היה אפילו מענה לתמיכה בטלפון, בשביל שאקבל את החומר הכביכול ‘יקר יותר’ שכנעו אותי כמעט לשלם עוד אלפי שקלים. אני מודה שכמעט ונשאבתי לזה. למזלי הגעתי אכשהו אל א’ והתחלתי ללמוד דרכו בחינם. מהר מאוד הבנתי שמצאתי את החתיכה החסרה שתשלים לי את הפאזל. לא מפתיע אותי בכלל שחוששים ממנו בשוק. אנחנו מצליחים להרוויח, ת’כלס, בזמן שכל האחרים עסוקים בדיבורי סרק. בזמן שכולם מתברברים בשטח, לנו יש WAZE שמאפשר לנו לעקוף אותם בסיבוב. אני מתארת לעצמי שזה יכול לאיים על אחרים בשוק. וואלה, בצדק”.

לסיכום, שיווק שותפים הוא ככל הנראה מקצוע העתיד והוא מאיים להכחיד לא מעט מקצועות פיזיים מהעולם. לטוב או לרע, תחליטו בעצמכם. אין ספק שבעולם שבו הכל מופץ תוך שניות לאלפי לקוחות פוטנציאליים, במציאות שבה ניתן לשלוט במאפייניו של קהל היעד, שהכל גלוי מתמיד ומתקיים בכף ידינו – קיים פוטנציאל רווחי גדול במקצועות האינטרנט. רווח מהמקלדת הוא אפשרי, עם הסתייגויות לגבי הדרך, השיטה, ויכולת ההתמדה. אני חושב שניתן לנבא די בקלות שבשנים הקרובות יותר ויותר אנשים יעשו הסבה אל העולם המרתק הזה, ויבטיחו את מקומם בעתיד לבוא.

הטיפים שלי למי שמחפש ללמוד את התחום:

  • תלמדו שיטה אחת שעובדת – ותתמקדו בה.
  • תתעקשו לקבל הוכחות להצלחה – קודם כל מהמרצה, אבל גם מהתלמידים.
  • תשאלו את עצמכם: האם השיטה שבה בחרתם היא עוד אחת מתוך “עדר”?

או שיש בה את הת’כלס שיגרום לבנקאי (הדיגיטלי) שלכם לחייך?

לחץ כאן כדי להירשם לקורס שיווק שותפים המוביל בישראל


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.