שידור חי: הגורו הנסתרת של המעצבות מיטל גורט על טעות ׳הפרויקט המנצנץ׳ וההון שמסתתר לכל מעצבת ישראלית מתחת לאף…

יחידת עלית מצומצמת של מעצבות-פנים בחרו לזנוח את החלום של הפרויקטים המנצנצים (אך הלא רווחיים) בתחום. הן יצאו לחקור תת-נישה נטושה שלטענתן מספקת להן זרם קבוע של לקוחות והכנסה יציבה שעשויה להגיע לעשרות אלפי שקלים. האם מדובר בטרנד חולף או בשוק רותח וסמוי? יצאנו לבדוק…

(ממאגר אישי) MGSTUDIO - בית הגידול למעצבות העלית של ישראל
(ממאגר אישי) MGSTUDIO - בית הגידול למעצבות העלית של ישראל

את מיטל גורט, אותה מכנים ׳הגורו הנסתרת׳ ומי שלקחה על עצמה את המשימה להוביל מעצבות פנים ואדריכליות לחיים של הגשמה מקצועית, כלכלית ועסקית, אני פוגש בימים אלה מעבר למסך המחשב. 

במסגרת הלימודים בסטודיו שלה גורט ליוותה ב-15 השנים האחרונות כבר 2273 תלמידות שהפכו אותה “לאמא גאה” כשהיא רואה אותן קוטפות פרסים בתחרויות יוקרתיות, מנהלות את המשרדים המובילים בארץ והופכות בעצמן לשם דבר בתחום. 
  

בגיל 18 גורט כבר הייתה עמוק בתחום בתור מעצבת הבית של רשת היוקרה פיטרו הכט בחיפה. לאחר מכן היא המשיכה ללימודי עיצוב פנים וריהוט. על אף שכבר הייתה לה קריירה מפותחת בתחום היא לא ויתרה על המסלול ללימודי אדריכלות ועיצוב פנים בטכניון וסיימה שם כסטודנטית מצטיינת. 

אבל דווקא אז, דווקא ההצלחה המדומה הזו, היא שגרמה לה לחוות על בשרה באופן בלתי אמצעי את התסכול האדיר שנושאת עמה כל בחורה מוכשרת עם שאיפות שהתאהבה במקרה בתחום התכנון והעיצוב. 

תגידי מיטל, למה בכלל מעצבות באות אלייך? מה הן מחפשות? 

“תשאל כל מעצבת, אדריכלית או הנדסאית אדריכלות, כולן יגידו לך שכדי להתחיל להתמקצע הן חייבות ‘לשרוף’ לפחות 2-3 שנים במשרד עיצוב ואדריכלות כלשהו במשכורת מינימום, וזה אם בכלל עושים לך טובה ומקבלים אותך. 

אליי הן באות כדי לקצר את המסלול הסיוטי הזה ולפרוש כנפיים כעצמאיות” 

עד כדי כך המצב קשה? 

“חחח הלוואי שזה היה הדבר הכי גרוע” גורט נראית משועשעת ונדמה שהיא מכירה היטב את נבכי התחום ואת נקודות התורפה שלו. 

“רוב הבנות שמסיימות את הלימודים חושבות שהן הולכות לקום כל בוקר עם חיוך לעבודה ולבטא את הכישרון האומנותי שלהן. במקרה הטוב הן מוצאות את עצמן תקועות בחנויות קרמיקה או מטבחים רק כדי שתהיה להן “נגיעה” כלשהי בתחום שאפשר להוסיף כשורה נוספת בקורות החיים. 

במקרה הפחות טוב הן בכלל לא עובדות בתחום ומיד פעם עושות איזה פרויקט קטן למשפחה או חברים.” 
 

בכל תחום צריך להתחיל מאיפשהו, לא ככה? 

“תראה, אם בעבר עוד היה סוג של היגיון, לפחות תיאורטי, בחשיבה כזאת היום כל האשליות האלה מתנפצות לרסיסים הרבה יותר מהר. 

היום אפילו המשרדים שעוד היו מעסיקים את אותן בנות נאלצים להקטין את מצבת כוח האדם ולשלוח עובדים הבייתה או לחתוך להן את אחוזי המשרה ב-50%.” 

מה את בעצם אומרת? שאי אפשר היום למצוא עבודה בתחום?  

“זה הרבה יותר עמוק מזה. אני אומרת שהיום אתה פשוט לא יכול להרשות לעצמך לסמוך על מעסיק כלשהו. גם אם יקבלו אותך לעבודה אף אחד לא מבטיח לך שתישאר שם יותר משבועיים. המציאות משתנה מיום ליום, אני לא זוכרת תקופה כזאת, ומי שלא יתפקח ויסיק מסקנות יישאר מאחור. עכשיו מילא לאפסן את החלומות האישיים שלך במגירה אבל היום אנחנו כבר מדברים היכולת הבסיסית ביותר להתפרנס. 

וגם מי שבכל זאת רוצה לעבוד כשכירה בתחום צריכה להבין שאם את לא בחורה צעירה בת 25 כנראה שעבודה במשרדים כאלה לא יתאימו לך. זו לא עבודה שמסיימים לעבוד ב-17:00 והולכים להיות בערב עם הילדים בבית, מעסיקים בתחום הזה מחפשים משיהי שתעבוד עד הערב, יש דדליינים ואם נשארת עבודה או שיש לחץ בעבודה הם גם ירצו שתמשיכי את העבודה בבית. אה, ואם את חושבת שתקבלי שעות נוספות על כל ההקרבה הזאת צפויה לך הפתעה לא כל כך נעימה.” 

מה זה להסיק מסקנות? 

“להיות עצמאית, חד וחלק. אם פעם להיות עצמאית היה נחשב סיכון היום זה הפוך. 

מה שמצחיק זה שתמיד החלום של כל מעצבת פנים או הנדסאית אדריכלות היה להצליח בתור עצמאית. היום זה אפשרי יותר מתמיד אז למה לא פשוט ללכת על זה? 

נשמע קצת קודר…  

“קודר?? בדיוק הפוך, אנחנו נמצאים בתקופה שהיא תור הזהב של התחום שלנו” 

איך זה מסתדר? 

“תחשוב על זה רגע… מה בעצם קורה היום במרחב הביתי? איך השתנו החיים של כולנו? קודם כל מי שצריך להיות בבידוד חייב להיות כל הזמן בבית, כשיש סגר כללי כולם בבתים כל היום, כשמערכת החינוך סגורה איפה הילדים מטפסים על הקירות? בבית, חברות רבות העבירו את העובדים לעבודה מהבית ואחרות שלחו אותם לחל”ת – בבית כמובן. 
במה אנחנו מתעסקות כמעצבות פנים, הנסאיות אדריכלות או הום-סטייליסטיות? 
אנחנו מתעסקות בבתים! 

מעצבת פנים שמבינה אפילו רק את הדבר הזה מבינה את ההסתערות של השוק. 

לאנשים יש בעיות חדשות ואנחנו הפתרון.” 

נו באמת מיטל, את רוצה להגיד לי שבתקופה כלכלית כל כך מורכבת אנשים עוד יכולים להרשות לעצמם שירותי פרימיום של מעצבת פנים רק כדי שהדירת 70 מטר שלהם תהיה מעוצבת בסגנון ‘בוהו’ ושהחברים שלהם יגידו להם ‘שזה כזה שיק’? 

 
נראה שהצלחתי לגרום לגורט לגחך שוב אבל היא לא מתרשמת במיוחד מהטיעון שלי. 

“זאת בדיוק הנקודה! וזה בדיוק מה שעובר מתחת לרדאר אפילו של מעצבות הפנים וההנדסאיות אדריכלות הותיקות בתחום שפועלות כבר שנים. 

השוק משתנה. הצרכים של אנשים משתנים וגם המגבלות שלהם משתנות. 

מי שמבינה את זה, מי שקשובה לשוק שלה, יכולה לתרגם את זה בקלות להרבה מאוד כסף ועל הדרך לבנות עסק מצליח שמעניק לה הרבה מאוד סיפוק והרבה מאוד חופש. 

השירות של מעצבות פנים והום סטייליסטיות הפך בתקופה הזו משירות שהיה פעם בגדר מותרות עבור חלק ממשקי הבית לשירות שהוא בגדר חובה לכל כך הרבה משפחות.” 

‘בגדר חובה’, לא נסחפת קצת עם התיאורים? 

“חובה ועוד איך. בית עמוס שכל היום מבולגן יוצר מתחים בבית, ריבים בין בני זוג, קצרים בין הורים לילדים ומדכא התפתחות של ילדים ונערים. הורים שקשובים למציאות מבינים מהר מאוד שתכנון ועיצוב מחודש של המרחב הביתי הם נקודות מפתח בהשבה של איזון, הרמוניה ופרודוקטיביות לחיי המשפחה. הלקוחות משוועים לסיוע של נשות מקצוע בתחום, השאלה הגדולה היא אם נשות המקצוע ישכילו לראות את המציאות הזו ולהציע פתרונות מותאמים לצרכים החדשים האלה.” 

יש לך כמה דוגמאות לשימושים חדשים האלה מצד השוק? 

“מצד אחד הבית הוא כבר לא מקום שבאים אליו רק כדי לישון – הכל קורה בבית, הבית הוא מקום הבילוי שלנו, הוא מערכת החינוך שלנו, הבית הוא מקום העבודה שלנו.” 

לוח השראה למשרד - "500 ש"ח לשעת עבודה" (ממאגר אישי)
לוח השראה למשרד – “500 ש”ח לשעת עבודה” (ממאגר אישי)

“מצד שני באמת עקב המצב הכלכלי יש גם מגבלות חדשות – לקוחות רבים לא יכולים להרשות לעצמם לחרוג מעבר לתקציב של בין אלפי שקלים לעשרות אלפי שקלים בודדים. הגבלה נוספת היא למשל העובדה שהם יכולים להרשות לעצמם שיפוץ רציני וארוך שכולל שבירת קירות ואבק בכל הבית. אנשים בבית ורוצים פתרון אינסטנט.”  

אוקי, אבל בחייאת מיטל, איך מעצבת פנים יכולה לייצר הכנסה נורמלית בכאלה סכומים?  

“אם אתה שואל אותי זו הבעיה הגדולה ביותר של מעצבות שכבר עובדות בתחום. 

הן לא מסוגלות להבין את השינוי הדרמטי הזה בהרגלי הצריכה של השוק. 

אמנם השינויים האלה מתחוללים רק בשנה האחרונה אבל מדובר בשינויים כל כך תהומיים שמי שממשיכה לעבוד עכשיו בסטנדרטים של עידן הפרה-קורונה היא פשוט לא רלוונטית ועלולה למצוא את עצמה מהר מאוד במוזיאון לעיצוב פנים.” 

הי, אני מזכיר לך שעדיין לא ענית על השאלה שלי… איך מתפרנסים מזה? 

“והנה זה מגיע… 

מה שאני מלמדת כרגע את התלמידות שלי זה לעשות שיפט של 180 מעלות ולהתרגל לקונספט שונה לחלוטין. 

שים לב, במקום לבנות על כמה פרויקטים בודדים בשנה שעלות של כל אחד מהם הוא עשרות אלפי שקלים ולהשקיע בכל פרויקט כזה בין 200-400 שעות אני מראה להן כיצד למכור להרבה  יותר לקוחות (בין 3-5) חבילות ייעוץ רווחיות במיוחד בכל חודש. אני מלמדת אותן איך להתאים את חבילות השירות שלהן בדיוק למה שאנשים מבקשים היום. כשאנשים פונים אליהן להתעניינות תמימה הבנות שלי כבר מוכנות עם הצעות שמתאימות כמו כפפה ליד לאותם צרכים חדשים והגבלות חדשות שעליהן דיברתי.” 

ובכל זאת, לגורו כמוך אני בטח לא מגלה שהרבה יותר קל למכור ל-10 לקוחות במחיר פרימיום מאשר למכור ל-50 לקוחות במחיר שוק 

“וואלה, חכם גדול, ספר את זה לתלמידות שלי שמתקתקות ללקוחות קונספט חדש ולוחות השראה לדירה תוך כמה שעות, מגישות להם רשימת קניות באיקאה ועושות על זה כמה אלפי שקלים בעבודה של יום-יומיים. וכל זה בלי שהם ראו בעיניים לא את הלקוח ולא את הדירה. הכל אונליין.” 
 

רושם ראשוני כובש באמצעות לוחות השראה (ממאגר אישי)
רושם ראשוני כובש באמצעות לוחות השראה (ממאגר אישי)

נשמע הזוי, מעצבת שלא הייתה מעולם בדירה, זה לא כל כך מקובל. 

“אותי לא מעניין אם זה מקובל או לא, אותי מעניין שזה עובד. 

כשכולם עסוקים בלצקצק הום סטייליסטית מתחילה שעשתה קורס של חודשיים שנצמדת לשיטה שלי קוטפת את כל העבודה ומרוויחה בין 10,000-15,000 שקל. 

זה ההבדל בין מי שעסוק בלתהות ובין מי שעושה. 

בשידור החי שלי – לצאת לאור אני חושפת צילומי מסך ועדויות מלאות של אותן מעצבות שעשו את השיפט הזה, מיישמות בקנאות את השיטה וצוחקות כל הדרך אל הבנק.” 

דיברת הרבה  על השינויים שהשוק עבר לאחרונה. מה לדעתך ההזדמנות הגדולה ביותר כרגע? 

“שירותי עיצוב והום סטיילינג באונליין. חד משמעית. 

תראה, תחום העיצוב וההום סטיילינג הוא כמו הילד החבוט הזה שלא היו לו חברים בכיתה ואז פתאום בגיל 25 אתה קורא עליו בכתבה שהוא מכר את הסטארט-אפ שלו בכמה מיליונים.” 

הום סטיילינג - הנישה החבוטה והרותחת של התקופה האחרונה לטענת גורט (ממאגר אישי)
הום סטיילינג – הנישה החבוטה והרותחת של התקופה האחרונה לטענת גורט (ממאגר אישי)

“למעצבים ואדריכלים רבים בתחום שלנו יש נטייה לזלזל בעיצוב והום סטיילינג ולחשוב שזה מסתכם ‘בלהתאים וילון לספה’. 

בגלל זה הפרויקטים שלהם נראים לא גמורים, לא מצטלמים יפה ולא מעשירים להם את התיק עבודות שהם יכולים להציג למתעניינים. 

מה לעשות שאנחנו לא קובעים את הצורך של השוק? 
מה לעשות שהשוק החליט שהיום זה מה שהוא צריך?? 

את יכולה להיאחז בעבר ולהתנגד או לחבק את השינוי, לעלות על הגל ולהפוך למעצבת מבוקשת. 

תראה איך כל המגמות מתנקזות לכיוון הזה. 

משרדים חותכים את מצבת העובדים. 

אנשים חייבים שינוי והתאמה למרחב הביתי ולצרכים החדשים שהוא נדרש למלא. 

אין להם תקציבים גבוהים אבל הם כן חייבים את השירות שלנו. 

אנשים כבר התרגלו לקנות, לעבוד, ללמוד ואפילו להיפגש באונליין, למה שלא יקבלו גם שירותים באונליין, יקצרו תהליכים ויחסכו עלויות? 

והי, גם אנחנו בבית, גם המעצבת צריכה עכשיו לעבוד מהבית כשהילדים לא הולכים לבית הספר. בשיטה שאני מציעה זה אפשרי.” 

את רואה את השינוי בפועל? 

“אתה צוחק איתי? מי שטיפה מעורה בתחום יודעת שבחודשים האחרונים אם רצית לבנות בריכה בחצר לא היית יכול למצוא מישהו שיעשה לך את העבודה. אתה יודע איזה הסתערות הייתה על המשתלות? שלא לדבר על איקאה שחווה פיצוץ אוכלוסין בימים האלה.” 

מה בעצם היתרון הגדול בשירות הזה? 

“אז כמו שאמרתי, קודם כל יש לזה שוק מטורף, זה מה שאנשים רוצים. 

אבל מעבר לזה מדובר פה במקצוע שאפשר להתפרנס ממנו יפה מאוד בלי הכשרה מקצועית נוספת. תראה, באדריכלות ועיצוב פנים למשל אתה חייב הכשרה נוספת מעבר ללימודים: הכשרה בהכנת תוכניות עבודה לביצוע, טכנולוגיות בנייה, אוטוקאד וסקצ’אפ למתקדמים או לחילופין 3 שנים סטאז’ של עבודה במשרד. 

בעיצוב והום סטיילינג אין את כל הסיפור הזה. 

נשים יכולות ללמוד קורס מקצועי של מספר חודשים ואז להגיע להדרכה החינמית שלי בשידור חי – לצאת לאור, שם הן לומדות תוך שעתיים את נוסחת השיווק המנצחת והן יכולות לצאת לדרך ולמכור שירותים שהשוק כבר צמא אליהם. 

כמובן שמי שיש לה גם רקע באדריכלות ועיצוב פנים נמצאת במקום הרבה יותר טוב מבחינת ההכשרה המקצועית. בנות כאלה שמגיעות אליי מקבלות ליטוש קצר בעיצוב והום סטיילינג שבה הן לומדות להתאים את כל יכולות העיצוב שהן כבר רכשו לנישה החדשה ולעבודה באונליין והן מוכנות להגשים לאנשים את החלומות המעוצבים שלהם במחיר שפוי. 

מה שיפה באפשרות הזאת זה שהרווח היפה שאליו אפשר להגיע לא עולה לך בבריאות ולא בא על חשבון הזוגיות או ההורות.  

את לא צריכה לעבוד עד מאוחר בערב ולא להשלים שעות עד 2 בלילה בשרטוטים. 

זו עבודה יצירתית, כיפית וקלילה שב-16 את זורקת את העיפרון על השולחן ולא עונה לאנשים בוואטסאפ ומרוויחה בין 200-400 לכל שעת עבודה. הגדילה כאן היא הרמונית והוליסטית לצד תוצאות עסקיות יוצאות דופן.” 

מה זה יוצאות דופן? 

“אתה מכיר עוד מנטור בתחום שיכול להציג תלמידות שבאו עם הכנסה של 2,000 ש”ח ותוך חודש וחצי בלבד קופצות ל-10,000-15,000 בממוצע? (לא חד פעמי).  מי שממש בתחילת הדרך ורק פתחה את העסק אחרי כמה חודשים הן כבר מגיעות להכנסה של בין 2,000-6,000 ש”ח ופורצות את מחסום היציאה לאור. 
אין כאלה תוצאות בשום קורס ושום תוכנית, חד וחלק. 

אני הראשונה בארץ שהתחלתי ללוות מעצבות-פנים ואדריכליות להצלחה, אני יודעת מה שאני אומרת. לא כל מעצבת שמצליחה בעבודה שלה יודעת גם ללוות מעצבות אחרות להצלחה, המספרים האלה מדברים בעד עצמם.” 

"יש לי כרגע 4 פרויקטים בתהליך", אנסטסיה דור, תלמידה מצטיינת. (ממאגר אישי)
“יש לי כרגע 4 פרויקטים בתהליך”, אנסטסיה דור, תלמידה מצטיינת. (ממאגר אישי)

מה הבעיה החמורה ביותר של מעצבות פנים והום סטייליסטיות? 

“יש שתי בעיות חמורות בתחום הזה. הראשונה היא שלמעצבות היום אין הצעות במחירים שפויים. הן מציעות רק שירות מלא בעשרות אלפי שקלים אחרי פגישת היכרות אחת שהן נותנות בחינם ושליחת הצעת מחיר במייל. אחר כך הן מתפלאות איך הלקוחות נעלמים ולא קופצים איתן להרפתקה הזו כמעט בלי להכיר אותן. כדי להצליח היום כמעצבת את חייבת להרחיב את תמהיל השירותים שלך ולהציע גם מגוון שירותים במחיר שפוי של כמה אלפי שקלים ואפילו חבילות של שיחות ייעוץ רווחיות בעלות של כמה מאות שקלים לשיחה. 

לפעמים מעצבות נמנעות מלהציע שירותים כאלה כי הן חושבות זה מוזיל את המקצוע אבל האמת שדווקא אם את רוצה להנגיש תכנון ועיצוב לכל מי שמתעניין בזה את חייבת לאפשר להם להחליק פנימה בלי הרבה סיכון, לאפשר להם לטעום מהערך שיש לך להציע ולתת מענה לצרכים הנוכחיים שלהם. 

ברגע שהם משדרגים פינה אחת בבית נפתח להם התיאבון ‘ופתאום’ מסתבר שבכלל הם צריכים עיצוב לחדר נוסף והם מצאו לזה תקציב נוסף מתחת לבלטות. ובנוסף הם יחזרו אלייך בשנים הקרובות לשדרוגים נוספים עוד כמה וכמה פעמים וכשיהיה להם פרויקט גדול – הם כבר יודעים למי לפנות. 

אתה יודע שמשפחה ממוצעת מעצבת מחדש את החדר של הילד 3 פעמים עד גיל 6? 

החוכמה היא לתפוס את הלקוח גם אם זה בפרויקט קטן ואחר כך להיות זה שמספק לו את שירותי העיצוב למשך כל החיים להפוך למעצבת ‘הבית’ של המשפחה עם השינויים שבאים בשלבי החיים השונים.” 

והבעיה השנייה?  

“הבעיה השנייה היא ללא ספק שיווק ומכירות. ברגע שיש לך דרך ליצור התעניינות ופניות מאנשים שלא יודעים על קיומך לעולם לא תצטרכי יותר לחשוב על לחזור להיות שכירה. 

זה עניין אחד לדעת לבצע עבודה מקצועית אבל כעצמאית את חייבת לשדרג משמעותית גם את היכולת שלך לייצר לעצמך את העבודה. את זה לא לומדים בלימודים ו-99% מהמעצבות פשוט לא יודעות לעשות את זה. 

אף אחד לא נולד עם זה אבל אלו מיומנויות שכעצמאית את חייבת לרכוש

הכי כואב לי על אלה שכן לוקחות אחריות ללמוד שיווק ומכירות אבל נקלעות למקום הלא נכון. שיווק ומכירות לומדים ממי שיש לו שיטה מוכחת לשיווק ומכירות בנישה הספציפית הזאת. לא מיועץ כללי ומסובסד סוג ח’ שאומר לך שאתה חייב אתר, לוגו ודוחף אותן לקחת הלוואה כדי ‘להשקיע’ בפרסום ממומן כשאין עדיין שום הכנסות.” 

זה מה שאת מלמדת את התלמידות שלך? 

“בהחלט. ולא רק את התלמידות שלי. את הצעדים הראשונים בגישת השיווק שפיתחתי ואת נוסחת פס הייצור שלי ללקוחות חדשים אני חולקת לגמרי בחינם בהדרכה – “לצאת לאור – איך להפוך למעצבת מבוקשת” שאני מעבירה בשידור חי.” 

אם את זה את מלמדת את זה בחינם מה כבר נשאר להן ללמוד? 

“אני תמיד אומרת שידע הוא לא כוח, ידע שמיישמים אותו ומדייקים אותו תוך כדי תנועה הוא כוח. תאמין לי, אחרי יותר מ-15 שנה שאני מלמדת אני לא עד כדי כך תמימה. אני מחלקת את הנוסחה בחינם אבל מניסיון אני יודעת שאולי 5-10% ממי שנחשפה לידע הזה גם רצה אחר כך ליישם אותו. 

כל אחת יכולה לקבל ממני את הנוסחה הפרקטית הזו ליישום מיידי בשידור החי שאני מעבירה  – לצאת לאור – להפוך למעצבת מבוקשת. 

אבל ידע לא מביא תוצאות בחשבון הבנק. מי שכבר הבינה את זה ורוצה תוצאות אמיתיות בעסק שלה יודע שהיא צריכה לבוא למחנה האימונים שלי – לתוכנית הליווי המלאה ‘לצאת לאור – HOME DESIGNER PRO’. לשם הן באות כדי ליישם תחת השגחה צמודה שלי ולקצר לעצמן את המסלול בשנתיים לפחות. 
בתוכנית הזו יש מסלול למתחילות שרק סיימו את הלימודים ומתחילות ממש מ-0. 

ויש גם מסלול מקביל למתקדמות שכבר בעלות עסק עצמאי מספר שנים ורוצות, להגדיל באופן משמעותי את ההכנסה ולפעול על פי שיטה שמביאה לקוחות וליצור יציבות כלכלית בעסק.” 

מחנה האימונים של גורט - HOME DESIGNER PRO (ממאגר אישי)
מחנה האימונים של גורט – HOME DESIGNER PRO (ממאגר אישי)

למי השידור הזה יכול להועיל? 

בשידור הזה אני נוגעת בעיקר בשיווק ולכן תכלס’ הוא רלוונטי לכל מי שמעניין אותו לדעת איך ליצור התעניינות בשירותים שלו ולקבל פניות באופן קבוע. 

זה שידור חובה למעצבות פנים, אדריכליות, הנדסאיות אדריכלות והום סטייליסטיות. 
השידור מתאים אם את חדשה לגמרי כעצמאית בתחום וכמובן אם את כבר עובדת כעצמאית כמה שנים ומרגישה שאת עדיין לא יודעת איך ליצור התעניינות שבה אנשים מבינים את הערך שלך באופן סיסטמטי.  

בגלל שרוב המעצבות מרגישות חוסר ביטחון בתחילת הדרך או בתחילת שירות חדש קיימים חסמים מנטליים פנימיים שמונעים מהן את היציאה לאור. 

כבר בתחילת השידור החי אנחנו מסירים את החסמים המעכבים האלה. אנחנו חייבים לעשות את זה כדי להגדיל באופן משמעותי את הסיכוי שמי שנמצאת בשידור החי גם תרוץ אחר כך ליישם את מה שנלמד שם ותראה תוצאות בפועל.” 

כמו שאומר ג’ים רוהן: “אתה יכול שיהיו לך מיליון תירוצים או מיליון דולר אבל לא את שניהם”.  
 

מרתק מיטל, תודה רבה. אם אני מעצבת פנים שרוצה ללמוד איך להציע שירותים רלוונטיים ללקוחות שלה איפה אפשר ללמוד את זה? 

“פשוט מאוד. להגיע לשידור החי שאני מעבירה.” 

ולקוראות שלנו שרוצות ללמוד על השוק הרותח הזה ואיך אפשר לקחת בו חלק, איך אפשר ליצור איתך קשר? 

“אני מקיימת שידור חי מיוחד במתנה לכל מי שמעניין אותה להתמקצע כיועצת עיצוב והום סטיילינג ולדעת איך לגייס לקוחות על בסיס קבוע. בשידור הזה אני מראה צעד אחר צעד איך בעצם אפשר לפתוח עסק משלך בתחום כבר תוך 90 יום או להגדיל את ההכנסה בעסק הקיים שלך פי 2-7.” 

חשוב להגיד שאין תמיד מקום בשידורים האלה ולפעמים נשים מוצאות את עצמן מחוץ לשידור בגלל שלא הגיעו בזמן לשידור או לא שריינו לעצמן מקום מראש. לכן אני מאוד ממליצה לשריין מקום מראש לשידור… 

שרייני עכשיו מקום לשידור החי לצאת לאור עם מיטל ותהפכי למעצבת מבוקשת.


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.