תשכחו מכל הטריקים השיווקיים שממלאים את הרשת. העובדה בשטח – כדי שהעסק שלך יצליח חייבים מיתוג חכם שימקם אותך כמה רמות מעל המתחרים.

בשנה האחרונה גוברת ההכרה שאלכסנדרה וקסלר, מעצבת גרפית ובונה אתרים מרמת הגולן, יוצרת מהפך אצל עסקים שדשדשו בעקבות המשבר העולמי על ידי הפיכתם למותג מוביל בתחומם, כל זאת בצניעות ובלי הרבה רעש. מערכת דה רוטשילד יצאה לבדוק את סוד ההצלחה. 

אלכסנדרה וקסלר: ממתגת עסקים ובונה אתרים, בעלת סטודיו לעיצוב מיתוג ואוטומציה Designetlex. מייסדת השיטה - ״מותג אחד, הרבה פתרונות חכמים״. (צילום: בתחן סבירסקי)
אלכסנדרה וקסלר: ממתגת עסקים ובונה אתרים, בעלת סטודיו לעיצוב מיתוג ואוטומציה Designetlex. מייסדת השיטה - ״מותג אחד, הרבה פתרונות חכמים״. (צילום: בתחן סבירסקי)

לפני כשנה, ממש לפני תחילת המשבר, אלכסנדרה וקסלר מעצבת גרפית ובונה אתרים יחד עם בעלה, המתמחה באסטרטגיה שיווקית ואוטומציה עסקית פיתחו את השיטה שלהם “מותג אחד, הרבה פתרונות חכמים”. כך בשקט ובאווירה הפסטורלית של רמת הגולן, הסטודיו שלהם Designet alex נותן פתרונות מיתוג לעסקים בהצלחה ובקביעות. כמובן שזה לא עובר מתחת לרדאר של המתחרים בתחום ואיך נגיד בעדינות… לא עושה אותם “מאושרים” יותר. 

אלכסנדרה  תסבירי לי בבקשה במה השיטה שלכם שונה מכל השאר? 

רוב בעלי עסקים מניחים שמיתוג מסתכם רק בלוגו וסלוגן קליט ואולי כמה פליירים, אבל זה ממש לא מדויק כי מיתוג זה הכל – החל מהנראות נכונה ומותאמת לקהל הלקוחות וממשיך בתהליכים שמתרחשים בעסק, “מסע לקוח”, שירות לקוחות לאחר הרכישה וכו’. הרוב הגדול של העסקים שאני פוגשת לא בונים את התהליכים בקו אחיד, אלא משדרים לקהל שלהם מסרים שונים ולא אחידים בכל אמצעי התקשורת. האתר משדר ונראה X, הלוגו משדר ונראה Y, ודף הנחיתה עם משפך שיווקי (אם קיים) משדר Z. כל זה מבלבל את הקהל ולא באמת יוצר חיבור רגשי  למותג, המשימה שלנו היא לייצר שפה אחידה ולתת ללקוח את הקו המיתוג הכי נכון עבורו ועבור קהל היעד שלו. 

איך בדיוק הפתרון שלכם עובד במצב כזה. 

אנחנו מכינים לעסק את כל התשתית ויזואלית והשיווקית בשפה אחידה ומותאמת לקהל יעד של הלקוח,  כך שזה פותר את בעלי עסקים לשבור את הראש ולחפש נותני שירות שונים, שכל אחד מגיע מתחום ורקע שונה וזהו אחד הגורמים שיוצר פיזור במסרים. חוץ מזה אנחנו תמיד מכינים את “ספר המותג” שהוא סוג של הוראות יצרן עבור שימוש נכון בשפה העיצובית כדי לשדר מסר אחיד וברור. 

אחרי שסיימתם את העבודה מול הלקוח, האם הלקוח נזרק למים וסומך רק על עצמו? 

הלקוחות שלנו תמיד מקבלים מאתנו מענה גם אחרי שסיימנו עבורם את כל העבודה.    אנחנו גם דואגים לתת ללקוחות שלנו “צידה לדרך” – סוג של תדריך וכיוון ברור של מה הצעד הבא, כך שהם לא “נזרקים” המומים למים, אלא תמיד יש כיוון מדויק להמשך והם יודעים מה השלב הבא לאחר מיתוג העסק. 

או קיי, היום יש המון תכניות ליווי שעל פניו מציעים את אותם השירותים והרבה יותר, אז למה דווקא אתם? 

נכון, יש המון תכניות ליווי שלרוב הן עולות סכומים מאוד גבוהים והדבר הראשון שאומרים שם זה – “תעשו מיתוג לעסק” ובעל עסק נדרש לשלם גם עבור המיתוג בנוסף על עלויות התכנית ליווי, מגיעים אלינו לקוחות אחרי תכניות ליווי הכי יקרות בארץ שקיבלו הרבה תאוריה, אבל תכל’ס הם לא יודעים מה השלב הבא. הם מכירים טוב רק את המושגים. אנחנו מיד עוברים לשלב היישום תוך כדי הסבר על כל התהליכים, כך שהלקוחות מרגישים שהם חלק מהעשייה, התוצאה היא שהאמונה והחיבור שלהם למותג של עצמם גדל בעשרות מונים.  

למשל אחת הלקוחות שלנו מספרת על כך בסרטון לאחר העבודה אתנו. 

איזה טיפ “זהב” את יכולה לתת לבעלי עסקים? 

הטיפ הכי טוב והכי שימושי להיום הוא – לא לנסות לעשות חומרים גרפיים שיווקיים בתוכנה גרפית חינמית או כל תוכנה אחרת לפני שיש לכם מיתוג וקו עיצובי מדויק ומוגדר שפותח ע”י מקצוען, ולפני שקבלתם הדרכה מפורטת איך להשתמש בו נכון. מניסיון זה רק עלול להזיק ולבלבל את קהל הלקוחות. 

איך אפשר לקבל עוד מידע עליך ועל הסטודיו? 

תמיד אפשר למצוא אותנו בגוגל תחת השם שלי או שם של הסטודיו  Designet alex כמובן שאפשר להיכנס ישירות לאתר שלנו – Designet-alex.co.il חוץ מזה פרסמתי מדריך מפורט על אופן נכון של מיתוג העסק ומה זה בכלל מותג. מוזמנים להוריד אותו מכאן. 

המדריך המלא שיעשה סדר בכל מה שקשור למיתוג נכון של העסק. (עיצוב: אלכסנדרה וקסלר)
המדריך המלא שיעשה סדר בכל מה שקשור למיתוג נכון של העסק. (עיצוב: אלכסנדרה וקסלר)

איך את יכולה לעזור לקוראים שלנו במידי כדי לשדרג את הנראות של העסק? 

במיוחד בשביל דה רוטשילד אני מעניקה פגישת יעוץ ל 10 קוראים ראשונים ללא עלות, מוזמנים להירשם ונתראה בצד השני. 

לרישום לחצו כאן.  


הבהרה

אתר דה-רוטשילד מארח לעתים כתבות ממומנות ומקודמות. כתבות שכאלה מכילות תוכן ומידע שיווקי. מערכת דה רוטשילד אינה אחראית למהימנות המידע ועצם פרסומה של הכתבה אינו מהווה המלצה או הצעה של מערכת דה רוטשילד לרכוש ואו להשתמש בשירותים או המוצרים המופיעים בה.